Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Greg gewoon passen... Laat Naesen vooraan gratis Senechal terugbrengen anders en wacht tot het daar 2vs1 wordt...

Van Avermaet is toch zo triestig, waarom zou je nu niet meerijden? Tis niet dat Naesen er alleen naartoe zou rijden.

Of ze nu winnen of niet dqs rijd hier wel een ferme koers zo kunnen ze wel de g2 kloppen zonder de beste man te hebben, nu zien of het lukt

Van Avermaet is toch zo triestig, waarom zou je nu niet meerijden? Tis niet dat Naesen er alleen naartoe zou rijden.
Gokken dat ze er zonder hem ook wel bijgeraken en dan zit hij frisser he. Als hij nog iets wilt winnen zal het op die manier moeten, ik vind dat maar logisch.

Man die Greg haat is hier echt wel buiten proportie. Begint een beetje genant te worden.

Geen enkele reden voor hem om mee te rijden want Van Aert en Van der Poel rijden dat gat toch dicht. Hij is niet de favoriet he.

Van Aert en MVDP zijn gewoon duidelijk de beste en van die twee is Wout volgens mij de beste man vandaag. Enkel Stybar lijkt die twee echt te kunnen volgen. De rest zijn blij dat ze eraan hangen.

Nu zou ik toch wel eens diep in de ogen van Greg en Oli kijken ze, tijd om mee te draaien.
e: goed zo Oli!
e: goed zo Greg!

Man die Greg haat is hier echt wel buiten proportie. Begint een beetje genant te worden.

Geen enkele reden voor hem om mee te rijden want Van Aert en Van der Poel rijden dat gat toch dicht. Hij is niet de favoriet he.
Heeft niets met Greghaat te maken, krijgt altijd de stempel van goed mee te draaien/ altijd te rijden. Maar dikwijls is dat gewoon niet correct.

Moet dat dan? Als hij blind mee kop doet en er daarna afgereden wordt, zal hij ook een domme coureur genoemd worden. Hij moet het hebben van gokken en proberen mee te glijden.
VA en MVP steken er nu eenmaal met kop en schouders boven uit

Van Aert en VdP hebben toch al een hoop supertucks gedaan hoor. Stel dat ze die straks een DQ geven als voorbeeld...

Lampaert niet slecht kan niet mee op die steile dingen maar wel goed, zou zonde voor hem zijn moest roubiax niet doorgaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan