Auto Welke wagen heb jij? Post your pics!

Dan nog, 1 keer per 2 jaar en je ziet ook zienderogen de waarde van een nieuwe machine opgesoupeerd worden.

Allez, stel je koopt een (nieuwe, "normale") wagen van 40K. Zou jij het OK vinden om 8K per onderhoud uit te geven, zelfs al is dat om de 2 jaar? :)
Je hebt soortgelijke dingen bij airco's/warmtepompen/ventilatiesystemen....
Dat kost bij ons 550€ per jaar aan onderhoud. Dat is de helft van onze gehele energiefactuur. Dat is in verhouding echt een absurd bedrag om jaarlijks te betalen.
 
Je hebt soortgelijke dingen bij airco's/warmtepompen/ventilatiesystemen....
Dat kost bij ons 550€ per jaar aan onderhoud. Dat is de helft van onze gehele energiefactuur. Dat is in verhouding echt een absurd bedrag om jaarlijks te betalen.
Onderhoud van alles tezamen mag ik dan toch hopen?

Onderhoud van ventilatiesysteem is werkelijk filtersetje van 30€ en is uitzuigen met stofzuiger.

Onderhoud aan de warmtepomp/airco snap ik niet goed wat je hiermee dan bedoelt.

Dan nog, 1 keer per 2 jaar en je ziet ook zienderogen de waarde van een nieuwe machine opgesoupeerd worden.

Allez, stel je koopt een (nieuwe, "normale") wagen van 40K. Zou jij het OK vinden om 8K per onderhoud uit te geven, zelfs al is dat om de 2 jaar?

Gohja maar langs de andere kant koop je voor het geld van die filter, olie en een bougie geen nieuwe natuurlijk.
Laat dat alles bij elkaar misschien 50€ kosten, wat al serieus aan de baard getrokken is. Dan kan je toch beter voor het onderhoud gaan.
En dat mes slijpen laat dat ook nog 30€ kosten, dat moet je ook niet elke 2 jaar doen lijkt me.

Familie van mij zijn hoveniers en gebruiken hun machines intensief. Maar ik gok dat die elk half jaar of zo hun mes slijpen. Maar als jij de m2 die zij doen doet dan kom je al een heel eind qua jaren.
Uw gras afdoen met een bot mes gaat ook, maar een scherp mes is toch een plezier.

Ik heb ook al gemerkt dat in zulke zaken het ook uitmaakt wie je juist bent. Als ze een IT-er of iemand zoals ikzelf zien dan denken ze vaak dat ze ons wel kunnen rollen.
Dat we onwetend zijn en niks kunnen. Maar het probleem is dat ik wel wat kennis heb en ook nog wel iets kan, maar dat de tijd en vooral goesting om het te doen vaak ontbreekt. Daarom betaal ik zonder verpinken meer zodat iemand anders het doet.
Maar dan moet het wel fair zijn.
 
Laatst bewerkt:
Een nerd dus hoogstwaarschijnlijk. :unsure:

Laten wij ons dus gvd hier altijd de les spellen door een pisventje blijkbaar!

Het is wel smal in de zin van zeer sportief en heel erg bezig met voeding :unsure:
Die voeding is mijn vriendin haar hobby/ job/ passie/ ziekelijkheid :unsure: En kwatongen beweren dat ik meer op mijne velo dan op mijn vrouw zit :unsure:

En ik zit trouwens ook al op tram 3 hoor, dus dat broekventje is er al af. Ik heb meer één geklede broek in mijn kast :unsure:
 
Nene, ik ging voor onderhoud en kwam onderstaande tegen. Dat zijn echt belachelijke prijzen.
Pas op, ik vind dat soort bedragen ook compleet van de pot gerukt he. Maar bvb een Bugatti Veyron kostte 1.6 miljoen euro.
Nu kost die 1.7 miljoen euro. Hoewel die auto dus absurd veel geld kost om te kopen, kost hij eigenlijk geen geld...
Geen idee of dat voor een GT2RS ook zo gaat zijn, maar in die klasse is het eerder "het geld hebben om er aan te kunnen geven" dat een rol speelt.

918 bvb, kostte 780k€, waarde momenteel: 2 miljoen€ ... Het is vooral een kwestie van die initiële som beschikbaar te hebben.
 
Gisteren in sky is the limit toch ook voor een speciaal type G die tussen de 500-600K ging kosten, maes zegt schrijf mij maar op.
Ken zelf ook iemand met een gt black series, is ook meer investering dan een kost maar je moet het kunnen idd. En dan nog een dagje trackday kost sowieso al 4 nieuwe bandjes + nog veel meer.
 
Durf het bijna niet te vragen... maar is dat dan spiksplinternieuw zonder kilometers op de teller, of is het al tweedehands? :unsure:
2e hands gaat over "is al eens gekocht geweest", dus dit zal tweedehands zijn want ik denk niet dat de dealers er zo opzij gehouden hebben. Maar de kans zit er in dat er geen 3 ritten mee gedaan zijn.
 
Terug
Bovenaan