Auto Welke wagen heb jij? Post your pics!

Speciaal voor u heeft OZ wielen uitgebracht 😜

Ben die gr velgen ook tegengekomen toen ik voor oz velgen keek.
Vond ze ook wel knap
Maar het is alleggerita hlt geworden bij mij.
 
Ook mooi. Ik heb de HyperGT HLT onder de Civic liggen.
Het is voor de E 😊
En week of 3 wachttijd normaal
Kon ik in breedset bestellen en redelijk kort bij de oem ET waarden 😉
Ze zijn ook nog eens 2 a 2,5 lichter per velg dan de oem velgen.
In theorie komt dit de range ten goede
 
Laatst bewerkt:
Het is voor de E 😊
En week of 3 wachttijd normaal
Kon ik in breedset bestellen en redelijk kort bij de oem ET waarden 😉
Ze zijn ook nog eens 2 a 2,5 lichter per velg dan de oem velgen.
In theorie komt dit de range ten goede
Dat dacht ik wel. Wou maar zeggen dat ik ook OZ's heb 🙂
Ik ben van 17" standaard naar 19" aftermarket gegaan. Vandaar dat ik ook lichtere velgen wou om dit toch enigszins te compenseren.
In totaal (band + velg) zijn ze een paar 100gr lichter tov origineel met band.
 
Heb de prijzen daarvan zien passeren, bijna 60k voor een Yaris, goeiendag mijnen besten :LOL:
Ga je wel fun mee hebben en zouden "normaal" wel goed hun waarde moeten blijven houden, maar daar ben je nooit helemaal zeker van.
 
Heb de prijzen daarvan zien passeren, bijna 60k voor een Yaris, goeiendag mijnen besten :LOL:
Ga je wel fun mee hebben en zouden "normaal" wel goed hun waarde moeten blijven houden, maar daar ben je nooit helemaal zeker van.
51k om juist te zijn.
Ze gaan wss niet enorm inzakken qua waarde, maar ik ga er nu ook niet van uit dat die helemaal niet gaat zakken qua waarde.

Nu, je moet dat ook niet zien als een Yaris eigenlijk, de voorlichten, spiegels en antenne zijn de enige stukken Carsserie die ze delen...
 
Dan heb je die forged bbs velgen er niet bij genomen voor 51k? En ook BIV nog niet bijgerekend wss?
Anderzijds als je kijkt wat je daar van 911 voor hebt dan moet je al naar ouwe meuk gaan als een mottige 996 of een flawed 997.1. Dan zou ik ook liever zoiets als een nieuwe Yaris GR hebben :).
 
En de Yaris is terug uitverkocht :p
Ze zijn dus blijkbaar op 1u20min allemaal terug uitverkocht in België. Geluk gehad dat de dealer hier paraat stond om de bestelling door te geven.

Dan heb je die forged bbs velgen er niet bij genomen voor 51k? En ook BIV nog niet bijgerekend wss?
Anderzijds als je kijkt wat je daar van 911 voor hebt dan moet je al naar ouwe meuk gaan als een mottige 996 of een flawed 997.1. Dan zou ik ook liever zoiets als een nieuwe Yaris GR hebben :).

Klopt, manueel en zonder BBS velgen (die OZ zijn sowieso mooier, en heb nog een 2e set velgen liggen).
51195€, het is een absurd bedrag voor een Yaris, maar anderzijds heb je voor dat bedrag ook weer niet zoveel anders (2e hands Z4, 996/997 met best veel km's, de meeste niet-premium hot hatches)
 
Laatst bewerkt:
En de Yaris is terug uitverkocht :p
Ze zijn dus blijkbaar op 1u20min allemaal terug uitverkocht in België. Geluk gehad dat de dealer hier paraat stond om de bestelling door te geven.



Klopt, manueel en zonder BBS velgen (die OZ zijn sowieso mooier, en heb nog een 2e set velgen liggen).
51195€, het is een absurd bedrag voor een Yaris, maar anderzijds heb je voor dat bedrag ook weer niet zoveel anders (2e hands Z4, 996/997 met best veel km's, de meeste niet-premium hot hatches)
Haha menig niet-autokenner gaan ogen opentrekken als je zegt dat je een Yaris hebt gekocht. Laat staan eentje van €51k :laugh:

Proficiat trouwens
 
Ondertussen is mijne Karoq 5jaar en begint het zowat te kriebelen om iets nieuws te kopen. Was eens 2dehands aant zien en zo'n range rover velar van een 5tal jaar oud valt echt goed mee in prijs. Lijkt me wel een waardige volger 😎
 
Ondertussen is mijne Karoq 5jaar en begint het zowat te kriebelen om iets nieuws te kopen. Was eens 2dehands aant zien en zo'n range rover velar van een 5tal jaar oud valt echt goed mee in prijs. Lijkt me wel een waardige volger 😎
Keep in mind dat onderhoud, stukken etc wel nog steeds afstemmen met de nieuwprijs. En Range Rovers zijn nu niet de meest betrouwbare auto's, zeker niet eens ze wat ouder worden.
 
Ondertussen is mijne Karoq 5jaar en begint het zowat te kriebelen om iets nieuws te kopen. Was eens 2dehands aant zien en zo'n range rover velar van een 5tal jaar oud valt echt goed mee in prijs. Lijkt me wel een waardige volger 😎
Ik heb gisteren met een evoque gereden...
Verschoot ervan hoe genepen ik daar in zat.
En rechts komt je been direct tegen de middentunnel
 
Ik heb gisteren met een evoque gereden...
Verschoot ervan hoe genepen ik daar in zat.
En rechts komt je been direct tegen de middentunnel
Een Evoque is natuurlijk ook wel de kleine RR. Staat op hetzelfde platform als een Ford Mondeo als ik me niet vergis.

De Velar is wel een veel grotere ruime bak.
 
Terug
Bovenaan