Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor welke ploegmaat zou hij zijn benen moeten stilhouden?Gaat Asgreen nu nog wel mogen meewerken?
Ik moet gewoon aan de situatie denken toen VDB weg was met Van Petegem. Toen was Lefevre ook boos dat VDB meedeed, want hij had geen kans in de sprint. Hij had meer kans met een nieuwe demarrage als de groep daarachter terugkwam. Een beetje dezelfde situatie nuVoor welke ploegmaat zou hij zijn benen moeten stilhouden?
Terpstra deed dat toch ook met Kristof?Alé rijdt die Asgreen nu om Van der poel aan een overwinning te helpen..
Wat moet hij anders doen? Blokkeren en 9de worden?Alé rijdt die Asgreen nu om Van der poel aan een overwinning te helpen..
En wat meer durven pokeren en minder overpakken. Altijd net wat té gretig tijdens de koers, en dan de bidon leeg in de finale (waar het van belang is).Van Aert moet de komende jaren toch zien dat hij op die korte hellingen terug wat beter wordt, zoals vorig jaar.
Ahja, op die manier. Ik denk dat hun kansen het grootst zijn met Asgreen ipv hopen op een demarrage van Flippie of Senechal want die krijgen er sowieso ook mee op het wiel.Ik moet gewoon aan de situatie denken toen VDB weg was met Van Petegem. Toen was Lefevre ook boos dat VDB meedeed, want hij had geen kans in de sprint. Hij had meer kans met een nieuwe demarrage als de groep daarachter terugkwam. Een beetje dezelfde situatie nu
Flippie is niet mee he?Ahja, op die manier. Ik denk dat hun kansen het grootst zijn met Asgreen ipv hopen op een demarrage van Flippie of Senechal want die krijgen er sowieso ook mee op het wiel.

Ook waar! Ik steek het op de Karmeliet!Flippie is niet mee he?

Gewoon net niet goed genoeg. Zit nu bij Stuyven en Greg, zegt toch al genoeg lijkt me?En wat meer durven pokeren en minder overpakken. Altijd net wat té gretig tijdens de koers, en dan de bidon leeg in de finale (waar het van belang is).
Dan haalt Gianni hem gewoon terugAsgreen echt
Slepen en aanvallen als ge net ingehaald gaat worden.