Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kwam toch pijnlijk tot uiting bij die reportage over de ronde van 2020 vorige week.Wuyts hoort vooral zichzelf graag praten. Laat ook nooit iemand uitspreken.

En dat is waarom hij recent voor meerdere jaren heeft bijgetekend19/07/21 Lotto Jumbo: "Ja, Wout, we beseffen dat je weerom berenwerk hebt verricht voor Roglic en je bent op een prachtige achttiende plek geëindigd in het klassement, maar ons doel was de gele trui in Parijs, niet in Libourne. We vragen aan je om je groene droom nog even uit te stellen tot 2023, want we hebben je nodig voor Roglic zíjn droom te verwezenlijken.
Ahja, aangezien cyclocross een goede voorbereiding bleek de afgelopen jaren, stellen we voor om hetzelfde programma te rijden."
WVA: "Ik zou toch weleens graag rust gunnen aan mijn vrouw en even haar rol overnemen voor een paar weken extra in november, zonder op de fiets te mogen zitten, ook voor mijn mentale en fysieke gesteldheid. Kan dat?"
Lotto Jumbo: "NEEN. Wij zijn je werkgever! Zorgen voor je kind en vrouw kan over tien jaar, als je bent gestopt met voor ons te rijden! Gesnopen?
Ik hoef je natuurlijk niet te vertellen dat WIJ geregeld hebben dat je een ploeg had na Veranda's Willems, ja?"
WVA: "Ok. Sorry."
Lotto Jumbo: "En, Wout? Mondje dicht en mondhoekjes omhoog bij de interviews, oke?"

Een hater? Allesbehalve hoor. Ik ben gewoon realistisch gezien de prestatie die hij hier in Vlaanderen laat zien, en in uw achterhoofd houden dat de Amstel toch een ander soort koers is. Maakt hij kans? Altijd natuurlijk. Maar de kans is echt zeer klein. Je kan niet u voorbereiden om Vlaanderen en Roubaix te winnen en dan bij verstek maar even de Amstel gaan winnen. Kijk nog maar simpel naar de erelijst van de Amstel, dat zegt toch al genoeg van het type renner die daar floreert?Typische uitspraak van een hater.. jammer.. noem jij je een koersliefhebber?
Ja ,ik had zelfs de indruk dat die gast die dat moest komen zeggen wat bang was om onze ´majesteit´ te storen. Ik kom gek van zo´n mensen die andere negeren omdat ze zich te goed voelen. Ik had niet echt iets tegen Wuyts maar dit laat perfect zien hoe die mens in elkaar zit. Veel te vol van zijn eigen...Kwam toch pijnlijk tot uiting bij die reportage over de ronde van 2020 vorige week.
Er kwam iemand zeggen dat het Elegant - Quickstep was en hij keek zelfs niet op van zijn gsm.
José werd er ook ongemakkelijk van.
Ik heb uw post even gecorrigeerd (vetgedrukt).19/07/21 Lotto Jumbo: "Ja, Wout, we beseffen dat je weerom berenwerk hebt verricht voor Roglic en je bent op een prachtige achttiende plek geëindigd in het klassement, maar ons doel was de gele trui in Parijs, niet in Libourne. We vragen aan je om je groene droom nog even uit te stellen tot 2023, want we hebben je nodig voor Roglic zíjn droom te verwezenlijken.
Ahja, aangezien cyclocross een goede voorbereiding bleek de afgelopen jaren, stellen we voor om hetzelfde programma te rijden."
WVA: "Ik zou toch weleens graag rust gunnen aan mijn vrouw en even haar rol overnemen voor een paar weken extra in november, zonder op de fiets te mogen zitten, ook voor mijn mentale en fysieke gesteldheid. Kan dat?"
Lotto Jumbo: "NEEN. Wij zijn je werkgever! Zorgen voor je kind en vrouw kan over tien jaar, als je bent gestopt met voor ons te rijden! Gesnopen?
Ik hoef je natuurlijk niet te vertellen dat WIJ geregeld hebben dat je een ploeg had na Veranda's Willems, ja?"
WVA: "Ok. Sorry. Maar dan wil ik wel een salaris van 1,5 miljoen PER jaar ipv die peanuts van 100k per jaar"
Lotto Jumbo: "DEAL! En, Wout? Mondje dicht en mondhoekjes omhoog bij de interviews, oke?"
OK, maar de ritten waarin hij wel voluit ging, reed hij zichzelf helemaal choco.Zoals ik al zei tijdens de tirreno heeft vdp het daar al veel slimmer aangepakt door niet iedere keer op de limiet te gaan rijden.

Als een Michael Valgren met alle respect de Amstel kan winnen, dan zie ik niet in waarom Wout van Aert dit niet zou kunnen...Een hater? Allesbehalve hoor. Ik ben gewoon realistisch gezien de prestatie die hij hier in Vlaanderen laat zien, en in uw achterhoofd houden dat de Amstel toch een ander soort koers is. Maakt hij kans? Altijd natuurlijk. Maar de kans is echt zeer klein. Je kan niet u voorbereiden om Vlaanderen en Roubaix te winnen en dan bij verstek maar even de Amstel gaan winnen. Kijk nog maar simpel naar de erelijst van de Amstel, dat zegt toch al genoeg van het type renner die daar floreert?
Weggegaan bij Astana.Ja Valgren... wat is daar mee gebeurd? In 2018 wint die de Omloop, AGR, wordt 4e in RVV en rijdt een sterk WK op een zwaar parcours. Sindsdien heeft die precies geen platte prijs meer gereden?
Hij kan niet goed genoeg klimmen bedoel je dan? Of niet goed genoeg sprinten? Of niet goed alleen rijden? Euh, niet explosief genoeg?Een hater? Allesbehalve hoor. Ik ben gewoon realistisch gezien de prestatie die hij hier in Vlaanderen laat zien, en in uw achterhoofd houden dat de Amstel toch een ander soort koers is. Maakt hij kans? Altijd natuurlijk. Maar de kans is echt zeer klein. Je kan niet u voorbereiden om Vlaanderen en Roubaix te winnen en dan bij verstek maar even de Amstel gaan winnen. Kijk nog maar simpel naar de erelijst van de Amstel, dat zegt toch al genoeg van het type renner die daar floreert?

Ik heb die in één of andere reportage van op de cross eens handtekeningen zien zetten op foto's van Wout Van Aert om dan uit te delen aan de fans.Dat doet Sarah, die moet toch iets doen?

^^ dit.Jongens, laat het hier geen voetbal-topic worden hé
En het is ook niet omdat Wout en Mathieu uit het veldrijden komen, dat we hier met urine naar elkaar moeten gooien...
Toch serieus de voorhamer boven gehaald. Vingegaard en Foss: 3 en 4. Sterk in de breedte toch daar.Allé Roglic als die rechtop blijft zal er niet teveel aan te doen zijn. Maar dat recht op blijven hé![]()
Dat kan hij wel, maar de Amstel is een koers die anders bolt dan Vlaanderen, laat staan Roubaix.Hij kan niet goed genoeg klimmen bedoel je dan? Of niet goed genoeg sprinten? Of niet goed alleen rijden? Euh, niet explosief genoeg?
![]()
Op WK was hij ook beter dan die mannenDat kan hij wel, maar de Amstel is een koers die anders bolt dan Vlaanderen, laat staan Roubaix.
Je moet kijken wie kopman zijn bij de andere ploegen. Een Fuglsang, Schachmann, De Plus, Bardet, Wellens, Valverde, Mollema en Hirschi. Dat zijn inherent gewoon andere type van renners die met een reden naar de Amstel komen. Het zij als voorbereiding voor de Waalse klassiekers, het zij om daar te winnen.
Daarbij is het toch al duidelijk dat Jumbo de kaart Roglic zal trekken?