Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Machtig gewoon, iets te vroeg aangegaan denk ik maar wat een power.

Dat is ongeveer zijn afstand van aangaan hoor.. zeer machtige sprint. Iedereen los uit het wiel :).. Op ongeveer 300 meter van de streep op kop en er komt vrijwel nooit nog iemand over.

Remco heeft het nog altijd niet afgeleerd

Achja, is goed voor de gazetten.. beetje extra poeier af en toe moet kunnen

Oei... mag je nu al een overwinning niet meer vieren ?

Was jij niet diegene die op 9lives na de veldrit van Herentals wist te vertellen dat "de beste" gewonnen had ? (dat het dankzij een lekke band was telde niet volgens want het was Matthieu's eigen schuld dat hij lek reed)

Gewoon uit nieuwsgierigheid... Wie was er in de strade eigenlijk "de beste". Ik heb de wedstrijd gemist. :p

Doe even normaal kerel. Matthieu is, net als Wout trouwens, direct bereidt om toe te geven wanneer de andere beter is. Wanneer Matthieu op zijn waarde geklopt wordt zal hij dat direct zeggen. Hij heeft inderdaad ooit geweend ja. Toen was hij trouwens ook de beste, maar door een massa lekke banden zag hij de overwinning aan zijn neus voorbij gaan. je zou voor veel minder gefrustreerd geraken.

Het zijn allebei supermannen. Moest Matthieu niet bestaan, zou Wout het hele veld op een hoop rijden. Hij zou een massa wedstrijden winnen. En moest Wout niet bestaan, zou Matthieu een fenomeen zonder waardige tegenstander zijn. Wij kunnen alleen maar blij zijn dat ze beide gelijk koersen want het levert ons de ene prachtige wedstrijd na de andere op. Wat kan je nog meer wensen ?
Vieren.. zeer zeker wel maar doe effe normaal ipv een overdreven vuistenshow.. Armen wijd in de lucht zoals Wout vandaag bv.

VDP was indrukwekkend in de Strade.. zonder enige discussie, echter er zijn renners (Alaphillipe, Wout VA..) die nog niet op hun absolute top zitten maar die komt eraan.. Pieken iets later en dat is hun goed recht.

En neen, ik zal nooit fan zijn van VDP ook al is hij een steengoed renner

Achja, is goed voor de gazetten.. beetje extra poeier af en toe moet kunnen
Nee, Remco moet zo een idiote uitspraken gewoon niet doen. Hij lag dan wel een goudhaantje zijn, maar het zou de eerste niet zijn die heel snel van zijn voetstuk valt. Het valt nogal tijd af te wachten of hij nog wel 100 percent ok terugkomt. Als dat niet gebeurt kan het snel gaan.

Nog afgezien van het feit dat het puberale opmerkingen zijn. Alsof het Groenewegen altijd zijn doel was om hem dood te rijden

Nee, Remco moet zo een idiote uitspraken gewoon niet doen. Hij lag dan wel een goudhaantje zijn, maar het zou de eerste niet zijn die heel snel van zijn voetstuk valt. Het valt nogal tijd af te wachten of hij nog wel 100 percent ok terugkomt. Als dat niet gebeurt kan het snel gaan.

Nog afgezien van het feit dat het puberale opmerkingen zijn. Alsof het Groenewegen altijd zijn doel was om hem dood te rijden

Allez vooruit.. u bent blijkbaar iemand die liever "hater" is en eigen Belgisch talent afbreekt om zijn uitspraken en twijfelt ipv hem volop aan te moedigen. Talent gaat niet weg en hij is trouwens sterk genoeg in zijn hoofd wees gerust. Geen 2e VDB als u daar op aanstuurt ;-) Ik heb liever iemand die ronduit zegt waar het op staat... maarja dat is onbelgisch en hebben we hier niet graag zeker?

Ik heb het eerder op de heup en dat ik dat eerst wil zien of het beter wordt.

En hater... Tja al je ziet welke onzin jij uitkraamt over o.a. vdp... Iemand direct wegzetten als een hater als het je niet bevalt is ook al zo puberaal gedrag.

Je moet zijn prestaties (welke fenomenaal zijn) los zien van wat er uit zijn mond/Twitteraccount komt. Met dat laatste moet die echt opletten. Mensen pikken dat alleen maar als je blijft winnen, anders gaat het snelde dieperik in.

Ik heb het eerder op de heup en dat ik dat eerst wil zien of het beter wordt.

En hater... Tja al je ziet welke onzin jij uitkraamt over o.a. vdp... Iemand direct wegzetten als een hater als het je niet bevalt is ook al zo puberaal gedrag.

Je moet zijn prestaties (welke fenomenaal zijn) los zien van wat er uit zijn mond/Twitteraccount komt. Met dat laatste moet die echt opletten. Mensen pikken dat alleen maar als je blijft winnen, anders gaat het snelde dieperik in.

Mijn excuses dat ligt wss aan het feit dat ik een vorm van autisme heb en ik u niet correct of juist begrepen heb.. andersom begrijpen mensen mij ook geregeld niet.. is niet makkelijk soms helaas. Echt wel een handicap in bv. discussies oa. :(

Laatst bewerkt:
Allez vooruit.. u bent blijkbaar iemand die liever "hater" is en eigen Belgisch talent afbreekt om zijn uitspraken en twijfelt ipv hem volop aan te moedigen. Talent gaat niet weg en hij is trouwens sterk genoeg in zijn hoofd wees gerust. Geen 2e VDB als u daar op aanstuurt ;-) Ik heb liever iemand die ronduit zegt waar het op staat... maarja dat is onbelgisch en hebben we hier niet graag zeker?
Jij moet volgens mij echt wel de grootste fanboy van alles wat België voortbrengt zijn. Beter dan Nicole en Hugo wordt het ook niet zeker? Wat is Marco Borsato toch een arrogante zak zeg!

Een beetje serieus blijven ook graag. VdP is allesbehalve arrogant, en jij mag vinden dat dat wel zo is. Maar dan ben je gewoon fout en simpeler wordt het niet.
Over Remco, je kan ook chauvinistisch en fan van hem zijn. En daarnaast ook gewoon erkennen dat hij hier een oliedomme uitspraak doet. Het is belangrijk dat je met uw beide voetjes op de grond blijft, zijn palmares is ook nog niet van die grote dat je u al de grote vedette moet wanen. Laat staan zulke uitspraken moet doen over een andere renner en zo in de naam van uw hele ploeg spreken.
De manager van Jumbo-Visma heeft een punt, wat groenewegen deed was verwerpelijk en daarvoor is hij ook gestraft. Maar je kan niet alles bij hem leggen, en je kan hem ook niet blijven straffen. Wees maar gerust dat Groenewegen echt nog worstelt met zijn daden, maar op het einde van de dag had dit bij veel renners kunnen gebeuren.

Hij mag iedere rit meesprinten en zijn kans gaan, maar moet ook wel altijd mee in het roglic treintje en zijn werk doen. Tussensprints zijn nog steeds een no-go dit jaar.
Toch maar afwachten als hij na 6 ritten er 2 gewonnen heeft en in het groen staat. Uiteindelijk kost je laten meeglijden bij de tussensprints en je ergens als 5e plaatsen amper krachten. Gaan ze dan het groen cadeau doen aan een andere ploeg?
Het groen winnen zonder tussensprints is niet onmogelijk maar soms lees ik dat Van Aert ook punten kan pakken in ritten dat de sprinters er af zijn. Wel ja, 30 punten als je die rit dan ook nog wint. Als je 2 tussensprints niet meedoet sta je al op verlies tov je concurrenten.

Dit jaar gaat het gewicht ook niet persé bij Jumbo liggen, maar wellicht eerder bij Pogacar en zijn ploeg.

Ik begrijp eigenlijk niet waarom MVDP zo gefascineerd is door de Olympische Spelen. Zelfs al wint hij goud in het mountainbike. Nobody cares

Ik begrijp eigenlijk niet waarom MVDP zo gefascineerd is door de Olympische Spelen. Zelfs al wint hij goud in het mountainbike. Nobody cares
In België niet, nee :) Mountainbiken is toch een pak Internationaler dan de cross...

Plus, hij is er verdomd goed in, doet het véél liever dan wegwielrennen en het is maar eens in de 4 jaar. Als dat dan net valt op het moment dat je in de vorm van je leven bent...

Maar allé, die jongen doet dat graag.

Olympisch goud is olympisch goud hé. Ik zou daar niet te licht overgaan. De enige wielerwedstrijd die internationaal iets betekent is de Tour de France, van de rest ligt niemand wakker hoor.

Ah, Wim Vansevenant in Extra Time.
Doet een mens in een onbewaakt moment al eens vrij associërend van TB-500, over Gilbert 2011 = de voltallige tegenstand ongezien vernederend, bij MvdP 2021 belanden.
:unsure:

Om dezelfde reden dat hij niet Cared wanneer de helft van zijn stuur afgebroken is.

Er is een hoek af bij die familie en die doe' gewoon hun eigen zin.

Om dezelfde reden dat hij niet Cared wanneer de helft van zijn stuur afgebroken is.

Er is een hoek af bij die familie en die doe' gewoon hun eigen zin.
Of het zou natuurlijk ook kunnen dat een Olympische medaille niet niks is, hij dat misschien ook graag doet en laat ons zeggen dat olympisch goud toch niet niks is.
Volgend jaar kan hij terugkomen en terug strade en RVV winnen, Dus daar moet hij zich geen zorgen over maken.

En ik zou mij ook niet druk maken over die schifters. Dat wordt opgelost en als je voor de rest op een magnifieke fiets kan rijden is er niks om u zorgen over te maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan