Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die slaat inderdaad nergens op.Die tijdsaanduiding klopt ook al lang niet meer toch? Tenzij Roglic gestopt is met rijden
.. en er kunnen ook nog wat grapjes vanaf ..
Dat is koers mijn beste vriend, dat is koers.Triestige rit en triestig einde van deze rittenkoers. Er gebeurt helemaal niks. Schachmann wordt niet eens deftig aangevallen en wordt in een zetel naar de finish geleid.
Profiteren van pech van Roglic en dat is het dan. Amen.
Ik vond de andere koers leuker vandaag.
Een echte Duits wacht dan!Dat is koers mijn beste vriend, dat is koers.
Als Museeuw niet in 98 over die paardenstront viel dan had Ballerini niet gewonnen!

Ja het zit goed int koppeke... heeft ook nergens echt klop gekregen van Mathieu, 3x geklopt geweest maar nooit gedegradeerd... en reden hier beide met een totaal verschillend doel en taktiekLol VA zijn gezicht voor de camera.. en er kunnen ook nog wat grapjes vanaf ..
![]()
Van Aert na beestachtige rit: "Daar word je zeker niet direct beter van" | sporza
Na de verschrikkelijke etappe in Tirreno-Adriatico beseft Wout van Aert dat de eindzege er niet meer inzit. "Maar ik krijg nog 2 kansen om een rit te winnen", zegt het kopstuk van Jumbo-Visma.sporza.be
Die van Tirreno is toch ok met Jeroen?De laatste tijd worden we verwend van de mooie koersen. Top. Dat het zo mag blijven doorgaan.
PS: Sporza, koop de rechten voor de Tirreno es ffs. Wat een kutcommentaar op Eurosport.
Als je als piloot je job verliest, dan moet je ook zelf investeren in vlieguren want anders verlies je je vliegbrevet.Een onderbroek is geen noodzakelijkheid om mijn job uit te voeren, laptop wel. Maar als die stuk is of ik zonder werk zit zal ik niet ene gaan kopen hoor. Maar als een voetballer en een wielrenner dat wel moeten waarom een f16-piloot niet? Allee waar stop je
VA zijn fiets was van de ploeg, niet van zichzelf
En Dennis zal die BMC ook wel gewoon gekregen hebben hoor