Auto Welke wagen heb jij? Post your pics!

Proficiat!

Knappe spec. op de facelift na lijkt die heel erg op de mijne nu... :)
Ik ben er ook heel tevreden van. Die E-drive is veel plezanter dan ik had durven hopen en als je wil gaat die nog steeds goed vooruit (in die rare xtraboost modus toch).
 
Ondertussen rij ik bijna een maand met mijn nieuwe wagen, een BMW 330e Touring. Supertevreden van, rijdt zalig.
De wagen was wel een stockwagen, maar was een mooie spec. Interieur was exact hoe ik het wou, kleur ook. Waarschijnlijk had ik zelf wel andere velgen gekozen.
Saai grijs :(
Hoe is de koffer? heb je daar eigenlijk verlies in kofferruimte?
 
Iemand post zijn wagen, een wagen om ferm trots op te zijn, en jou eerste en enige reactie is 'saai grijs' :frown:
Ik vind in dit geval ook echt weinig mis met het grijs. Gaat goed samen met de zwarte accenten.

Ik vind wel de diffuser op de huidige 3-reeks wat overdreven, had voor mij wat subtieler gemogen :p
 
Saai grijs :(
Hoe is de koffer? heb je daar eigenlijk verlies in kofferruimte?
Ik vind de combinatie van dit soort grijs en de zwarte accenten oprecht mooi. Zonder de zwarte accenten en de donker getinte ramen had ik hem wel nooit gekocht.
De enigste kleur die ik ook heel mooi vond was tansanitblau.

Koffer is echt wel een stuk kleiner dan de gewone 3 touring, maar voor mij gelukkig geen enkel probleem. Ik kom van een BMW 1, en de koffer is qua volume niet veel groter (denk 40l ofzo), maar ik heb wel het gevoel dat de koffer bruikbaarder is qua vorm.

Ik vind in dit geval ook echt weinig mis met het grijs. Gaat goed samen met de zwarte accenten.

Ik vind wel de diffuser op de huidige 3-reeks wat overdreven, had voor mij wat subtieler gemogen :p
Dat zei een collega van mij ook 😊 ik vind het wel geslaagd zo, maar dat is omdat het zwart wel in het oog mag springen tov het grijs imo.
 
De pre-LCI achterbumper en diffusor was wel mooier :(

Maar knappe wagen natuurlijk! Over de kleur kan je twisten, grijs is grijs natuurlijk. Mooie kleur maar een veiligere kleur daarom dat Jan en alleman het neemt :p

Waarom voor een 330e gegaan als particulier, vermoed ik?
 
De pre-LCI achterbumper en diffusor was wel mooier :(

Maar knappe wagen natuurlijk! Over de kleur kan je twisten, grijs is grijs natuurlijk. Mooie kleur maar een veiligere kleur daarom dat Jan en alleman het neemt :p

Waarom voor een 330e gegaan als particulier, vermoed ik?
Uw vraag was voor @applepie waarschijnlijk, maar de 330e is bij mij puur een fiscaal verhaal in combinatie met de drivetrain / rij-eigenschappen van dit model (binnen de deelverzameling van PHEV's). In de categorie middelgrote PHEV is de ZF8 met ingebouwde e-drive en de B48 de allerbeste combinatie. Moest er een touring 45e model bestaan was ik liefst daar voor gegaan, maar het is of de 5 of 7 berline, of de X5 en dat zijn alle drie modellen die voor mij niet werken. Zoals ik al schreef valt deze drivetrain me veel beter mee dan ik had durven hopen.

Ik vind de achterbumper van de pre LCI G21 ook mooier, maar meestal moet ik even wennen aan nieuwe modellen (looking at you G80). Je went daar wel aan. Ik vind vooral de overgang van fysieke knoppen naar digitale settings op een scherm een achteruitgang.

En grijs, als je veel KM's doet is dat wel makkelijk. Ik kan de mijne nooit lang proper houden. Hiervoor had ik altijd zwarte lak en die zijn smerig van zodra je de autostrade op rijdt. Bij grijs valt dat iets beter mee, en met die zwarte accenten vind ik dat eigenlijk nog wel mooi.
 
tp5ekrN.jpg


Eindelijk gearriveerd! Bijna 2 maand terug beslist hem te kopen. 3 dagen voor aankoop werd er een repair aangemaakt ivm de start/stop. Onderdeel dat vervangen moest worden was in backorder… Gelukkig niet té lang moeten wachten dus.

Eerste inschrijving: 11/2021
Km: 31.000

Geen diesel meer maar de 2.0 TSI blok van de Golf GTI. Nu wachten op de keuring die voor 8 mei gepland staat en dan zou ik hem hopelijk de 10e kunnen ophalen.

Waarom koopt ne 37j single vent een station? Ik heb echt de ruimte nodig voor men bijberoep. Voor t geld had ik ook richting A klasse ofzo kunnen kijken. De koffer van men Insignia was nipt groot genoeg om alles in te krijgen, koffer van de Octavia is enkel 2-3cm smaller. Diepte en hoogte zelfs een paar cm groter als men vorige wagen.
 
full on black, ook gewaagd.

als 25 jarige zou ik ook geen station/break kopen, maar als 30 jarige dan weer wel. plek zat in de koffer.
 
Terug
Bovenaan