Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zijn renners bij wie het profiel van deze rit, beter past sé. Het is toch zwaar en VDP is géén lichtgewicht.

Maar bon, schrijf VDP al maar op voor ritwinst vandaag. :music:
Dit is geen rit in de Alpen eh. Heb je ooit al eens in de buurt van Luik gereden? Als je weet dat VdP daar ook al 6de was dan weet je toch genoeg.

Het nadeel aan zo'n fenomenale solo is wel altijd dat de spanning rap weg is.

De meesten in die achtervolgende groepen zitten daar gewoon met het gedacht om hun plek in het klassmenent vast te houden en anderen weten dat het onmogelijk is om VDP nog te pakken.

Het nadeel aan zo'n fenomenale solo is wel altijd dat de spanning rap weg is.
Totaal niet toch? Alles kan nog voor het klassement, wat boeit die ritzege nu nog. Proficiat en uitkijken maar naar de finish van de achtervolgers.

Zou jammer zijn dat de koude hier beslist wie Tirreno wint. Maar goed hoort erbij natuurlijk. Wielrennen is een buitensport.

Als van aert deze tirreno verliest met een kleine marge mag hij toch wel zijn zwakke ploeg danken. Uae die renners kan laten wegrijden om boni's te pakken en van aert die gevangen zit zonder ploegmaats. Roglic had Parijs nice ook zonder ploegmaats gewonnen.

Had van aert hier nu mee geweest met vdp ging hij een hele goeie zaak gedaan hebben. Nuja pogacar ging dan wss ook wel mee geweest zijn.

Al denk ik niet dat die 2 hier gingen kunnen volgen na gisteren.

VDP is toch echt wel in topshape. Heeft precies ook totaal geen last van de koude. Van aert heb ik wel nog nooit zo onderkoeld gezien. Damn..

Wellens een beetje gekloot door Formolo, maar die heeft de goeie vorm toch echt wel te pakken.

Van Aert weer sterk, maar Pogacar is gewoon de betere klimmer. En weer en wind krijgt die gast ook niet klein precies. Puntjes op de i aan het zetten.

Wa zitten die gasten daar nu te zeveren... vdp heeft toch al veel straffere stoten gedaan dan dit? Is pas nu dat er vol gekoerst wordt achter hem

Op zo'n hoogte kan het ook zeer koud en winderig zijn hoor. Tis niet omdat het zuid amerika is dat het overal warm is.
Tuurlijk maar Bernal traint daar. WVA koerst in rotweer tijdens het veldritseizoen. Lijken mij toch andere omstandigheden. En de beste maanden daar zijn tijdens onze herfst/ winter...

Ik had toch graag eens gezien moest VDP zich niet hebben laten uitzakken.
Met deze conditie?

Dan had Pogacar die vandaag niet laten rijden in het begin e. UAE heeft die echt wel ruimte gegeven. Ik zeg niet dat die anders niet had gewonnen, maar zeker niet met zo'n een voorsprong. Hij was dan vandaag ook niet zo fris geweest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan