Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Zwitserse berggeit voelt zich duidelijk thuis in de Vlaamse hooggebergte .:biglaugh:

Asgreen slim gedaan door van redelijk ver te gaan lange sprint van maken VDP zijn explosiviteit niet volledg laten gebruiken
Inderdaad, het is ook nog eens een sprint van een superharde koers. En is voor mij geen schok, ik herinner me dat ie dacht ik nog een spurt gewonnen heeft in de ronde van Californië (?). Dus is zeker geen strijkijzer.

Morele winnaar? De grote verliezer vandaag samen met Wout
De grote verliezer? Das even onnozel als de morele winnaar.

Wout en alaphilippe die zou je de grote verliezers kunnen noemen en dan vooral alaphilippe nog.

Lol @ Sporza poll vooraf wel weer met 60 procent ofzo van Aert wint.

Ik gunde het niemand meer dan asgreen. Wat die gast gepresteerd heeft is echt zot. Constant aanvallen en dan nog de sprint winnen tegen vdp.

Ik dacht dan van aert er naar het einde toe meer door aan het komen was, maar heeft veel te veel gaten toe gereden. Als ze dan nog eens door sleuren dan is het natuurlijk helemaal op.

We moeten nu ook niet doen alsof MVDP geen lange sprint aankan hé... Zie de AGR van 2 jaar geleden.

Asgreen was gewoon de sterkste. De grimas bij MVDP de laatste 10 km loog dan toch niet helemaal...

Inderdaad, het is ook nog eens een sprint van een superharde koers. En is voor mij geen schok, ik herinner me dat ie dacht ik nog een spurt gewonnen heeft in de ronde van Californië (?). Dus is zeker geen strijkijzer.
Heeft idd eens een ferme ronde van Californie gereden

Wint daar de groep sprint voor toch een Philipsen zal wel ook een lastige rit geweest zijn aangezein de rest van die top 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan