SomeDude
Banned
Hij heeft toch een rood met wit truike aanAsgreen was vandaag heel sterk en de verdiende winnaar. Maar als hij geen blauw shirtje draagt, wint hij vandaag niet.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij heeft toch een rood met wit truike aanAsgreen was vandaag heel sterk en de verdiende winnaar. Maar als hij geen blauw shirtje draagt, wint hij vandaag niet.

Kan je bij veel winnaars zeggen. Koers is nog altijd sport waar uw team belangrijk is.Asgreen was vandaag heel sterk en de verdiende winnaar. Maar als hij geen blauw shirtje draagt, wint hij vandaag niet.
Nah, not even close. Asgreen wint vandaag nooit als hij niet voor DQS rijdt. Hoeveel minuten krijgt hij cadeau omdat zijn ploeg de boel stil legt? Als je alles optelt gemakkelijk 2.Ik vind eigenlijk dat er te weinig eer aan de prestatie van Asgreen wordt gegeven... als vdp een solo van 50km doet dan kunnen er niet genoeg superlatieven bovengehaald worden...
Asgreen was ronduit indrukwekkend vandaag. Sterkste man in koers
Op de varent zijn ze als wielertoeristen aan het rijden, ze wouden hem gewoon niet te snel inrekenen (want dan is het weer koers en zitten er 4 van DQS klaar).Ja, maar de rest kreeg hem ook niet teruggepakt. En toen het wel lukte, ging hij opnieuw en bleef hij weg. Dit is op z'n Cancellara's.
Hoeveel minuten kreeg vdp cadeau bij zn solo...? Ik vind dat we deze prestatie naar waarde moeten schatten!Nah, not even close. Asgreen wint vandaag nooit als hij niet voor DQS rijdt. Hoeveel minuten krijgt hij cadeau omdat zijn ploeg de boel stil legt? Als je alles optelt gemakkelijk 2.
Wie was dan wel de sterkste? Misschien wel Stybar... als je ziet hoe hij op alles reageerde.
ik hoop voor hem dan Lefevere dit allemaal ziet en correct naar waarde schat want net zoals wel vaker in zijn carriere was Stybar hier weer zo braaf dat hij de kaas van zijn bord laat eten door zijn ploegmaats.
Zag daar wel een stukje reclame van passeren op tv, maar heb niet bewust opgeslagen wanneer dit juist uitgezonden zou worden.Komt er geen Ronde docu dit jaar? Zie niks staan in de tv gids voor komende week..
Nah, not even close. Asgreen wint vandaag nooit als hij niet voor DQS rijdt. Hoeveel minuten krijgt hij cadeau omdat zijn ploeg de boel stil legt? Als je alles optelt gemakkelijk 2.
Wie was dan wel de sterkste? Misschien wel Stybar... als je ziet hoe hij op alles reageerde.
ik hoop voor hem dan Lefevere dit allemaal ziet en correct naar waarde schat want net zoals wel vaker in zijn carriere was Stybar hier weer zo braaf dat hij de kaas van zijn bord laat eten door zijn ploegmaats.

Morgenavond om 21u50 op Eén!Komt er geen Ronde docu dit jaar? Zie niks staan in de tv gids voor komende week..
Zeker niet cadeau gekregen. Ze laten hem in eerste instantie rijden omdat het nog ver was en hij solo met zijn stand in het klassement geen bedreiging vormt. Maar ze hebben zich gewoon lelijk mispakt daar, als je ziet hoe versnipperd ze binnenkomen en hoe ze nog heel hard gereden hebben in de achtervolging om hem te pakken, en hoe Pogacar hem solo ook niet kon pakken.Vergeten hoeveel minuten MVDP cadeau krijgt van de klassementsmannen in de tirenno? Anders wint hij die rit ook nooit![]()
Dat vind ik ook en mag gezegd worden. Het is meer dan duidelijk dat er nog altijd veel meer steengoede renners zijn buiten WVA en Vdp.. De media heeft hier natuurlijk ook zijn aandeel in door altijd en alleen maar over "G3" te praten.. De José weet echter beter ;-)Ik vind eigenlijk dat er te weinig eer aan de prestatie van Asgreen wordt gegeven... als vdp een solo van 50km doet dan kunnen er niet genoeg superlatieven bovengehaald worden...
Asgreen was ronduit indrukwekkend vandaag. Sterkste man in koers
Er komt Vive le Vélo deze week met Karl Van NieuwkerkeKomt er geen Ronde docu dit jaar? Zie niks staan in de tv gids voor komende week..
Die 3 minuten krijgt hij toch cadeau van de grote mannen. Pogacar en VA reden die dag voor het klassement, niet voor de overwinning. Pas na de instorting van VDP had Pogacar nog een kans om hem terug te pakken.Zeker niet cadeau gekregen. Ze laten hem in eerste instantie rijden omdat het nog ver was en hij solo met zijn stand in het klassement geen bedreiging vormt. Maar ze hebben zich gewoon lelijk mispakt daar, als je ziet hoe versnipperd ze binnenkomen en hoe ze nog heel hard gereden hebben in de achtervolging om hem te pakken, en hoe Pogacar hem solo ook niet kon pakken.
Morgen wordt Greg zijn dag. Mark my words boys Greg gaat winnen morgen!