Auto Welke wagen heb jij? Post your pics!

2013 Renault Megane RS en 2006 BMW E87 130i. De 130i wordt wel verkocht binnenkort wegens firmawagen.


20201121_110102.jpg.e5c11ac5b24081887116e9a8ed62f7d3.jpg

bqmVgHY.jpg
de Megane teruggevonden uiteindeljk?
Zou kunnen dat ik iets gemist heb hoor :p
 
Een niet vaak voorkomende kleur, eerste keer dat ik een rode zie.
Hier in de streek een gele, oranje en een paar zwarten. En vond rood wel mooi. Garagist zelf had beetje spijt dat em zen toonzaalmodel int zwart had gekozen. Het GT blauw vind ik ook mooi (had dat op menne clio) maar was niet beschikbaar voor de RS.
 
de Megane teruggevonden uiteindeljk?
Zou kunnen dat ik iets gemist heb hoor :p
Je hebt een goed geheugen :)
Na exact 2 jaar telefoon gekregen van de politie dat hij in Frankrijk stond en ik er mocht om gaan als ik wou. Wat ze wel niet direct gezegd hebben is dat hij daar al 8 maanden stond en de stallingskost heel hoog was. Uiteindelijk er om geweest en nog wat kosten aan gemaakt om hem mechanisch tip top te hebben, staat nu al een maandje terug thuis.
 






Enige wat mij wat stoort is dat hij iets te hoog op zijn poten staat, 20"ers ipv 19"ers zou dat kunnen verbeteren, maar ga dat nu niet meer doen gezien hij binnenkort mss wordt vervangen.
 
Laatst bewerkt:
18gw00jv5u7k.jpg


53vauzftv3.jpg


2b6vuyeq06emf.jpg


Enige wat mij wat stoort is dat hij iets te hoog op zijn poten staat, 20"ers ipv 19"ers zou dat kunnen verbeteren, maar ga dat nu niet meer doen gezien hij binnenkort mss wordt vervangen.
ik zie de foto niet, maar grotere velgen gaat ie nog hoger op zijn poten staan hé.
Best een verlaging overwegen dan.
 
Terug
Bovenaan