Hangt af van het materiaal hoor. En die prijzen zijn toch aan de goedkopere kant.Weet niet wat Casius is maar 30 à 40 EUR/m² is veels te duur... 24 EUR/m² en 28/m² voor plafond is marktconform.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hangt af van het materiaal hoor. En die prijzen zijn toch aan de goedkopere kant.Weet niet wat Casius is maar 30 à 40 EUR/m² is veels te duur... 24 EUR/m² en 28/m² voor plafond is marktconform.
Op 1 januari 2024 liep de zonnepanelenpremie in Vlaanderen af, dat zal er wel voor gezorgd hebben dat hun orderboek bomvol stond en dat particulieren niet erg prijsgevoelig waren. Bovendien was de prijs van de panelen toen heel laag. Hogere prijzen + lagere kosten = veel meer winst.Een mens zou geneigd zijn te zeggen dat we zwaar te veel betalen voor die panelen … een mens vraagt zich af hoe dat komt want er zijn er best wat, goede prijsafspraken in combinatie met subsidies mss?
. Geld maakt natuurlijk geld, dus met zijn 7 miljoen euro eigen vermogen kan deze man verder ondernemen, bekwame mensen aannemen, overnames doen, uitbreiden naar andere producten en segmenten, ... . Het eerste miljoen is altijd het moeilijkste.Veel mensen laten klussen doen waar ze zelf niets van afkennen. Het is enorm moeilijk in te schatten wat de totaalfactuur nu uiteindelijk gaat zijn in regie. Daarboven komt dat de persoon die de werken komt doen een totaal vreemde is. Gebruik maken van ‘in regie’ is dus per definitie een blanco cheque.Veel stielmannen, ook schilders, die ik ken werken in principe liever in regie ja. Het probleem is dat de particuliere klanten dat heel vaak niet willen. Veel mensen hebben het waanidee dat een vaste prijs altijd goedkoper is, en als er in regie wordt gewerkt gebeurt het maar al te vaak dat mensen echt belachelijk moeilijk doen. Daarom dat vele zelfstandigen vaak automatisch een vaste prijs aanbieden.
Als dat zo is, dan kan je heel duidelijk zeggen dat je als schilder niet in dit topic thuis hoort...Weet niet wat Casius is maar 30 à 40 EUR/m² is veels te duur... 24 EUR/m² en 28/m² voor plafond is marktconform.
Ik moest spontaan aan deze bijdrage denken omdat heel dit nalatenschap binnenkort geveild wordt:Vandaag in aanraking gekomen met de nalatenschap van Willy Michiels - iedereen weet dat die goed verdient heeft maar wat ik heb gezien is ronduit megalomaan, te zot voor woorden …
Om maar iets te zeggen: een compleet gareel voor een zesspan… in 24 karaat goud en 250 Porsche tractoren …
Trends Z-Nieuws reportage: Uitzonderlijke privécollectie van bingokoning Willy Michiels onder de hamer bij Auctim: https://rmgtv.bbvms.com/p/default/c/6849104.html?inheritDimensions=true&placementOption=default![]()
Meer dan 100 Porsche oldtimer-tractoren en ruim 80 historische en luxueuze koetsen:
Trends Z bracht samen met Auctim een bezoek op locatie om deze twee topcollecties uit zijn nalatenschap in beeld te brengen.
Bekijk de veilingen:![]()
Porsche oldtimer-tractoren: https://www.auctim.com/ords/nl/r/online/auctions/auction?p400_auction_id=74149![]()
Historische en luxueuze koetsen: https://www.auctim.com/ords/nl/r/online/auctions/auction?p400_auction_id=74147![]()
Bieden: 22 augustus – 2 september![]()
Kijkdagen: 27 & 28 augustus![]()
Idd, maar er is al heel wat verkocht hoor - maar nog steeds veel te koop, ook nog heel veel vreemd en exclusief vastgoed.Ik moest spontaan aan deze bijdrage denken omdat heel dit nalatenschap binnenkort geveild wordt:
Dat klopt eigenlijk wel, in de vele cafés altijd rondjes geven - Willy was ne goeien, zwart geld met miljoenen euro’s- letterlijk koffers vol geld.Willy was een 'Don' op Italiaanse leest geschoeid. Een fortuin vergaard op twijfelachtige wijze maar tegelijkertijd als een weldoener overal in de buurt alles en iedereen geld sponsoren zodat er geen vragen werden gesteld.

Misschien is het een consultant voor de overheid die 300 uur per maand factureert?Ik weet van een kennis via via dat die wel goed geld zou verdienen.
En inderdaad, vennootschap aantal jaren geleden opgericht en gestegen van 300k brutomarge naar nu 2 miljoen.
En bijna geen kosten, brutomarge is quasi gelijk aan de winst.
Slechts één persoon in de vennootschap.
Via de statuten kan ik wel niet precies achterhalen wat hij doet, en ook online niets te vinden.
Voor zover ik begrijp gaat het over consultancy bij bouwprojecten en alles wat daarbij komt kijken.
Dus die zal serieuse marges opstrijken bij bepaalde projecten denk ik dan.
Of heel goed doorfactureren voor het verlenen van advies bij grote projecten?
Ik verschiet er wel van dat in de bouw iemand op zijn eigen zo een winsten kan behalen.
Nu, als het eenvoudig zou zijn zouden wel meer het doen denk ik...
Welke zaak was dat?Tis zo ver: buurman heeft beslist om te rentenieren - zaak verkocht en binnen, wordt volgend jaar 40.
Hoofdzakelijk gras maaienWelke zaak was dat?
Tis zo ver: buurman heeft beslist om te rentenieren - zaak verkocht en binnen, wordt volgend jaar 40.
Veel rentenierskills zal hij op zijn 40e dan niet geleerd hebben door voornamelijk gras te maaien.Hoofdzakelijk gras maaien
Je zegt daar zoiets, gaat effectief nog 2-3 dagen/maand werken om in orde te blijven - rentenier is blijkbaar geen statuut in ons land. Gewoon wat basic snoeiwerk bij handvol particulieren.Veel rentenierskills zal hij op zijn 40e dan niet geleerd hebben door voornamelijk gras te maaien.
Waarschijnlijk tegen zijn 50e terug gras aan het maaien ;-)
Just kidding of course, ik wens hem het allerbeste!
Is wel heel veel, lijkt meer op vastgoedontwikkeling eerder dan consultancy.Ik weet van een kennis via via dat die wel goed geld zou verdienen.
En inderdaad, vennootschap aantal jaren geleden opgericht en gestegen van 300k brutomarge naar nu 2 miljoen. (..)
Voor zover ik begrijp gaat het over consultancy bij bouwprojecten en alles wat daarbij komt kijken.
Dus die zal serieuse marges opstrijken bij bepaalde projecten denk ik dan.
Of heel goed doorfactureren voor het verlenen van advies bij grote projecten?
Pb gestuurd met desbetreffende jaarrekening.Is wel heel veel, lijkt meer op vastgoedontwikkeling eerder dan consultancy.
In de bouw zelf, zou verbaasd zijn dat er dergelijke marges te halen zijn.
(@MrCipo feel free to share in PB)
!