Auto Welke wagen heb jij? Post your pics!

2005 Honda CRV 2.2 CDTI Diesel 140 pk 6MT.
Toffe bak, met meer pit dan de vorige (1995 BMW 316i compact).

Hoewel hij meer pk heeft, rijdt hij wel niet zo sportief. Het is echt een boot, maar wel tof om mee door de steegskes te rijden! Langs achter ziet hij er ook best cool uit, maar langs voor is het wel een beetje een bompa mobiel.

Helaas al veel kosten aan gehad. Zo hebben we de hele koppeling moeten vervangen na een trip door de Italiaanse bergen (2.6K EUR). En nu is dus de alternator kapot (garageprijs = 800-1200 EUR naar het schijnt). Dus hij staat even stil, tot we hem ofwel zelf kunnen herstellen ofwel iemand vinden die het voor een schappelijke prijs wil doen met onze onderdelen.
 

De eerste Mercedes die ik heb, de laatste waren BMW's. Maar deze stond bij mijn garagist die ik goed ken en vertrouw. Ik wilde eigenlijk terug iets luxueus (5 of 7 serie) zoeken. Maar toen hij zei dat dit binnen kwam dacht ik: fuck it, ik ben nog jong kan beter wat sportiever pakken. Plus ik koop dan ook liever bij hem gezien ik hem vertrouw en hij me al zo vele jaren goed geholpen heeft en hem ook wat gun. Ben er echt super tevreden van! :love:
 
kom posten, ik heb dat ook gedaan :D
Van mijn auto gaat ge spontaan kromgebogen over het stuur met dichtgeknepen ogen staren, veel te hoog in de toeren gaan voor ge uw koppeling loslaat om dan niet boven de 25 per uur te gaan want binnen 1,5km moet ge rechtsaf.
 
Van mijn auto gaat ge spontaan kromgebogen over het stuur met dichtgeknepen ogen staren, veel te hoog in de toeren gaan voor ge uw koppeling loslaat om dan niet boven de 25 per uur te gaan want binnen 1,5km moet ge rechtsaf.
Lijkt me heerlijk :D

Ben hier momenteel ook aan het geilen op een ultratrage doos, met verschrikkelijke wegligging, 0,0 comfort maar toch wil ik 'm :D

$_57.jpg
 
Audi A4 1.8. TFSI met 170 pk's, multitronic. Nieuw gekocht in januari 2011, geleverd in april en in mei 2011 naar Disneyland Parijs gereden. Volgend jaar dus 10 jaar oud maar we gaan ook nieuwbouw zetten dus nieuwe auto moet nog even wachten :(


A4.jpg
 
Nog steeds in ons bezit en doet dienst als tweede wagen voor de vrouw.
De wagen die ooit de eerste versie van deze thread startte op The Forum That Shall Not Be Named :D

Een Opel Astra 1.6i 16v, de volle 100PK, bouwjaar 2002, in bezit sinds 2004.
Nauwelijks kosten gehad tot nu toe, dus eigenlijk wel een top aankoop geweest. Zou zonder corona eigenlijk al vervangen zijn maar doet op dit ogenblik nauwelijks kilometers dus zal vervangen worden op het ogenblik dat mijn vrouw mijn wagen weer minder kan gebruiken.

rL3fm3N.jpg
 
Terug
Bovenaan