Auto Welke wagen heb jij? Post your pics!

Hier wel zichtbaar hoor. Vind hem zelf perfect zoals hij nu staat! Rondom de kas overal evenveel afstand tussen de band en de kas. Blijft een 5-reeks he.

1596705109_bmw-3-g21-m-package-4.jpg

En uw punt is? :p
 
Ah , nog ne G31. Zal dan de mijne ook maar eens op't forum zwieren.
Staat wel niet al te proper op de foto maar de carwashes waren toen al een tijdje gesloten. :censored:
Heb em nu 2 jaar. 520d , content van , sportief maar toch stijlvol , bewust geen M pakket gekozen omdat ik geen fan ben van al die trapeziumvormige uitlaatsierstukken die ze tegenwoordig standaard plaatsen.
Meer pk's is altijd welkom maar je kan niet alles hebben in 't leven hé.;)
Heb de wagen wel ietsje laten verlagen en de M5 velgen in 20inch genomen.



 
Laatst bewerkt:
Ah , nog ne G31. Zal dan de mijne ook maar eens op't forum zwieren.
Staat wel niet al te proper op de foto maar de carwashes waren toen al een tijdje gesloten. :censored:
Heb em nu 2 jaar. 520d , content van , sportief maar toch stijlvol , bewust geen M pakket gekozen omdat ik geen fan ben van al die trapeziumvormige uitlaatsierstukken die ze tegenwoordig standaard plaatsen.
Meer pk's is altijd welkom maar je kan niet alles hebben in 't leven hé.;)
Heb de wagen wel ietsje laten verlagen en de M5 velgen in 20inch genomen.



Knappe velgen wel! En net laag genoeg, zo zou ik de mijne ook liever zien eigenlijk. Ik vind wel het M-pack net dat extra iets geven. 530D XDrive bij mij btw, ook dat geeft een extra iets ;):p
 
Knappe velgen wel! En net laag genoeg, zo zou ik de mijne ook liever zien eigenlijk. Ik vind wel het M-pack net dat extra iets geven. 530D XDrive bij mij btw, ook dat geeft een extra iets ;):p
(y) Vond ze ook wel iets hebben. Wel aan de prijzige kant.
Verlaging is vooraan 3 cm met een veerkit. Achteraan sofwarematig de luchtvering aangepast . Was iets van een 300€ dacht ik. Lager ging zeker nog maar nu vind ik het een goeie mix tussen looks en comfort.
Voor de rest is ie redelijk standaard. Wel veel opties bij het sportpakket genomen. Panoramisch dak wou ik absoluut niet meer hebben.
Bij de 2 vorige had ik die optie wel en bij beide heb ik die tot 2x toe moeten laten vervangen. 1x onder garantie maar kostelijk grapje indien zelf betalen.
En dat M-pack , goh , op m'n E39 had ik het wel en daar voegde het echt wel iets toe ad uitstraling vd wagen . Dat heb ik met dit model helemaal niet. Maar das persoonlijke smaak hé.
M'n vorige was ook een 530d en die 6 cylinders mis ik eigenlijk wel. Vermogen is niet zo gek veel meer maar de rijbeleving is toch wel dag en nacht verschil. Maar ja , zoals eerder al gezegd , je kan niet alles hebben in't leven. :cool:
Moest het gezond verstand niet meer primeren kocht ik me een E39 M5.
Maar vadertje staat is serieus aan't overdrijven met de torenhoge taksen en laat ik nu net al die poenpakkers in Brussel zo weinig mogelijk gunnen.

Onderste foto is met de standaard 19ers zonder verlaging.
 
Ik ben de eigenaar van Unrestricted.eu :)

Wat wil je graag weten?
Ik dacht dat het om georganiseerde autoreizen ging :), maar ik besef nu dat ik jullie app eigenlijk al gebruik :D. Wel leuk concept!
Niet slecht bedoeld, maar ik had nu niet direct verwacht dat daar genoeg inkomen uit kwam om een Taycan te kunnen kopen. Maar des te beter hé!

Knappe kleur trouwens!
 
Unrestricted is maar een zijprojectje hoor :) Als ik daar de lopende kosten (hosting, app stores, ...) van kan betalen, ben ik al blij. En zelf dat was, tot voor kort, niet evident. 't Is puur uit liefhebberij, omdat ik zelf ook graag rijd.
 
Unrestricted is maar een zijprojectje hoor :) Als ik daar de lopende kosten (hosting, app stores, ...) van kan betalen, ben ik al blij. En zelf dat was, tot voor kort, niet evident. 't Is puur uit liefhebberij, omdat ik zelf ook graag rijd.
En de ervaringen met de Taycan (lijkt me een 4S te zijn) tot nu toe? Tevreden van of had je (moest het fiscaal hetzelfde zijn) toch liever een 911 gehad?
 
Taycan is een 4s inderdaad.

Taycan of 911 hangt af van wat je er mee wil doen. In mijn geval moest hij dagelijks bruikbaar zijn. Kinderen achteraan in een 911 duwen, lukt wel, maar handig is het niet. Die moeten dan over uw voorstoel kruipen en dan maken ze die stoel weer vuil met hun voeten enz. Om daar dan aan school bv. mee staan te sukkelen ... Ik heb ook het gevoel dat een Taycan meer sociaal aanvaard is, omdat het een EV is. Slaat op niks natuurlijk, maar ik moet er ook mee naar klanten en dan is die perceptie niet onbelangrijk.

Taycan gaat loeihard, ook in bochtige stukken. Ondertussen genoeg Unrestricted ritjes gedaan om dat te kunnen zeggen. Van zodra het wat nat is, gaan er maar weinig veel sportievere auto's kunnen volgen. Het blijft wel een zware auto en dat merk je bij het aanremmen. Eigenlijk is die auto heel veel beter dan ik verwacht had (en ik heb genoeg 911 gereden om te kunnen vergelijken).

Dus als ik vandaag opnieuw moet kiezen en zelf al is de fiscaliteit hetzelfde, kies ik zonder twijfelen de Taycan. Als mijn kinderen de deur uit zijn, misschien eerder een 911. Al ga ik dan ook andere (echte) tweezitters overwegen.
 
Golf 7 Variant 1.5 TSI DSG 150hp Comfortline, business pack

5qJvxoa.jpg
Heb deze een tijd gehad als bedrijfswagen, was daar zéér tevreden van --> wij hadden toen wel enorm veel problemen met ratten die "constant" de luchtbuis van de turbo doorknabbelden...enkel bij deze wegen. De rest bleven ze precies van weg...Tmoet lekker plastiek/rubber geweest zijn
 
Dat is 400PK dan? het blijft wel een knap model, en als je ziet wat ze van de M3 gemaakt hebben...
Standaard 374pk, maar BMW heeft wel de neiging om de nummers wat te downsizen. Er kwam eerder 385Pk uit. Na een stage 1 zit hij nu op 420pk//580nm.

Verder dan dat lijkt me niet meer verstandig, ik lees nog al veel dat teveel prullen momenteel de automaat een beetje kan benadelen.
 
Standaard 374pk, maar BMW heeft wel de neiging om de nummers wat te downsizen. Er kwam eerder 385Pk uit. Na een stage 1 zit hij nu op 420pk//580nm.

Verder dan dat lijkt me niet meer verstandig, ik lees nog al veel dat teveel prullen momenteel de automaat een beetje kan benadelen.
420pk is ook al ruim voldoende voor een 3 touring. Daarmee ga je al zo onnoemelijk hard de bocht mee om dat je bijna van je sus draait.
 
Wat een dikke bakken hier de laatste pagina gvd.
Taycan is voor mij momenteel de droom, m340i de meer haalbare droom. Wat een heerlijke bak man!
 
Terug
Bovenaan