Auto Welke wagen heb jij? Post your pics!

Ik gebruik wel de ingebouwde mbux navigatie en waze als dubbelcheck. Anders gebruikt de wagen geen geografisch info waar en wanneer dat hij moet recupereren.. 😊

Als ik mij niet vergis is dat bij andere merken ook het geval
Indeed, intelligent anticiperen noemt het bij BMW. Wel spijtig dat dat niet met Android auto gekoppeld kan worden. Wel begrijpelijk natuurlijk.
 
Er staat hier nu ook iets groens in de garage. Nooit gedacht er een suv ging in de garage ging staan. Whoops 🤷🏻‍♂️

Hoe komt het? Defenders pas sinds kort beginnen appreciëren? Ik twijfel soms om eens een Classic Range Rover aan te schaffen.
Het blijft toch een van mijn favoriete SUV/auto merken.
 
Een Jeep, in de volksmond toch wel synoniem aan 4x4/terreinwagen.

Zoals een Frigo, Kitchenaind, Bulex,… ook allemaal merknamen zijn die synoniem zijn voor een soort product.
Even een beetje geschiedenis:
Jeep komt van GP wat de naam was voor een Amerikaans militair voertuig (volgens sommige "general purpose", volgens andere is het een code voor een specifiek contract-type). Dat is dan nadien gebruikt om de naam Jeep te vormen.
Maar het is dus het merk dat naar het type voertuig vernoemd is, niet andersom!
 
Even een beetje geschiedenis:
Jeep komt van GP wat de naam was voor een Amerikaans militair voertuig (volgens sommige "general purpose", volgens andere is het een code voor een specifiek contract-type). Dat is dan nadien gebruikt om de naam Jeep te vormen.
Maar het is dus het merk dat naar het type voertuig vernoemd is, niet andersom!
'Jeep, ça va?'
 
Hoe komt het? Defenders pas sinds kort beginnen appreciëren? Ik twijfel soms om eens een Classic Range Rover aan te schaffen.
Het blijft toch een van mijn favoriete SUV/auto merken.
Nooit echt naar omgekeken,weet niet waarom. Zo een rr clasic is ook wel tof. De prijzen zijn de laatste jaren wel enorm gestegen als ik het zo hoor.
 
Wat gebeurt er eigenlijk als ik mij inschrijf voor zoiets met mijn toenmalige eerste wagen? Een Mazda 323 van 1997 met rood vervagende kleur. :unsure:
Runball is nu misschien geen goed voorbeeld, maar aan gewone rondritten mag je meedoen en gewoon rondrijden hoor.
De laatste die ik heb meegedaan heeft er ook eentje meegedaan met een Porsche 914 en een Smart Roadster, dat zijn nu ook niet bepaald snelheidsmonsters :p
 
Als ik in moerzeke-kastel wedstrijd zit/zat te vissen passeren daar tijdens een rondrit ook veel klassiekers en schone wagens.
Dan is het moeilijk om naar mijnen dobber te kijken🙈
Vraag me niet welke rondrit en welke datum😅
 
Terug
Bovenaan