Archaos Well-known member Crowdfunder FE 3 oktober 2021 #7.001 Straf dat Wout daar rechtblijft! Zat daar misschien wel iets te ver idd...
D dadash Well-known member 3 oktober 2021 #7.002 Die Ineos man haalt even Pedersen onderuit Weinig DQS blauw nog
shiftyke Redacteur Crowdfunder FE 3 oktober 2021 #7.004 Karry98 zei: Wanneer je zo’n vooraanzicht krijgt te zien heb je toch echt medelijden met die mannen… Redelijk straffe beelden. Klik om te vergroten... Onbegrijpelijk he van die mannen die door weer, wind en onherbergzaam terrein kilometers malen, stel je voor dat je het dan nog zonder fiets zou doen
Karry98 zei: Wanneer je zo’n vooraanzicht krijgt te zien heb je toch echt medelijden met die mannen… Redelijk straffe beelden. Klik om te vergroten... Onbegrijpelijk he van die mannen die door weer, wind en onherbergzaam terrein kilometers malen, stel je voor dat je het dan nog zonder fiets zou doen
S Slackmans Well-known member 3 oktober 2021 #7.007 Alpecin sebiet Philipsen en VDP bij de eersten. Bij die tweede groep zitten er enkelen die nog niet veel gegeven hebben.
Alpecin sebiet Philipsen en VDP bij de eersten. Bij die tweede groep zitten er enkelen die nog niet veel gegeven hebben.
S ShadesOfJae Well-known member 3 oktober 2021 #7.008 Hoe snel MVDP zijn regenjasje daar eventjes uitdoet
I iceman160487 Well-known member 3 oktober 2021 #7.009 WVA heeft Edwig Van Hoojdonk nog voor hem zitten denk ik?
S ShadesOfJae Well-known member 3 oktober 2021 #7.010 iceman160487 zei: WVA heeft Edwig Van Hoojdonk nog voor hem zitten denk ik? Klik om te vergroten... Nathan
iceman160487 zei: WVA heeft Edwig Van Hoojdonk nog voor hem zitten denk ik? Klik om te vergroten... Nathan
S Slackmans Well-known member 3 oktober 2021 #7.012 Maar wat is er gebeurd met Asgreen en Lampaert dan?
M Misterhahn1 Active member 3 oktober 2021 #7.013 Slackmans zei: Maar wat is er gebeurd met Asgreen en Lampaert dan? Klik om te vergroten... Ik lees op sporza mechanische pech.
Slackmans zei: Maar wat is er gebeurd met Asgreen en Lampaert dan? Klik om te vergroten... Ik lees op sporza mechanische pech.
D dadash Well-known member 3 oktober 2021 #7.014 geen idee. Asgreen vorige deelname aan PR wel geen succes dus weet niet of dit hem wel echt ligt en Lampaert al weer wat pech gekend vandaag Ook moeilijk om te vergelijken met vorige PRs aangezien het droog een gans andere koers is
geen idee. Asgreen vorige deelname aan PR wel geen succes dus weet niet of dit hem wel echt ligt en Lampaert al weer wat pech gekend vandaag Ook moeilijk om te vergelijken met vorige PRs aangezien het droog een gans andere koers is
Airjinx Well-known member Crowdfunder FE 3 oktober 2021 #7.015 Michel begint Bert de Backer al vooraan te zien. Precies toch tijd dat em op pensioen gaat.
I iceman160487 Well-known member 3 oktober 2021 #7.016 Colbrelli krijgt zomaar een halve minuut cadeau… op zijn gemakje
S Slackmans Well-known member 3 oktober 2021 #7.017 dadash zei: geen idee. Asgreen vorige deelname aan PR wel geen succes dus weet niet of dit hem wel echt ligt en Lampaert al weer wat pech gekend vandaag Ook moeilijk om te vergelijken met vorige PRs aangezien het droog een gans andere koers is Klik om te vergroten... Ze zaten allebei in die groep van 12 voor Arenberg daarom dat ik het vroeg. Waarschijnlijk pech weer dan. iceman160487 zei: Colbrelli krijgt zomaar een halve minuut cadeau… Klik om te vergroten... VDP en Van Aert weer met elkaar bezig. VDP krijgt er wel 2 ploegmaten bij nu.
dadash zei: geen idee. Asgreen vorige deelname aan PR wel geen succes dus weet niet of dit hem wel echt ligt en Lampaert al weer wat pech gekend vandaag Ook moeilijk om te vergelijken met vorige PRs aangezien het droog een gans andere koers is Klik om te vergroten... Ze zaten allebei in die groep van 12 voor Arenberg daarom dat ik het vroeg. Waarschijnlijk pech weer dan. iceman160487 zei: Colbrelli krijgt zomaar een halve minuut cadeau… Klik om te vergroten... VDP en Van Aert weer met elkaar bezig. VDP krijgt er wel 2 ploegmaten bij nu.
S Slackmans Well-known member 3 oktober 2021 #7.018 Vermeersch eraan voor de moeite nu. Alles op een zakdoek eigenlijk.
shiftyke Redacteur Crowdfunder FE 3 oktober 2021 #7.019 Die Europees trui is eigenlijk maar triestig he, de wereld kampioen zie je van ver aankomen, deze zeer anoniem.
Die Europees trui is eigenlijk maar triestig he, de wereld kampioen zie je van ver aankomen, deze zeer anoniem.
SomeDude Banned 3 oktober 2021 #7.020 Airjinx zei: Michel begint Bert de Backer al vooraan te zien. Precies toch tijd dat em op pensioen gaat. Klik om te vergroten... Wie is dat dan van B&B?
Airjinx zei: Michel begint Bert de Backer al vooraan te zien. Precies toch tijd dat em op pensioen gaat. Klik om te vergroten... Wie is dat dan van B&B?