Ik dacht dat het wel duidelijk was dat ik over de Panamera bezig was.
Dat was 100% duidelijk.
Soms is het gewoon lastig voor sommigen om eens "ahja, dat klopt" te zeggen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht dat het wel duidelijk was dat ik over de Panamera bezig was.
Ik verveel mijDat was 100% duidelijk.
Soms is het gewoon lastig voor sommigen om eens "ahja, dat klopt" te zeggen.

Is dat niet een ND? Aka, 4e gen?ja, de laatste generatie mx5 is echt wel knap geworden.
De 2e facelift van de 4e generatie jaIs dat niet een ND? Aka, 4e gen?
Een 2024 is eigenlijk zelfs al de 3de, al zijn de aanpassingen wel beperkt gebleven. Dus een ND3 eigenlijk.De 2e facelift van de 4e generatie ja
Welja, 2e facelift is ND3 heEen 2024 is eigenlijk zelfs al de 3de, al zijn de aanpassingen wel beperkt gebleven. Dus een ND3 eigenlijk.
Mazda MX-5 is verbeterd voor 2024
<p>Mazda brengt subtiele, maar toch talrijke verbeteringen mee naar de MX-5 voor modeljaar 2024.</p>www.vroom.be

Aja, inderdaadWelja, 2e facelift is ND3 he![]()

mooi, maar waarom voorste log niet helemaal zwart?V60 binnengebracht bij wrapstore. Tevreden van.
![]()
![]()
Dat vond ik persoonlijk niet zo mooi.. te donker wordt het dan.mooi, maar waarom voorste log niet helemaal zwart?
Damn Scofi, van stoere bak naar kapperswagen.![]()

2e hands 987 had u bijna de helft gekost van de MX5?Lol. Ooit als ik het geld heb voor nen 3de wagen.
Terug een Lotus of Porsche (Boxster 987). Voor minder gan ik nemeer.
![]()
2e hands 987 had u bijna de helft gekost van de MX5?

Ja ik weet het, maar ik wil precies nog wel een ICE hebben voordat ik definitief overschakel op EV.
En bij de Taycan zijn er teveel plastic elementen naar m’n goesting in het exterieur.
Niet dat ik iets tegen elektrische wagens heb.. Maar als die B58 nu aanschiet, het is toch leuk als autoliefhebber hoor![]()