makila Well-known member Crowdfunder FE 4 april 2021 #2.304 Ik gok op Asgreen vandaag. De sterkste in koers samen met VDP. Maar VDP zit meer geisoleerd.
Archaos Well-known member Crowdfunder FE 4 april 2021 #2.305 Nahrtent zei: Hmmm Wout ziet er niet super uit op dit moment Klik om te vergroten... Nee, dat ziet er niet super uit. Koppenberg zal niet liegen zo meteen
Nahrtent zei: Hmmm Wout ziet er niet super uit op dit moment Klik om te vergroten... Nee, dat ziet er niet super uit. Koppenberg zal niet liegen zo meteen
B belvedere86 Well-known member 4 april 2021 #2.306 SomeDude zei: Ik ben een tamzak in de zetel dus: waar zitten Oli en Greg? Klik om te vergroten... Papzak bedoel je!
SomeDude zei: Ik ben een tamzak in de zetel dus: waar zitten Oli en Greg? Klik om te vergroten... Papzak bedoel je!
D Deleted member 95 Guest 4 april 2021 #2.308 Julian supergoed, Wout ook al iets beter precies maar het moet wel gaan gebeuren.
Archaos Well-known member Crowdfunder FE 4 april 2021 #2.309 En wat nu Julian? 40 km alleen? EDIT allé dan toch een kopgroep met de groten. Wel geen Asgreen...
Nattefrost Well-known member 4 april 2021 #2.310 VDP lijkt toch de beste bergop, dus dat belooft voor straks. Het zal aanklampen zijn voor van Aert.
SomeDude Banned 4 april 2021 #2.311 De G3 is er wel weer bij, zowel die van op de weg als van in de cross
Nattefrost Well-known member 4 april 2021 #2.313 Nahrtent zei: Wout ge werkt te veel man Klik om te vergroten... Idd, verstandig rijden man. Je bent al niet de beste op de hellingen.
Nahrtent zei: Wout ge werkt te veel man Klik om te vergroten... Idd, verstandig rijden man. Je bent al niet de beste op de hellingen.
Jarvis Well-known member Crowdfunder FE 4 april 2021 #2.317 Op die 2 laatste beklimmingen zag VA er wel weer goed uit, heeft wel meer moeite om zenne motor aan te slagen.
Op die 2 laatste beklimmingen zag VA er wel weer goed uit, heeft wel meer moeite om zenne motor aan te slagen.