Ja sowieso moet er een andere ophanging onder. Bodyroll is echt lachwekkend
Ik wil er zeker geen tracktool van maken. Mocht de wagen op circuit gaan is de enigste mod idd ophanging.
Kmoet wel zeggen die Eibach prokit veren destijds maakten echt wel een verschil en was niet zo duur:
Eibach verlagingsveren voor Mazda MX5
eibach.verlagings-veren.nl
Ik ken er ook wel een paar die Ohlins hebben laten steken. Wel een pak kostelijker, zou het eens willen testen betreffende zachtste afstelling.
(mogelijks overkill?)
Alpine is sowieso geen optie. Garagist vertelde me dat bij betrouwbaarheidsproblemen je uw borst nat mag maken richting "specialisten" hier in België en de bijhorende kosten. (zal wel iets van waarheid inzitten)
Z4 of Jaguar, dan kan ik evengoed voor een Boxster gaan
ps: als ik objectief bekijk heb ik meer plezier gehad aan mijn Mx5 dan aan de Lotus. Gebruiksgemak is vooral de sterkste troef. Ik wil bij wijze van spreken naar de bakker kunnen gaan zonder te stressen waar ik moet parkeren. Nog maar te zwijgen hoe klungelig ik uit die auto moet stappen
+ de Lotus blijft een aandachtstrekker waar ik me een beetje aan stoor omdat mensen precies direct een oordeel klaar hebben