Auto Welke wagen heb jij? Post your pics!

Klapt die nog goed in en uit? Zoniet kunt ge er al zeker van zijn dat er onderin één en ander niet meer recht staat.
Ja er is eigenlijk buiten lakschade weinig te merken. Er is ook 1 parkeersensor stuk geeft de wagen aan.
 
Ik heb wel een trekhaak maar het is zo een inklapbare, dus die zat er onderin. Zal idd met die kreukelzones te maken hebben.

En dat het een Ford was en ik een BMW heb :unsure:
Het primaire doel van zo’n trekhaak is om uw achterbumper te beschermen tegen charlatans die niet kunnen parkeren of in uwen acherkant rijden aan een rood licht, dus gewoon altijd uitklappen 😌
 
Klein bakje maar bon😅
Het is maar dat er vandaag nieuwe zomervelgjes opgestoken zijn 😊
Benieuwd of de open velgen de range en stroomlijn nu beinvloeden?
Langs de andere kant band en wiel is -5kg per velg dus compenseert

4-FBBD375-90-B3-4-B12-9099-16-F30-D875889.jpg
 
Klein bakje maar bon😅
Het is maar dat er vandaag nieuwe zomervelgjes opgestoken zijn 😊
Benieuwd of de open velgen de range en stroomlijn nu beinvloeden?
Langs de andere kant band en wiel is -5kg per velg dus compenseert

4-FBBD375-90-B3-4-B12-9099-16-F30-D875889.jpg
Ik vind het wel een coole wagen. Die velgen zijn voor mij niet nodig, wat lag daar standaard onder misschien?
 
Standaard liggen er deze onder in 17"
Zomervelgen zijn ook 17 , was moeilijk om mooie velgen te vinden in breedset (zoals origineel) die niet teveel afwijken v d standaard ET
FE9-BBD05-BE79-4-CB6-9-D32-B6-B13-F698509.png
 
Ja vond het ook wel grappig. Heb er nu 3 zo. Beetje zelfspot en fun kan geen kwaad.
Beter dan die mannen die ''BAAS'' of ''CATCH ME'' dingen erop zetten alleszins :p
I prefer funny over graaf willen doen.

Mijne motorhome met GOT-BED is mijne favo eigenlijk. Als je op zo is een servicestop bent zie je die oude mensen zo vaak wijzen. Die snappen de humor minder denk ik haha

EDIT: Staat eindelijk in de garage.
Nu nog is alles netjes inkasten, vloerke leggen, betere verlichting en dan is die ook is afgewerkt. Garage is nooit gerenoveerd en it starts to show :laugh:

Afbeelding-van-Whats-App-op-2024-04-19-om-10-53-51-1263f173.jpg

Afbeelding-van-Whats-App-op-2024-04-19-om-12-59-46-46777525.jpg


Valt het op dat ik meer van analoge auto's fan ben? :laugh:
Wat een geweldige wagens! Ik ben niet van de persoonlijk nummerplaten maar deze zijn hilarisch, goed gekozen! :scream:
 
Ziet er goed uit!
Ik zou de velgen zwart laten lakken, komt mooi uit met de rest van de kleurstelling van je wagen.
Maar da's allemaal persoonlijk natuurlijk

(y)
 
Zwarte velgen tonen kleiner.
En de oem velgen zijn al zwart 😋

Welke k20??? Aangezien je vtec just kicked in zegt zal het niet de k20c1 zijn, want dan neem ik gewoon onze eerste wagen😅
 
misschien door de weerspiegeling? Is wel een volledig zwarte, de kleur is Aurora Zwart. De ramen vanaf 2e zitrij zijn getint.
Het is een GT-line, dus hier en daar wat grijze accenten ja.
 
misschien door de weerspiegeling? Is wel een volledig zwarte, de kleur is Aurora Zwart. De ramen vanaf 2e zitrij zijn getint.
Het is een GT-line, dus hier en daar wat grijze accenten ja.
Die hier in de buurt zijn bumper is volledig zwart bvb.
Als ik er straks passeer en hij staat er, zal ik eens een foto nemen :p
 
Terug
Bovenaan