Auto Welke wagen heb jij? Post your pics!

Initiële leverdatum was zomer 2024 dus een jaar’n half wachten. Afgelopen november telefoon gekregen dat hij 27 jan in productie ging en dat ik hem normaal eind februari kon ophalen. Heb wel een gok gewaagd door mijn wagen afgelopen dinsdag reeds te verkopen. Effe behelpen :tongue:
Deze middag telefoon gekregen dat ik hem morgen om 8:30u mag ophalen! Er waren nog enkele administratieve zaken die moesten uitgeklaard worden maar eind goed al goed :clap:

Update volgt
 

Can't wait. Wel jammer dat ge niet zomaar met uw eigen auto naar daar kunt rijden, dan de juiste banden erop krijgen en dat eens te proberen. In de Alpen ook wel wat mogelijkheden, maar dat is niet op een bevroren meer natuurlijk...
 
Deze middag telefoon gekregen dat ik hem morgen om 8:30u mag ophalen! Er waren nog enkele administratieve zaken die moesten uitgeklaard worden maar eind goed al goed :clap:

Update volgt

Na 16 maand wachten eindelijk onze Range Rover Sport mogen ontvangen. Model werd ge-update naar MY24, alles in het touchscreen en meer vermogen. Momenteel krijg ik de remote-app op iOS nog niet geactiveerd maar dat komt in orde.

Eerste indruk, zalige wagen. Je merkt wel aan alles dat je met 2.7ton onderweg bent. Voor de rest is hij heerlijk stil, voldoende power. Ik kijk al uit naar juli wanneer we naar het zuiden van Spanje rijden.

Specs:

RRS P460e Dynamic SE
23 inch velgen
Verwarmde zetels + voorruit
Head-up display
Digitale achteruitkijkspiegel
Dubbele beglazing
Privacy glas
Inklapbare zonneschermen
wegklapbare trekhaak
Pano open dak
Zwart leer
etc..

xz2gj02.jpg


4JiT78m.jpg


aNISQhq.jpg
 
Na 16 maand wachten eindelijk onze Range Rover Sport mogen ontvangen. Model werd ge-update naar MY24, alles in het touchscreen en meer vermogen. Momenteel krijg ik de remote-app op iOS nog niet geactiveerd maar dat komt in orde.

Eerste indruk, zalige wagen. Je merkt wel aan alles dat je met 2.7ton onderweg bent. Voor de rest is hij heerlijk stil, voldoende power. Ik kijk al uit naar juli wanneer we naar het zuiden van Spanje rijden.

Specs:

RRS P460e Dynamic SE
23 inch velgen
Verwarmde zetels + voorruit
Head-up display
Digitale achteruitkijkspiegel
Dubbele beglazing
Privacy glas
Inklapbare zonneschermen
wegklapbare trekhaak
Pano open dak
Zwart leer
etc..

xz2gj02.jpg


4JiT78m.jpg


aNISQhq.jpg
Nice, met welke wagen reed je daarvoor?
 
Ben stiekem wel fan van het interieur en comfort van Range Rover, mooie integratie en materialen, ruimte en luxe, filtering, geluid.

Tevens indrukwekkende toonzaal daar
 
Blijft toch een lompe en logge tank hoor.
Ik heb bevestigd wat ik eigenlijk al wist: een SUV, zelfs als daily, not my cup of tea.

Massagefunctie en de frigo in de middenconsole is daarnaast wel echt nice om te hebben haha
 
Blijft toch een lompe en logge tank hoor.
Ik heb bevestigd wat ik eigenlijk al wist: een SUV, zelfs als daily, not my cup of tea.

Massagefunctie en de frigo in de middenconsole is daarnaast wel echt nice om te hebben haha

Idem.

De GLE bij ons is plezant om op uitstap te gaan met de gasten, veel plaats, hoge zit, goed overzicht, alle comfort,... dus top voor lange afstanden.

Maar om dagelijks km's te malen op werk- en weekdagen, geef mij dan maar iets lager en wendbaarder.

En dan is mijn daily nu nog steeds de 530D touring, dus ook nogal een boot, maar zeker met XDrive is die zoveel leuker om mee te rijden. Al ben ik nu aan het uitkijken naar iets kleiner en volledig elektrisch.
 
Goh zo fantastisch is de draaicirkel niet hoor :)
Decent for what it is maar nu ook geen mirakel.
Minder dan 11m is voor zo’n grote auto toch wel een redelijk mirakel te noemen tbh. En in reviews zijn ze ook wel vaak verrast er door.
Zelf heb ik het nog niet ervaren weliswaar.
 
Na 16 maand wachten eindelijk onze Range Rover Sport mogen ontvangen. Model werd ge-update naar MY24, alles in het touchscreen en meer vermogen. Momenteel krijg ik de remote-app op iOS nog niet geactiveerd maar dat komt in orde.

Eerste indruk, zalige wagen. Je merkt wel aan alles dat je met 2.7ton onderweg bent. Voor de rest is hij heerlijk stil, voldoende power. Ik kijk al uit naar juli wanneer we naar het zuiden van Spanje rijden.

Specs:

RRS P460e Dynamic SE
23 inch velgen
Verwarmde zetels + voorruit
Head-up display
Digitale achteruitkijkspiegel
Dubbele beglazing
Privacy glas
Inklapbare zonneschermen
wegklapbare trekhaak
Pano open dak
Zwart leer
etc..
Zeer proper, enige korting gekregen bij aankoop?
 
Maar om dagelijks km's te malen op werk- en weekdagen, geef mij dan maar iets lager en wendbaarder.

Dagelijkse kilometers zijn hier vooral boring autosnelweg rechtdoor. Dan zit ik echt nog het liefst in het luxueus salon dat die Q8 is.

Al zal de volgende op de zaak wel hoogstwaarschijnlijk een lage kleinere EV worden - financieel gezien is dat wel het ideaalst. Valt nog te bezien hoe ik er tegen dan naar ga kijken. De Q8 blijft dan in de prive maar dan zou de vrouw er vooral mee weg zijn 🫥

Die Xiaomi SU7 bijvoorbeeld, als die naar Europa komt, ik zie me dat echt nog kopen.
 
Terug
Bovenaan