Auto Welke wagen heb jij? Post your pics!

Ik heb gisteren met een evoque gereden...
Verschoot ervan hoe genepen ik daar in zat.
En rechts komt je been direct tegen de middentunnel
Al eens naar de afmetingen gekeken? De evoque is 4,37m en de velar 4,79m. De Evoque is echt een klein formaat.
De velar en evoque gaan trouwens verdwijnen en er komt een nieuw model in de plaats.

Ondertussen is mijne Karoq 5jaar en begint het zowat te kriebelen om iets nieuws te kopen. Was eens 2dehands aant zien en zo'n range rover velar van een 5tal jaar oud valt echt goed mee in prijs. Lijkt me wel een waardige volger 😎
Privé? Welke motorisatie? Ik vind dat echt een prachtige auto, ik zou bijna willen freelancen om die auto te kunnen kopen. Want die auto kopen terwijl ik al een bedrijfswagen heb, is nogal overdreven (I know, first world problems).
 
Haha dat vind ik wel ne zalige.
Zou ik met de Q8 ecomobiel ook eens moeten doen :ROFLMAO:
Ik moet zeggen, het ging verassend goed. En het lomp gewicht was nog extra te merken want we zaten met 4 in de auto.
In het begin was er wel wat understreer, al merkte ik snel dat als ik gewoon meer gas gaf, de auto zichzelf goed recht trok.

Heel die rit enkel voorbijgestoken door echte tracktoys. Not bad voor zo een slee.
 
Privé? Welke motorisatie? Ik vind dat echt een prachtige auto, ik zou bijna willen freelancen om die auto te kunnen kopen. Want die auto kopen terwijl ik al een bedrijfswagen heb, is nogal overdreven (I know, first world problems).
In eerste instantie privé.
Maar ik ben de laatste tijd wel sterk aan het twijfelen op een freelance job bovenop mijn huidige job te nemen.
Ik denk wel dat ik al stevig moet werken/bijverdienen op zo'n wagen fiscaal in te brengen en er dus een voordeel uit te halen i.v.m. privé (heb hiermee 0 ervaring)
 
In eerste instantie privé.
Maar ik ben de laatste tijd wel sterk aan het twijfelen op een freelance job bovenop mijn huidige job te nemen.
Ik denk wel dat ik al stevig moet werken/bijverdienen op zo'n wagen fiscaal in te brengen en er dus een voordeel uit te halen i.v.m. privé (heb hiermee 0 ervaring)
Je gaat met VAA etc minder uitkomen als je een stevige diesel ofzo neemt. Gewoon op de privé dan.
 
Ondertussen is mijne Karoq 5jaar en begint het zowat te kriebelen om iets nieuws te kopen. Was eens 2dehands aant zien en zo'n range rover velar van een 5tal jaar oud valt echt goed mee in prijs. Lijkt me wel een waardige volger 😎
Waarom wil je iets van 5 jaar oud vervangen door iets "nieuw" van 5 jaar oud? Lijkt me dan interessanter om gewoon de huidige nog wat langer te houden.
 
Waarom wil je iets van 5 jaar oud vervangen door iets "nieuw" van 5 jaar oud? Lijkt me dan interessanter om gewoon de huidige nog wat langer te houden.
Financieel wel, maar voor veel mensen komt er ook emotie bij auto’s kijken. En na 5j wil je dan wel eens iets anders.
 
Financieel wel, maar voor veel mensen komt er ook emotie bij auto’s kijken. En na 5j wil je dan wel eens iets anders.
Ik ben een autoliefhebber en kijk na 10 jaar nog altijd vol emotie naar mijn V70. :unsure:

Ik snap het ergens wel, maar vernieuwing moet vernieuwing zijn, niet gewoon het model van een ander merk van hetzelfde jaar kopen.
 
Ik ben een autoliefhebber en kijk na 10 jaar nog altijd vol emotie naar mijn V70. :unsure:

Ik snap het ergens wel, maar vernieuwing moet vernieuwing zijn, niet gewoon het model van een ander merk van hetzelfde jaar kopen.
Ik rij al 10j met mijn golf 7 break en heb hetzelfde gevoel. Wel al 270k op de klok, moest ik kunnen ik steek er een nieuwe motor in en rij gewoon verder. Al die nieuwe modellen zeggen mij niets.
 
Ik rij al 10j met mijn golf 7 break en heb hetzelfde gevoel. Wel al 270k op de klok, moest ik kunnen ik steek er een nieuwe motor in en rij gewoon verder. Al die nieuwe modellen zeggen mij niets.
Ik heb dus net hetzelfde. Voor die V70 heb ik 3 generaties C-klasse gehad. In vergelijking met die V70 was dat allemaal dikke brol en ik blijf een baksteendesign nu eenmaal de max vinden. Als ik kijk naar een nieuwe V90 kan ik dat wel pruimen, maar het is geen V70 meer. Ik ga zolang die auto mag en kan rijden, daar mee blijven rijden denk ik. Wel nog maar 167.000km gedaan, rijdt enkel in het weekend en op reis (wel telkens langere ritten), dus gaat nog lang goed blijven hoop ik.
Is ook de laatste 5-cilinder diesel die Volvo nog gemaakt heeft, ik wil zelfs geen van de laatste V70's met een 4-cilinder in huis. :p
 
Ik heb dus net hetzelfde. Voor die V70 heb ik 3 generaties C-klasse gehad. In vergelijking met die V70 was dat allemaal dikke brol en ik blijf een baksteendesign nu eenmaal de max vinden. Als ik kijk naar een nieuwe V90 kan ik dat wel pruimen, maar het is geen V70 meer. Ik ga zolang die auto mag en kan rijden, daar mee blijven rijden denk ik. Wel nog maar 167.000km gedaan, rijdt enkel in het weekend en op reis (wel telkens langere ritten), dus gaat nog lang goed blijven hoop ik.
10j geleden zitten twijfelen tussen golf en v60, maar koffer en draaicirkel was voor de golf..
XC90 zie ik doodgraag. Gaan testrijden in garage in zarren.

Maken ze nog v70? V90 wel nen boot e... Maar als je die enkel gebruikt int weekend, ga je nog lang kunnen bollen (y).
Ik hoop de golf tot 400k te doen.
 
10j geleden zitten twijfelen tussen golf en v60, maar koffer en draaicirkel was voor de golf..
XC90 zie ik doodgraag. Gaan testrijden in garage in zarren.

Maken ze nog v70? V90 wel nen boot e... Maar als je die enkel gebruikt int weekend, ga je nog lang kunnen bollen (y).
Ik hoop de golf tot 400k te doen.
V70 is vervangen door V90, denk in 2015. Ik heb in juli 2014 laatste 5-cilinder nog gekocht, dan gingen ze over naar 4-cilinder en dan snel naar de V90.

Naast het feit dat ik mijn auto nog altijd een knappe en dikke auto vind, heb ik ook de lengte, vermogen en gewicht nodig. Gezin met kind, 2 grote honden, dus lengte is al gevuld, dan 100kg bagage op het dak (kan ook niet bij elke auto) plus er nog eens een dikke ton achter hangen om op vakantie te gaan. Die Volvo V70 doet dat op zijn gemakje, ik kan mij dat niet inbeelden bij mijn drie voorgaande Mercedessen.
 
Terug
Bovenaan