Auto Welke wagen heb jij? Post your pics!

Ja als ge hier afkomt met Jimmy’s dan schaam ik mij ni meer. Hier is mijn bompa-waggie


Bdc5DHD_d.webp
q55aYZS.jpg
Klassebak! (mijne voorganger, dus ik mag dat zeggen).
 
Klassebak! (mijne voorganger, dus ik mag dat zeggen).
Straks is het deze :D Toevallig vlak voor de zomer van 2019 verkocht?

De verstelbare achterzetel komt goed van pas, mijn fiets (full-sized stadsfiets) raakt er in zonder veel gezever en een koelkast van 1,75m was ook geen probleem maar dat was wat minder comfortabel voor de passagier.
 
Laatst bewerkt:
Heel content van mijn Volvo V60 Cross Country (D4).

Voor de volgende twijfel ik tussen een hybride (ik had Volvo XC60 T8 op het oog) ofwel eens volledig elektrisch.
 
Laatst bewerkt:
Straks is het deze :D Toevallig vlak voor de zomer van 2019 verkocht?

De verstelbare achterzetel komt goed van pas, mijn fiets (full-sized stadsfiets) raakt er in zonder veel gezever en een koelkast van 1,75m was ook geen probleem maar dat was wat minder comfortabel voor de passagier.
Nee, mijne is iets later verkocht, december 2019.
 
Zal die van mij dan ook maar eens proberen op de eerste pagina te krijgen:
Hyundai i30 Fastback N (275pk)

Aangekocht in maart 2019, met nu ongeveer 22k kilometers op de teller.
(Ik heb het voordeel dat ik dicht bij mijn werk gaan wonen ben én zelden snelwegen doe.)
Blijft zalig om mee te rijden, ook al word ik soms moe van Johnny's met hun klak achterstevoren die op snelwegen willen pushen om sneller te rijden. Of gastjes die "toevallig" eens moeten terugschakelen om te laten horen dat hun getunede VW Polo ook een kachelbuis eronder heeft hangen, net als ze u passeren of kruisen...

ke3PFT2.jpg


Ongeveer 1 maand na aankoop al ne kleine roadtrip met kameraden naar Nederland, om eens "uit te waaien":
4lxgI9i.jpeg

PnCB8ED.jpeg

(Blijkbaar enorm onderbelicht getrokken, ondanks dat het toen 30° en klare hemel was. Moest de exposure dus efkes bumpen.)

laatste foto is in de Nieuwe Westweg zeker?
 
laatste foto is in de Nieuwe Westweg zeker?
Inderdaad, 't is daar goed rustig op ne zondag.
Al weten de flikken al lang dat er daar meer en meer mensen gaan vlammen met hun voiture.
(Iets wa wij toen nie gedaan hebben. :) )

De voorlaatste keer dat ik er was me ne maat, kwam er "toevallig" juist ene met zijne Porsche GT3 RS af van den andere kant. :sneaky:
 
Aha ik kan me wel voorstellen dat het daar kalm is de zondag en dat het uitnodigt voor ‘streetracen’.
in Doel hadden ze dat ook tevoren
 
0fvr9Hq.jpg


Nog steeds mijn 1e eigen auto.
17 jaar in bezit, bouwjaar 2001
Had 110 pk, maar daar schieten er nie veel meer van over :)
495000km op de teller.

De vrouw heeft ook hare 1e nog. Ne polo van 2003
Dus op auto's zijn we nogal zuinig :)

Nu toch stillekes aan het kijken voor ene andere, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
 
peugeot expert van 2019 L3 (dubbele achterbank), zal nog wel eens foto posten, maar is redelijk standaard.
kleur zwart, ruiten op 2de en 3de en achterruit donker getint.

Fijne gezinsauto, alleen soms een hel om in ondergrondse parkings te draaien.
 
Terug
Bovenaan