Auto Welke wagen heb jij? Post your pics!

Zalig die reeks in de nummerplaat
Ja vond het ook wel grappig. Heb er nu 3 zo. Beetje zelfspot en fun kan geen kwaad.
Beter dan die mannen die ''BAAS'' of ''CATCH ME'' dingen erop zetten alleszins :p
I prefer funny over graaf willen doen.

Mijne motorhome met GOT-BED is mijne favo eigenlijk. Als je op zo is een servicestop bent zie je die oude mensen zo vaak wijzen. Die snappen de humor minder denk ik haha

EDIT: Staat eindelijk in de garage.
Nu nog is alles netjes inkasten, vloerke leggen, betere verlichting en dan is die ook is afgewerkt. Garage is nooit gerenoveerd en it starts to show :laugh:

Afbeelding-van-Whats-App-op-2024-04-19-om-10-53-51-1263f173.jpg

Afbeelding-van-Whats-App-op-2024-04-19-om-12-59-46-46777525.jpg


Valt het op dat ik meer van analoge auto's fan ben? :laugh:
 
Laatst bewerkt:
Altijd al mooie break geweest die V60. Vind die ook heel knap in zo een rood dat ze jaren gehad hebben (weet niet of die kleur nog bestaat)
Hoeveel pk heeft zo een T8? 350ish?
 
Altijd al mooie break geweest die V60. Vind die ook heel knap in zo een rood dat ze jaren gehad hebben (weet niet of die kleur nog bestaat)
Hoeveel pk heeft zo een T8? 350ish?
T8 is +-450PK dacht ik, waarvan ook echt nog wel 300pk uit de benzinemotor.

Volvo is wel goed in het maken van breaks, ondertussen toch al enige tijd oud en ze zien er nog altijd super uit.
 
T8 is +-450PK dacht ik, waarvan ook echt nog wel 300pk uit de benzinemotor.

Volvo is wel goed in het maken van breaks, ondertussen toch al enige tijd oud en ze zien er nog altijd super uit.

Hangt af van bouwjaar. Volgens mij waren de modellen van rond 2019/2020 een 390PK, met een 10-15PK extra voor de Polestar versie. Ik heb in 2019 ook nog geflirt met eventuele aankoop van een V60 T8 :)

Latere modellen idd nog wat meer vermogen.
 
Gisteren eentje achter op mij in gereden.

Best vreemd, bij mij is amper schade, bij de tegenpartij de bumper en motorkap serieus kapot.

Soit, papieren zijn ingevuld, komt wel in orde. Spijtig van de tijd en administratie die daar weer bij komt kijken.
 
Gisteren eentje achter op mij in gereden.

Best vreemd, bij mij is amper schade, bij de tegenpartij de bumper en motorkap serieus kapot.

Soit, papieren zijn ingevuld, komt wel in orde. Spijtig van de tijd en administratie die daar weer bij komt kijken.
De BMW?
Nu, mijn Focus ook ooit eens zo'n accident gehad, op het eerste zicht weinig schade. Maar die bumper bleek onderliggend volledig ingedeukt en werd bijna perde-total verklaard hoor.
 
Gisteren eentje achter op mij in gereden.

Best vreemd, bij mij is amper schade, bij de tegenpartij de bumper en motorkap serieus kapot.

Soit, papieren zijn ingevuld, komt wel in orde. Spijtig van de tijd en administratie die daar weer bij komt kijken.
check achter uw bumper ook maar. vaak amper tot niks te zien aan de plastic, maar achterliggend wel een en ander geplooid.

maar ook: koffer is altijd 'sterker' want je wilt niet dat de mogelijke lading in uw koffer niet in uw rug geduwd wordt. bij de motorkap is het allemaal voorzien met kreukelzones.
 
check achter uw bumper ook maar. vaak amper tot niks te zien aan de plastic, maar achterliggend wel een en ander geplooid.

maar ook: koffer is altijd 'sterker' want je wilt niet dat de mogelijke lading in uw koffer niet in uw rug geduwd wordt. bij de motorkap is het allemaal voorzien met kreukelzones.
Indeed. Hij gaat sowieso naar de garage voor inspectie.
 
Gisteren eentje achter op mij in gereden.

Best vreemd, bij mij is amper schade, bij de tegenpartij de bumper en motorkap serieus kapot.

Soit, papieren zijn ingevuld, komt wel in orde. Spijtig van de tijd en administratie die daar weer bij komt kijken.
Kreukelzones? Ik denk dat de kofferruimte korter is dus die moet al wat sterker zijn? Ik heb vorig jaar ook ene in mijn gat gehad en veel last had ik er niet ( :unsure: ). Een trekhaak hebben helpt wel enorm.
 
Kreukelzones? Ik denk dat de kofferruimte korter is dus die moet al wat sterker zijn? Ik heb vorig jaar ook ene in mijn gat gehad en veel last had ik er niet ( :unsure: ). Een trekhaak hebben helpt wel enorm.
Ik heb wel een trekhaak maar het is zo een inklapbare, dus die zat er onderin. Zal idd met die kreukelzones te maken hebben.

En dat het een Ford was en ik een BMW heb :unsure:
 
Ik heb wel een trekhaak maar het is zo een inklapbare, dus die zat er onderin. Zal idd met die kreukelzones te maken hebben.

En dat het een Ford was en ik een BMW heb :unsure:
Ik wil wel anders eens met mijn ford (met bullbar) wel eens tegen u rijden hoor. Eens zien wie er wint qua schade:unsure:

Bmw is wel leuker om mee te rijden
 
Ik heb wel een trekhaak maar het is zo een inklapbare, dus die zat er onderin. Zal idd met die kreukelzones te maken hebben.

En dat het een Ford was en ik een BMW heb :unsure:
Klapt die nog goed in en uit? Zoniet kunt ge er al zeker van zijn dat er onderin Ă©Ă©n en ander niet meer recht staat.
 
Terug
Bovenaan