Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je als piloot je job verliest, dan moet je ook zelf investeren in vlieguren want anders verlies je je vliegbrevet. :)
(Daarom vind je wel eens piloten die je gratis kan inhuren, en waar je enkel het vliegtuig betaalt voor de gevlogen tijd. Die piloot is gewoon tevreden dat iemand dat vlieguur voor hem betaalt.)

Als iemand het argument aanhaalt "dat mag niet van de sponsoren", dan haal ik Van Aert en zijn crossfiets aan. Je moet inderdaad niet ervan maken dat hijzelf die fiets financiert.

Hoe dat Dennis aan die fiets kwam maakt weinig uit (wie weet was het zijn oude tijdritfiets waarmee hij wk werd en die hij gekregen heeft om in zijn kelder te hangen). Het gaat erom dat je competitief bent, ook heb je geen ploeg je die in materiaal voorziet.
Die fiets van VA was met goedkeuring van cervelo hoor

En hij kan perfect op zijn MTB trainen dus waarom hij absoluut een koersfiets moet hebben volgens u is mij een raadsel

Die van Tirreno is toch ok met Jeroen?
Zo'n droogstoppel dat dat is. Een beetje passie mag toch wel? En ze zaten dan nog vaak door elkaar te praten. Inhoudelijk met momenten ok maar komt nog niet aan de enkels van een Wuyts of Renaat Schotte.

Ik was vrij laat thuis dus heb enkel de laatste 12km gezien maar moest het veel langer geduurd hebben, stond die zeker op mute.

Ja man en voor hetzelfde geld zit ge daar met Ruben van Gucht en Sven Nys. Doe mij dan toch maar Romelus ze. :tongue:

Zo'n droogstoppel dat dat is. Een beetje passie mag toch wel? En ze zaten dan nog vaak door elkaar te praten. Inhoudelijk met momenten ok maar komt nog niet aan de enkels van een Wuyts of Renaat Schotte.

Ik was vrij laat thuis dus heb enkel de laatste 12km gezien maar moest het veel langer geduurd hebben, stond die zeker op mute.
Renaat en José akkoord maar Wuyts dat is toch ook een zevenaar eerste klas imo

Ik hou eerlijk gezegd ook niet van zijn stemgeluid en woord- en zinskeuze. Puur subjectief natuurlijk! Wel inhoudelijk sterk. Ik zou hem eigenlijk wel keer analyses willen zien schrijven.

Die fiets van VA was met goedkeuring van cervelo hoor

En hij kan perfect op zijn MTB trainen dus waarom hij absoluut een koersfiets moet hebben volgens u is mij een raadsel
Ik heb nooit iets anders gezegd hoor... (ivm het vetgedrukte)

En dan blijft ieder bij zijn mening, in orde. Dat mag zeker, ik ben simpelweg niet akkoord met de uitleg en excuses die ervoor gegeven werden.

Je kan Eurosport ook op Engels zetten. Dat valt meestal goed mee. Wel ook zo chauvinistisch als de onze. Amai als Yates zijn kopke aan het venster steekt.

Die schoenen, maken ze dat eigenlijk op maat voor de profs? Want sidi meet bvb heel smal en fizik dan weer normaal. Kan toch niet zijn dat je daar met knellende schoenen zou moeten rijden vanwege de sponsoring?

Die crossfiets van van aert is ook nogal wiedes dat het goedgekeurd was aangezien ze (nog) geen crossfiets hebben.

Die schoenen, maken ze dat eigenlijk op maat voor de profs? Want sidi meet bvb heel smal en fizik dan weer normaal. Kan toch niet zijn dat je daar met knellende schoenen zou moeten rijden vanwege de sponsoring?

Die crossfiets van van aert is ook nogal wiedes dat het goedgekeurd was aangezien ze (nog) geen crossfiets hebben.
Zijn ze daar idd niet wat vrijer in? Hanssen bij lotto maakte zijn eigen schoenen bv

Uiteraard rijden ze met de topschoenen van het merk. Vaak impliceert dat custom fit. En je ziet ook vaak dat sommige met andere schoenen rijden.
Zo reed Trentin altijd met sidi’s ook al reed Omega pharma quick step met schoenen van specialized.

Het gebeurt ook geregeld dat renners met overschoenen rijden om een ander merk te maskeren, zoals hier Tim Wellens. Op tv of zelfs op een foto in de krant zal niemand dat opvallen.

yV4kUPtSiHturyxUoigE36-650-80.jpg

Romelus is toch echt gegroeid in zijn commentaar de laatste jaren. Afgezien van de reclame vind ik het de laatste tijd niet erg meer als het op Eurosport is.

Ook hun podcast is best wel goed.

In de Vuelta 2019 wist een beetje wielerliefhebber al dat Pogacar een gigantisch fenomeen was/is. Maar daar werd in de media in België maar weinig over gesproken. Deed daar toen al zotte solo's, 3 ritten en 2de in GC.
En compleet genegeerd door Karl en co in het Wielerjaaroverzicht toen. Onbegrijpelijk.

Wat ik me vandaag afvraag bij die one man show van Vdp: was het in die weersomstandigheden en met die outfit wel zo slim om zo all out te gaan? Voor't zelfde geld houdt ie daar nu een gigantische bronchitis aan over en zijn z'n komende weken compleet nr de klote door deze (mooie) overwinning.

Ja het zit goed int koppeke... heeft ook nergens echt klop gekregen van Mathieu, 3x geklopt geweest maar nooit gedegradeerd... en reden hier beide met een totaal verschillend doel en taktiek
Ik denk dat hij wel voelt dat hij er heel dicht tegen komt en als de kaarten juist vallen kan het evengoed voor hem zijn in de komende koersen
Wout kan toch niet anders dan tevreden zijn na deze week? Als deze Tirreno één ding duidelijk gemaakt heeft is het wel dat hij perfect ritten koersen van een week kan winnen. Er is hier maar 1 man sterker. De nummer 3 staat staat op bijna 2 minuten van Van Aert... als hij Parijs-Nice had gereden wint hij gewoon imo. Schachman kan echt niet beter dan Van Aert.

Uiteindelijk goeie week ook: ritzege + 2de in GC zonder ongelukken... ook overal meegedaan. 2 keer nipt tekort tegen Mathieu en Alaphillipe, maar nipt en deels ook door andere koersinstelling (rit VS GC).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan