Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
I know. Zo stom geweest om een nummerplaat van Gamma te pakken, waardoor dit zo'n plastic geval is. Dat is te flexibel waardoor ik ze niet "gebogen" krijg rond de bumper (trekt zichzelf terug recht, waardoor ze lost komt uit de houder).Klein detail, maar uw nummerplaat hangt een beetje scheef vooraan.
Eerste twee foto’s zijn super. Een rit met een Porsche zoals je je deze voorstelt: open dak en haren in de wind
Ge gaat hier nog ne nieuwe trend starten. Na de spinner velgen de spinner nummerplaat.Hierdoor kan ik de houder enkel centraal vastvijzen en dat blijkt niet stabiel genoeg .
Ge gaat hier nog ne nieuwe trend starten. Na de spinner velgen de spinner nummerplaat.
Ook eens geprobeerd om te filmen (was test om te zien of mounting stevig genoeg was om IS af te zetten... nee dus)
Geluid is er uit geknipt omdat radio op stond, en dus copyright...
Carplay zit er in (vandaar de navigatie op Osmand). Porsche heeft nog maar recent Android Auto...De Android Auto / Carplay optie was te duur ?
amai is dat model al zo oud... toch wel een tijdloos concept
Voila, gisteren heb ik mijn 997 laten afleveren bij een specialist in NL die enkel 911's doet gen 996 en 997. De bedoeling is om de auto na 8 jaar stilstand volledig terug in orde te zetten. De motor wordt ook voor een deel gereviseerd en de pitfalls van dat specifiek motorblok worden aangepakt (IMS fix, AOS fix en koelmodificatie). Ik heb de wagen 18 jaar geleden op mijn 25ste verjaardag gekocht. Nooit over m'n hart gekregen om te verkopen, en ik kijk er naar uit om nu met al die elektrische zooi terug analoog te kunnen rijden. Ik verwacht em volgende week terug in te schrijven.
Is omdat al die 911 op elkaar lijkenamai is dat model al zo oud... toch wel een tijdloos concept
997 is imo een topper. Er zijn een paar hoeken waarin je de leeftijd ziet, maar dat gaat volgens mij zeker nog eentje worden die terug populair zal worden. Het grootste nadeel is dat die qua interieur niet modern meer is, en ook niet vintage genoeg...amai is dat model al zo oud... toch wel een tijdloos concept
Dat is gewoon een modern gedateerd interieur.997 is imo een topper. Er zijn een paar hoeken waarin je de leeftijd ziet, maar dat gaat volgens mij zeker nog eentje worden die terug populair zal worden. Het grootste nadeel is dat die qua interieur niet modern meer is, en ook niet vintage genoeg...
Is omdat al die 911 op elkaar lijken
997 is imo een topper. Er zijn een paar hoeken waarin je de leeftijd ziet, maar dat gaat volgens mij zeker nog eentje worden die terug populair zal worden. Het grootste nadeel is dat die qua interieur niet modern meer is, en ook niet vintage genoeg...
Ja, die navigatie zou ik idd aanpassen, dan is hij technisch gewoon helemaal mee. En eens je rijdt, maakt het interieur ook niet veel meer uit he (het is nu niet dat de Boxster zo'n fancy interieur heeft). Het is gewoon een knap interieur voor zijn tijd, maar gewoon een tijd met weinig top interieurs . Ik denk dat de Z8 zowat de enige echte uitzondering is...Voor Jan Modaal inderdaad
Persoonlijk ben ik verzot op de 964, 933 en 997. En hoe ouder ik word, hoe meer dat ik zelfs de 996 begin te waarderen.
Ik vind het model van de 997 gewoon puur, geen al teveel tierlantijntjes en prullen. Qua interieur was de MK2 wel mooier, maar ik heb nooit kunnen wennen aan de LED achterlichten en ook het motorgeluid is een pak minder met de DFI motorblokken. Wat wel op mijn planning staat is om deze zomer nog wel de PCCM te vervangen door de net-uitgebrachte PCCM Plus van Porsche OEM. Dat maakt het interieur iets moderner en met Android Auto moet ik mij ook niet meer druk te maken over totaal verouderde kaarten.
Deze post liet mij net oud voelen, ik herinner mij nog je posts op 9lives toen je hem ging halen
Voila, gisteren heb ik mijn 997 laten afleveren bij een specialist in NL die enkel 911's doet gen 996 en 997. De bedoeling is om de auto na 8 jaar stilstand volledig terug in orde te zetten. De motor wordt ook voor een deel gereviseerd en de pitfalls van dat specifiek motorblok worden aangepakt (IMS fix, AOS fix en koelmodificatie). Ik heb de wagen 18 jaar geleden op mijn 25ste verjaardag gekocht. Nooit over m'n hart gekregen om te verkopen, en ik kijk er naar uit om nu met al die elektrische zooi terug analoog te kunnen rijden. Ik verwacht em volgende week terug in te schrijven.
Deze post liet mij net oud voelen, ik herinner mij nog je posts op 9lives toen je hem ging halen