Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sagan werd hier en daar als outsider getipt, maar het zal het toch voor een andere keer zijn... Die is er toch nog niet.

Iemand die zijn programma weet? Wordt het terug de Tour dit jaar?

De grote drie dan toch alledrie fout gepiekt?

Het is er toch niet helemaal uitgekomen de laatste weken, uiteraard wint Wout Gent Wevelgem en had VDP de ronde vandaag kunnen (moeten? winnen. Maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat de top in de tirreno lag voor alledrie
Alaphilippe moet nog meegaan tot L-B-L dus zijn piek ligt sowieso water later

Van Gucht die verbaast is dat Vos er wordt afgereden, jongens toch. Das toch totaal haar koers niet.

Al een paar keer "wie gaat Vos eraf rijden".

Ruben van Gucht heeft meer koersinzicht dan alle renners samen, dat weet je toch. Hij weet dat mensen goed zijn nog voor die mensen zelf weten dat ze goed zijn.

/s

Wanneer wordt er eigenlijk een nieuwe aankomst gekozen? Meerbeke was ook op een steenweg, maar dat saaie stuk in Oudenaarde is nu toch wel nog een pak triester.

Als UCI consequent is dan moet ze gedikwalifceerd worden natuurlijk. Hoe moet de rest zich anders voelen die wel gediskwalifceerd wordt.

Het is een belachelijke regel. Maar de ene wel bestraffen (Schar) en de andere niet (Van Vleuten) zou nog veel belachelijker zijn. Ook al zie ik Van Vleuten graag rijden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan