Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch raar hoe hij zo achteruit kan rijden. Heeft alle tijd om te eten en drinken. Die 4gold spullen toch niet zo goed?
Van die mannen is dat tot op de minuut uitgerekend wanneer ze wat moeten eten. 5 minuten te laat eten en ze krijgen een klop van de hamer dat het niet mooi meer is.

Ja serieus verval nu, beetje overschat denk ik zijn solo
Zoals ik al zei: VDP was stapelgek om van zo ver aan te vallen. Het werd nog nipt. Maar zo iemand maakt tenminste koers. Chapeau! :bow:
En die Pogacar kan toch echt wel alles aan, hé.

Die commentaren op Eurosport. Mooie win van VDP maar er zijn toch al straffere stoten geweest. Zeker Pogacar (en VA) hebben VDP 3min! cadeau gedaan.

VDP zou ook een betere voorbereiding hebben op MSR omdat VA gisteren de klim vol heeft gereden, maar dat VDP zijn eigen helemaal kapot rijdt vandaag kan geen kwaad. Alaphillipe werd volgens kartsen dan ook vernederd in de Strade. Beetje chauvinisme kan ik begrijpen maar je hoeft natuurlijk ook niet te overdrijven, zeker niet als commentator.

Los daarvan, VDP wint zonder ongelukken zondag.

Geen woorden voor hoe ongelooflijk deze race al geweest is, heb je ooit al zoveel absolute wereldklasse aan het werk gezien?

- Stage 1: Van Aert
- Stage 2: Alaphilippe
- Stage 3: Van der Poel
- Stage 4: Pogacar
- Stage 5: 1. Van der Poel 2. Pogacar 3. Van Aert

Wat kan deze race nog bieden o_O

Pogacar toch ook de meest interessante tourwinnaar sinds heel lang. Altijd goed, altijd spectaculair.
Nu ja wij spreken hier in Belgie altijd van Evenepoel :smurf:. Qua talent mss even goed, maar Evenepoel zijn huidig palmares tov Pogacar? Die eerste moet het allemaal nog bewijzen eigenlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan