poeperman
Well-known member
ik ken deze specifieke case niet, maar een superb en een golf de(e)l(d)en ook hetzelfde MQB platform hé, dus dat zou weldegelijk kunnenEerder een Focus dan, een Mondeo is veel langer dan een Evoque hoor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik ken deze specifieke case niet, maar een superb en een golf de(e)l(d)en ook hetzelfde MQB platform hé, dus dat zou weldegelijk kunnenEerder een Focus dan, een Mondeo is veel langer dan een Evoque hoor.
Al eens naar de afmetingen gekeken? De evoque is 4,37m en de velar 4,79m. De Evoque is echt een klein formaat.Ik heb gisteren met een evoque gereden...
Verschoot ervan hoe genepen ik daar in zat.
En rechts komt je been direct tegen de middentunnel
Privé? Welke motorisatie? Ik vind dat echt een prachtige auto, ik zou bijna willen freelancen om die auto te kunnen kopen. Want die auto kopen terwijl ik al een bedrijfswagen heb, is nogal overdreven (I know, first world problems).Ondertussen is mijne Karoq 5jaar en begint het zowat te kriebelen om iets nieuws te kopen. Was eens 2dehands aant zien en zo'n range rover velar van een 5tal jaar oud valt echt goed mee in prijs. Lijkt me wel een waardige volger
Zitten we nu al bijna aan 5 pagina's zonder posts van eigen wagens
Ik moet zeggen, het ging verassend goed. En het lomp gewicht was nog extra te merken want we zaten met 4 in de auto.Haha dat vind ik wel ne zalige.
Zou ik met de Q8 ecomobiel ook eens moeten doen
In eerste instantie privé.Privé? Welke motorisatie? Ik vind dat echt een prachtige auto, ik zou bijna willen freelancen om die auto te kunnen kopen. Want die auto kopen terwijl ik al een bedrijfswagen heb, is nogal overdreven (I know, first world problems).
Je gaat met VAA etc minder uitkomen als je een stevige diesel ofzo neemt. Gewoon op de privé dan.In eerste instantie privé.
Maar ik ben de laatste tijd wel sterk aan het twijfelen op een freelance job bovenop mijn huidige job te nemen.
Ik denk wel dat ik al stevig moet werken/bijverdienen op zo'n wagen fiscaal in te brengen en er dus een voordeel uit te halen i.v.m. privé (heb hiermee 0 ervaring)
Waarom wil je iets van 5 jaar oud vervangen door iets "nieuw" van 5 jaar oud? Lijkt me dan interessanter om gewoon de huidige nog wat langer te houden.Ondertussen is mijne Karoq 5jaar en begint het zowat te kriebelen om iets nieuws te kopen. Was eens 2dehands aant zien en zo'n range rover velar van een 5tal jaar oud valt echt goed mee in prijs. Lijkt me wel een waardige volger
Financieel wel, maar voor veel mensen komt er ook emotie bij auto’s kijken. En na 5j wil je dan wel eens iets anders.Waarom wil je iets van 5 jaar oud vervangen door iets "nieuw" van 5 jaar oud? Lijkt me dan interessanter om gewoon de huidige nog wat langer te houden.
Ik ben een autoliefhebber en kijk na 10 jaar nog altijd vol emotie naar mijn V70.Financieel wel, maar voor veel mensen komt er ook emotie bij auto’s kijken. En na 5j wil je dan wel eens iets anders.
Velar tegenover Karoq is toch een serieuze verandering imo.Ik ben een autoliefhebber en kijk na 10 jaar nog altijd vol emotie naar mijn V70.
Ik snap het ergens wel, maar vernieuwing moet vernieuwing zijn, niet gewoon het model van een ander merk van hetzelfde jaar kopen.
Dat ontken ik niet.Velar tegenover Karoq is toch een serieuze verandering imo.
Ook een Q8 gekocht?Dat ontken ik niet.
Ik kijk er waarschijnlijk wat verkeerd naar omdat ik al met de ultieme gezinswagen rij.
Ik rij al 10j met mijn golf 7 break en heb hetzelfde gevoel. Wel al 270k op de klok, moest ik kunnen ik steek er een nieuwe motor in en rij gewoon verder. Al die nieuwe modellen zeggen mij niets.Ik ben een autoliefhebber en kijk na 10 jaar nog altijd vol emotie naar mijn V70.
Ik snap het ergens wel, maar vernieuwing moet vernieuwing zijn, niet gewoon het model van een ander merk van hetzelfde jaar kopen.
Nee, de instap voor de honden is te hoog.Ook een Q8 gekocht?
Ik heb dus net hetzelfde. Voor die V70 heb ik 3 generaties C-klasse gehad. In vergelijking met die V70 was dat allemaal dikke brol en ik blijf een baksteendesign nu eenmaal de max vinden. Als ik kijk naar een nieuwe V90 kan ik dat wel pruimen, maar het is geen V70 meer. Ik ga zolang die auto mag en kan rijden, daar mee blijven rijden denk ik. Wel nog maar 167.000km gedaan, rijdt enkel in het weekend en op reis (wel telkens langere ritten), dus gaat nog lang goed blijven hoop ik.Ik rij al 10j met mijn golf 7 break en heb hetzelfde gevoel. Wel al 270k op de klok, moest ik kunnen ik steek er een nieuwe motor in en rij gewoon verder. Al die nieuwe modellen zeggen mij niets.
10j geleden zitten twijfelen tussen golf en v60, maar koffer en draaicirkel was voor de golf..Ik heb dus net hetzelfde. Voor die V70 heb ik 3 generaties C-klasse gehad. In vergelijking met die V70 was dat allemaal dikke brol en ik blijf een baksteendesign nu eenmaal de max vinden. Als ik kijk naar een nieuwe V90 kan ik dat wel pruimen, maar het is geen V70 meer. Ik ga zolang die auto mag en kan rijden, daar mee blijven rijden denk ik. Wel nog maar 167.000km gedaan, rijdt enkel in het weekend en op reis (wel telkens langere ritten), dus gaat nog lang goed blijven hoop ik.
V70 is vervangen door V90, denk in 2015. Ik heb in juli 2014 laatste 5-cilinder nog gekocht, dan gingen ze over naar 4-cilinder en dan snel naar de V90.10j geleden zitten twijfelen tussen golf en v60, maar koffer en draaicirkel was voor de golf..
XC90 zie ik doodgraag. Gaan testrijden in garage in zarren.
Maken ze nog v70? V90 wel nen boot e... Maar als je die enkel gebruikt int weekend, ga je nog lang kunnen bollen .
Ik hoop de golf tot 400k te doen.