Auto Welke wagen heb jij? Post your pics!

Of eender andere wagen die spartaans is of was :p
Er zijn toch zeker nog wel andere. Als ik rally en Peugeot denk, dan denk ik direct aan een 205.

En ja een Impreza en een lancer zijn toch ook echt wel iconische rallywagens.
Maar hij zoekt geen rallywagen, hij zoekt een Rallye.

Dat is als zeggen tegen een iemand die expliciet een E46 M3 CSL zoekt dat er nog recente en courantere wagens zijn die sneller zijn. Zoals een Porsche 992 of een Ferrari 458.

Veel succes met de zoektocht! Ik heb ooit eens mogen rijden met een 205 1.9 en dat was toch echt gieren.
 
  • Leuk
Waarderingen: C43
106 rallye ph1 of ph2?

Peugeot 106 Rallye (1997) 1.6 / 110 hp
€ 7.500,00

Een ph2
Met steelies en in het wit aub 😎
 
Of eender andere wagen die spartaans is of was :p
Er zijn toch zeker nog wel andere. Als ik rally en Peugeot denk, dan denk ik direct aan een 205.

En ja een Impreza en een lancer zijn toch ook echt wel iconische rallywagens.
Een 106 is gemakkelijker te vinden en goedkoper dan de 205.
Niks mis met een 106 rallye imo, integendeel!
 
Iemand een idee wanneer de Michelin Pilot sport 5S zullen uitkomen?

Ben nu een winter aan het doorrijden op de zomerset en wil in het voorjaar 4 nieuwe banden leggen. Zou mooi zijn als die tegen dan verkrijgbaar zijn.
 
Mhh een 5S ??
Moet ik aan denken als de 4S versleten zijn alhoewel ik al een tijdje de yokohamma neova wel eens wil uittesten ... dicisions

Niet dat er nog maar iets fout is aan de 4S maar die neova heeft zo een leuk profiel🙈
 
Iemand een idee wanneer de Michelin Pilot sport 5S zullen uitkomen?

Ben nu een winter aan het doorrijden op de zomerset en wil in het voorjaar 4 nieuwe banden leggen. Zou mooi zijn als die tegen dan verkrijgbaar zijn.
Toevallig een idee hoe de 4S staat tov de 5?
 
Toevallig een idee hoe de 4S staat tov de 5?
Heb wel wat reviews gelezen en de 5 is zeker heel goed. Maar mezelf kennende gaat dat dan weer pikken dat ik niet de S heb genomen :p

Ik heb nu 2 van die 4s'en op de GTI vervangen door Goodyear assymetric 6 en dat zijn zeker goede banden maar de 4S zijn toch nog beter. (De 4S waren toen op dat moment niet te krijgen)
 
Heb wel wat reviews gelezen en de 5 is zeker heel goed. Maar mezelf kennende gaat dat dan weer pikken dat ik niet de S heb genomen :p

Ik heb nu 2 van die 4s'en op de GTI vervangen door Goodyear assymetric 6 en dat zijn zeker goede banden maar de 4S zijn toch nog beter. (De 4S waren toen op dat moment niet te krijgen)

De 4S scoren beter dan de 5. Op m'n 997 S komt er ook een set 4S'en onder.
 
De 4S scoren beter dan de 5. Op m'n 997 S komt er ook een set 4S'en onder.
De 4S is dan ook de ultra-high performance band, de 5 is meer een 'gewonere' high performance band. Vandaar de vraag of de 5S ergens in het vooruitzicht ligt..
 
De 4S is dan ook de ultra-high performance band, de 5 is meer een 'gewonere' high performance band. Vandaar de vraag of de 5S ergens in het vooruitzicht ligt..

Ik wou even zien hoeveel tijd er tussen de 4 en 4S zat qua release date, maar ze zijn precies op't zelfde moment uitgekomen ...
 
  • Leuk
Waarderingen: Musk
Iemand een idee wanneer de Michelin Pilot sport 5S zullen uitkomen?

Ben nu een winter aan het doorrijden op de zomerset en wil in het voorjaar 4 nieuwe banden leggen. Zou mooi zijn als die tegen dan verkrijgbaar zijn.
Volgens de bandencentrale waar ik een paar maand geleden ben geweest hebben ze geen idee wanneer de 5S'en uitkomen. Er is geen concrete datum.
 
  • Leuk
Waarderingen: Musk
Defender gekocht. Wat een fucked up markt met enkele opkopers die alles kopen en dan andere velgen eronder en de hoofdprijs vragen. Voorziene budget voor de rallye is opgesoupeerd. Wel content van wat we gekocht hebben. Er 7 gaan bekijken dus ik kwam wel wat expert 😅
 
Defender gekocht. Wat een fucked up markt met enkele opkopers die alles kopen en dan andere velgen eronder en de hoofdprijs vragen. Voorziene budget voor de rallye is opgesoupeerd. Wel content van wat we gekocht hebben. Er 7 gaan bekijken dus ik kwam wel wat expert 😅
Oude of nieuwe?
 
Oude 90 td5. Moest lichte vracht zijn met 3 zitplaatsen vooraan. Vanaf 2007 heeft de td4 nog slechts 2 zitplaatsen.
 
dRHNCtR.jpg


Aangekomen in het Oostenrijkse Mayrhofen. Toch wel tevreden van mijn wagen 😊

Verbruik met 4 volwassenen en bagage was 5,6L /100km en 210 km van 1000km waren volledig elektrisch. De snelheid op de autobahn varieerde tussen 130 en 150 km/u.

Algemeen verbruik op 67.000 km is momenteel 3,2L / 100km.

Levering nieuwe RR sport nog steeds voorzien voor zomer ‘24. Zal qua luxe en beleving een heel stuk hoger staan.
 
Maar dan heb je toch 2 keer geladen ondertussen he?
Want die elektrische range wordt opgegeven op 68km door Mercedes zelf?
Klopt, ik ben thuis vertrokken met 100% batterij, was 44km reëel bereik. Daarna tijdens ons avondeten even aan een fastcharger gehangen (25KW). Méér dan 100km werd elektrisch geregenereerd in afdalingen en tijdens het remmen.
 
Ik gebruik wel de ingebouwde mbux navigatie en waze als dubbelcheck. Anders gebruikt de wagen geen geografisch info waar en wanneer dat hij moet recupereren.. 😊

Als ik mij niet vergis is dat bij andere merken ook het geval
 
Terug
Bovenaan