Ik vermoed zoiets. Net de recap gezien en hij staat precies veel te klein en lost ook half in de sprint.
Jammer want in eerste instantie ging hij er niet over gaan.
moet idd normaal steeds winnen. Sowieso morele winnaar.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vermoed zoiets. Net de recap gezien en hij staat precies veel te klein en lost ook half in de sprint.
Jammer want in eerste instantie ging hij er niet over gaan.

lolmoet idd normaal steeds winnen. Sowieso morele winnaar.
Morele winnaar? De grote verliezer vandaag samen met Woutmoet idd normaal steeds winnen. Sowieso morele winnaar.
Inderdaad, het is ook nog eens een sprint van een superharde koers. En is voor mij geen schok, ik herinner me dat ie dacht ik nog een spurt gewonnen heeft in de ronde van Californië (?). Dus is zeker geen strijkijzer.Asgreen slim gedaan door van redelijk ver te gaan lange sprint van maken VDP zijn explosiviteit niet volledg laten gebruiken
Euh wat?De Zwitserse berggeit voelt zich duidelijk thuis in de Vlaamse hooggebergte .![]()
De Zwitserse berggeit voelt zich duidelijk thuis in de Vlaamse hooggebergte .![]()

De grote verliezer? Das even onnozel als de morele winnaar.Morele winnaar? De grote verliezer vandaag samen met Wout
Tweede plaats, op deze manier, nee dan ben je geen verliezer.Morele winnaar? De grote verliezer vandaag samen met Wout
Ah is zijn buitenverblijf in Zwitserland?De Zwitserse berggeit voelt zich duidelijk thuis in de Vlaamse hooggebergte .![]()
Volgens mij Vanmarcke zijn schuld.Ik wil de recap wel eens zien.
Hoe komt Asgreen hier nu nog over.
Tweede plaats, op deze manier, nee dan ben je geen verliezer.
Ik gok op Asgreen vandaag. De sterkste in koers samen met VDP. Maar VDP zit meer geisoleerd.

Als je als Vdp deze sprint verliest ben je idd een verlieze. Mssn “grote” wat overdreven. Maar morele winnaar is te zot voor woordenDe grote verliezer? Das even onnozel als de morele winnaar.
Heeft idd eens een ferme ronde van Californie geredenInderdaad, het is ook nog eens een sprint van een superharde koers. En is voor mij geen schok, ik herinner me dat ie dacht ik nog een spurt gewonnen heeft in de ronde van Californië (?). Dus is zeker geen strijkijzer.
Nee dat zeker niet.Komt dit nog harder aan dan Vanmarcke die Boonen flikt?