Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zet mijn tv aan om de koers van deze namiddag op te nemen. Staat het toevallig op ned1, zijn die vrouwen al aan het fietsen :wallbash:. Das toch te belachelijk...

Samenvatting Lotto Belgium Tour: eerste rit van 5m30 in Chimay en dan rit 2: Blankenberge -Brugge. Wat een absurde transfer voor een rit van 4km :laugh:

RIP Jolien Verschueren, ik zag die oprecht graag fietsen, Koppenberg bv :love: . En nooit ook maar enige dikke nek altijd super stil en vriendelijk. Zo jammer dat zo'n topvrouw zo jong moet gaan .

:(

Ja heel triest. Er zat veel talent in, maar ze werkte dan ook nog gewoon eens als juf. Je zag ook gewoon dat daar veel goed in zat. RIP.

Allez man, echt heel triestig nieuws, ik was me er totaal niet van bewust dat haar toestand zo achteruit gegaan was. Dat was zo iemand die je het altijd gunde. Vaak de underdog maar een enorme vechtlust. Wat een vreselijke ziekte toch, dit is echt geen leeftijd.

Van Avermaet zou ik toch ook echt niet meenemen, die heeft dit seizoen toch niets van vorm laten blijken?
Ahja, 3e in de RVV zeker :')
Als het een klimparcours is, en je mag 6 landgenoten meenemen: Vervaeke, Van Sevenant, Van Wilder, Benoot, Evenepoel en WvA. Gewoon een hoop klimmers
Het is dus een vijftal geworden met Greg. + Tiesj, Mauri, Wout en Remco.
Buiten Greg een aardige selectie.

De te verwachten selectie dus. Weinig namen die aanspraak maken (misschien nog een Hermans, Devenyns, ...), maar andere mannen zoals Teuns en Wellens zijn momenteel geen optie.

Nu ja, bij deze 5 zal het ook nog wat afwachten zijn hoe goed ze aan de start zullen staan.

Het gevoel is toch ook iets anders. Daar waar we een jaar geleden al bijna aan het dromen waren over 2 medailles in het tijdrijden, zitten we op dit moment toch met hele grote vraagtekens.

Kan alleen maar beamen dat Jolien een aanwinst was voor de sportwereld. Het veldrijden heeft heel wat aangename, vriendelijke coureurs in het pak, maar er zijn er paar die ik daar nog boven plaats en zij was daar een van.
Tranen opgewekt bij het bekijken van haar Koppenbergoverwinningen 😢.

Allez man, echt heel triestig nieuws, ik was me er totaal niet van bewust dat haar toestand zo achteruit gegaan was
Idem ik kan me een passage in Vive Le Velo herinneren en ik dacht dat ze juist de betere kant op ging.

Zo'n dingen komen hier altijd hard binnen, ze was een jaar jonger dan mezelf, dat zijn toch geen leeftijden om te gaan hoor :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan