Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het kan snel verkeren he. Volgend jaar spreken we ook niet meer over Pogacar. #remco
Of we spreken niet meer over Remco natuurlijk :P
Laat die jongen eerst zichzelf eens bewijzen.

Wout die voor groen mag gaan zie ik deze tour niet gebeuren. En als hij het mag zie ik hem die trui niet direct pakken. Hij is niet de enige die voor groen gaat, en die andere zijn toch ook niet van de minste.
Idem voor de ronde, hij kan zich wel focussen op RVV en PR maar de tegenstand is dan ook paraat. De kans lijkt mij groter dat hij niet wint dan wel eerlijk gezegd.

Of we spreken niet meer over Remco natuurlijk :p
Laat die jongen eerst zichzelf eens bewijzen.

Wout die voor groen mag gaan zie ik deze tour niet gebeuren. En als hij het mag zie ik hem die trui niet direct pakken. Hij is niet de enige die voor groen gaat, en die andere zijn toch ook niet van de minste.
Idem voor de ronde, hij kan zich wel focussen op RVV en PR maar de tegenstand is dan ook paraat. De kans lijkt mij groter dat hij niet wint dan wel eerlijk gezegd.
De kans is 50/50... het gebeurt of het gebeurt niet. :unsure:

Overlaatst sprak ik trouwens over wieler heartbreaks. Twas niet het zelfde niveau als een paar andere maar Mader gisteren was toch ook doodzonde. Als hij doorstoempt ipv te pokeren met Powless en Elisonde dan heeft hij nog 10-15s over...

Ik hoop wel dat Bernal toch nog zijn oud niveau terug kan vinden.
Vind het een aangename renner om naar te kijken.

Rugklachten

En Bernal won de tour voornamelijk door annulatie van die rit natuurlijk, anders wint Thomas gewoon volgens mij
Haha grapjas. Bernal was beter dan Thomas in die Tour. Ze hebben alleen te lang gewacht om de kaart Bernal te trekken anders stond die al vroeger in 't geel

En zonder die annulatie vergroot Bernal juist zijn voorsprong. Wie gaat in hemelsnaam dat gat toerijden? Het was heel duidelijk dat op dat moment Bernal de sterkste klimmer was. Al pakten ze hem terug, dan reed die wel terug weg op de slotklim.

Ja kijk toen Bernal won in 2019 deden Roglic en Pogacar niet mee. Vorig jaar was Bernal in het begin van de bergritten, gewoon de beste NA die twee tot zijn rug opspeelde (zich geforceerd die anderen proberen te volgen?).

Ik vind het dus te gemakkelijk om te zeggen dat de Bernal van 2020 (fysiek) slechter was dan de Bernal van 2019.

Ik denk ook dat het mentaal moeilijk was voor hem. Onverwachts de tour gewonnen, de verwachtingen erg groot en dan het jaar nadien zijn tourzege moeten verdedigen tov twee toppers die het jaar ervoor niet eens mee reden en intrinsiek momenteel gewoon beter zijn.

---

Bernal is als hij top is een zéér aantrekkelijke wielrenner dus ik hoop dat hij terug top wordt en we er nog véél plezier aan gaan beleven. :)

VDP is echt stapelgek om zo vlug aan een solo te beginnen in een rit die -op papier alvast- hem helemaal niet ligt. Maar goed dat maakt het wel plezant om die gast bezig te zien. Gewoon gaan met die banaan. Koers maken! :D

VDP is echt stapelgek om zo vlug aan een solo te beginnen in een rit die -op papier alvast- hem helemaal niet ligt. Maar goed dat maakt het wel plezant om die gast bezig te zien. Gewoon gaan met die banaan. Koers maken! :D

Die rit ligt hem wel. 't Is niet dat VDP geen stukje kan klimmen hoor. Het lijkt ook steeds meer een rit te worden voor de "hardere" renners, en niet per se voor klimmers. Als je ziet hoe Alaphilippe en Fuglsang helemaal zijn weggeblazen, Higuita and Quintana eraf moeten, maar tegelijk iemand als Van Avermaet wel nog mee is.

Slim gezien, hij is één van de sterkste renners en de meesten in die groep hebben geen enkele reden om hem proberen terug te pakken.

Die rit ligt hem wel. 't Is niet dat VDP geen stukje kan klimmen hoor. Slim gezien, hij is één van de sterkste renners en de meesten in die groep hebben geen enkele reden om hem proberen terug te pakken.
Das waar ;) Het klopt dat dit slim gezien is, maar wat hij vandaag doet, durven veel renners toch niet sé. Maar bon, dit is typisch VDP. Ik zie hem vandaag wel winnen eigenlijk ..

waarom zou dit hem niet liggen? Als je 6 in LBL en 10 in RVL rijd kun je wel iets hebben hoor.
Er zijn renners bij wie het profiel van deze rit, beter past sé. Het is toch zwaar en VDP is géén lichtgewicht.

Maar bon, schrijf VDP al maar op voor ritwinst vandaag. :music:

Niemand van die groep gaat achter hem rijden en zichzelf opblazen he, gewoon zeer slim gezien. Voor de Poggio zegt dit helemaal niets.

Das waar ;) Het klopt dat dit slim gezien is, maar wat hij vandaag doet, durven veel renners toch niet sé. Maar bon, dit is typisch VDP. Ik zie hem vandaag wel winnen eigenlijk ..

Er zijn renners bij wie het profiel van deze rit, beter past sé. Het is toch zwaar en VDP is géén lichtgewicht.

Maar bon, schrijf VDP al maar op voor ritwinst vandaag. :music:
Bij wie past het beter? Wie won er net Strade? Dit is niet zwaarder hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan