Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Blijft absurd om zo'n vermogen in zo'n auto te zienAfgelopen week de 545e laten remappen, 531pk/810Nm - onnodig snel, heerlijk!
Meestal Adaptive, als de afstand de moeite is met navigatie aan voor dat intelligent anticiperen.Wel verdraaid...
Moet heerlijk rijden! In welke mode rij je eigenlijk doorgaans met zo'n 45e? Ik merk zelf namelijk best veel verschil in benzine vroeger vs nu hybride. Die hybride zet veel meer aan tot rustig rijden omdat die zo stil is. Daarvoor had ik heel de tijd de verleiding om toeren te maken met die B58 om die te horen zingen... Ik rij nog wel eens in Sport maar beduidend vaker in Adaptive...
Nvm, fout van mij.Nice... Vrij gelijk aan hoe ik het nu doe dus maar dan bijna met dubbel zoveel power . Vet!
Ik had het er gisteren nog over met mijn wederhelft toen we vlakbij een 545e stonden. Als er een break 3 of 5 45e bestond... Voor mij zou dat de doorslag geven denk ik. Spijtig dat ze bij de berline gestopt zijn. Misschien nu met de facelift?
Zou je die dan nog kopen? Wetende dat het tegen dan wellicht te laat is om nog de fiscale voordelen te hebben?Ik had het er gisteren nog over met mijn wederhelft toen we vlakbij een 545e stonden. Als er een break 3 of 5 45e bestond... Voor mij zou dat de doorslag geven denk ik. Spijtig dat ze bij de berline gestopt zijn. Misschien nu met de facelift?
Mogelijk wel.Zou je die dan nog kopen? Wetende dat het tegen dan wellicht te laat is om nog de fiscale voordelen te hebben?
Ik had het er gisteren nog over met mijn wederhelft toen we vlakbij een 545e stonden. Als er een break 3 of 5 45e bestond... Voor mij zou dat de doorslag geven denk ik. Spijtig dat ze bij de berline gestopt zijn. Misschien nu met de facelift?
Mja en op het einde blijft die Porsche gewoon rijden als je 10 keer die drag doet en die Ferrari staat binnen met 24000 euro onderhoudskosten.
345e touring hé... Ik hoop er niet op.Facelift? Van de 5? De LCI heeft geen 545e Touring, anders had ik em overwogen. Ik rij nu met 540d LCI Touring. Geen straf natuurlijk, maar fiscaal niet echt de meest interessante keuze. Blijkbaar geen 545e Touring omdat ze teveel kofferruimte zouden verliezen.
Volgend jaar komt de nieuwe 5 berline uit. Tegen het einde van volgend jaar, begin volgend jaar de touring. 'k ben ook benieuwd wat daar de opties in gaan zijn. En niet te vergeten de BMW M5 Touring gaat ook een optie worden eind 2024.
Dat zou toch geen serieuze motorisering zijn of wel?345e touring hé...
Met het fiscale landschap van de afgelopen jaren in België rond hybrides zou die hier wel verkopen denk ik. In andere landen daarentegen..Dat zou toch geen serieuze motorisering zijn of wel?
Een beetje te is ook te.
Er gaan er bij zitten die zich daar weinig van aantrekken, maar dat is zeker niet de algemene regel hoor. 24k kosten op een wagen van rond de 500k blijft veel.Iemand dat een Ferrari koopt, zal em niks aantrekken van 24000euro kosten.
Porsche zal zeker betrouwbaarder zijn.
Is dat niet voorbij vanaf 1 januar? Of in mindere mate vanaf de helft van volgend jaar?Met het fiscale landschap van de afgelopen jaren in België rond hybrides zou die hier wel verkopen denk ik. In andere landen daarentegen..
Waarom? Er bestaat toch al een M340i en M340d. Die 2 trekken nu al de stenen uit de grond qua gewicht vs performance en zijn nu al mild hybrids. Je kan argumenteren dat dat niet nodig is, en dat klopt een 318d is prima om je te verplaatsen. Een zwaardere motorisatie is zelden echt functioneel, tenzij in een pick-up of vrachtwagen...Dat zou toch geen serieuze motorisering zijn of wel?
Een beetje te is ook te.
Ik zie niet in waarom? Die gaat nog altijd trager zijn dan een i4 M50 he.Dat zou toch geen serieuze motorisering zijn of wel?
Een beetje te is ook te.
Daarmee dat er stond 'afgelopen jaren' en niet 'komende jaren'Is dat niet voorbij vanaf 1 januar? Of in mindere mate vanaf de helft van volgend jaar?