Auto Welke wagen heb jij? Post your pics!

Mijn eerste wagen, 2013 Auris. Heel tevreden van, betrouwbaar, zuinig en comfortabel. Ik denk dat ik deze nog lang ga houden. Soms zou ik wel wat meer plaats hebben in de koffer. Maar voor die 2x per jaar dat ik eens iets groots wil vervoeren is dat ook niet de moeite. Een kerstboom van meer dan 2m ging er vlot in, en ook onze vakanties lukken goed zonder plaatsgebrek.
Enkel van het kleur ben ik geen fan. Maar het was geen nieuwe auto dus was niet veel meer aan te doen.
De wagen wordt trouwens gedeeld via Degagé in Gent. Ook heel tevreden van 😌
IMG-20200723-135744.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Pana
Al even deze 3 touring...

Beste auto tot op heden. Hiervoor altijd voorwielaangedreven VAG gereden (Vento 1.9D, Golf V 2.0 TDI, en Octavia RS Combi 2.0 TSI).
Na de RS wilde ik terug bezine, en eens achterwielaangedreven. Geen spijt van... Ik vrees wel dat het de laatste ICE motor zal zijn die haalbaar is. Tot dan woon-werk met een glimlach.

49794245087_885141a30e_h.jpg



49793939081_e7e9dacfad_h.jpg
 
... Ik rij met een skoda octavia vRS 245 met wat leuke mods :) en hij noemt "Red Baron" (mijn trots :D )

Doe er naast mijn daily driving ook af en toe eens een toerke op de nring mee :)

Zalig, die heb ik ook nog overwogen in Combi, net als de SuperB 280. Mijn vorige was een O2 RS Combi TSI. 160.000km mee gedaan en op eens lang zoeken naar een lekkende injector na heel fijne tijd mee gehad.
 
Standaard 374pk, maar BMW heeft wel de neiging om de nummers wat te downsizen. Er kwam eerder 385Pk uit. Na een stage 1 zit hij nu op 420pk//580nm.

Verder dan dat lijkt me niet meer verstandig, ik lees nog al veel dat teveel prullen momenteel de automaat een beetje kan benadelen.
Custom tune gedaan of JB4 / MHD / BM3?
 
Zalig, die heb ik ook nog overwogen in Combi, net als de SuperB 280. Mijn vorige was een O2 RS Combi TSI. 160.000km mee gedaan en op eens lang zoeken naar een lekkende injector na heel fijne tijd mee gehad.

voor me is een octavia rs een volwassen gti :) ik rij dan ook dood graag mee :D
 
Heb hem nu een 5-tal jaar en zal eind maart vervangen worden door de nieuwe Ateca.
Nooit echt heel tevreden van geweest en zeker sinds de dochter er is, zo irritant laag om haar telkens in de of de auto te halen.

MbvNE6j.jpg
 
Terug
Bovenaan