MrKend54l Well-known member Crowdfunder FE 4 april 2021 #2.321 Het zal moeilijk worden voor Van Aert. Kruisberg komt er nog aan... Kans lijkt me reëel dat Van Aert eraf gereden wordt op de kwaremont.
Het zal moeilijk worden voor Van Aert. Kruisberg komt er nog aan... Kans lijkt me reëel dat Van Aert eraf gereden wordt op de kwaremont.
S ShadesOfJae Well-known member 4 april 2021 #2.323 Alaphil heeft z'n armstukken nog aan z'n polsen hangen.
quo_vadis Well-known member 4 april 2021 #2.329 dadash zei: Oei alap het is op Klik om te vergroten... Leek te werken voor Asgreen
Mr.Fingers Well-known member 4 april 2021 #2.331 Asgreen gaat eens aan den boom schudden... Tactiek om VA & VDP wat af te matten, om eventueel Alaphilippe in stelling te brengen? EDIT: daar is het, Asgreen pakt niet meer over.
Asgreen gaat eens aan den boom schudden... Tactiek om VA & VDP wat af te matten, om eventueel Alaphilippe in stelling te brengen? EDIT: daar is het, Asgreen pakt niet meer over.
D Deleted member 95 Guest 4 april 2021 #2.332 Ze moeten er van af, of genoeg voorsprong pakken op Alaflippe
MrKend54l Well-known member Crowdfunder FE 4 april 2021 #2.333 Het is gedaan. Asgreen moet de benen stilhouden.
MrKend54l Well-known member Crowdfunder FE 4 april 2021 #2.339 polar bear zei: VA zal uitpakken op de kwaremont denk ik Klik om te vergroten... Hij zal mogen inpakken op de kwaremont zal je bedoelen.
polar bear zei: VA zal uitpakken op de kwaremont denk ik Klik om te vergroten... Hij zal mogen inpakken op de kwaremont zal je bedoelen.