Auto Welke wagen heb jij? Post your pics!

En volgens mij zijn de "normale" 911's nu ook al uitgerust met een turbo. Volledig atmosferisch is voorbij. :(
Ok ja met uitzondering van de GT3 (RS).
 
Chance dat ge zoveel keuze hebt bij Porsche want het vlaggenschip is voor mij persoonlijk toch wel een GT3 RS. :)
I know. Maar vlaggenschip bij Porsche is gewoon prestaties en ondertussen comfort. De 918 is bv geen vlaggenschip omdat het zo'n specialleke is.
Ik heb vorige keer skibak erop gezet en ben naar Courchevel gereden in 1 trek. Geen last niks. Gewoon in U-mode en verbruik is belachelijk laag voor zo'n wagen. 11l/100 en volgens mij kon ik er nog meer uitkrijgen als ik altijd niet als ne zot vanuit de peage vertrok.
 
I know. Maar vlaggenschip bij Porsche is gewoon prestaties en ondertussen comfort. De 918 is bv geen vlaggenschip omdat het zo'n specialleke is.
Ik heb vorige keer skibak erop gezet en ben naar Courchevel gereden in 1 trek. Geen last niks. Gewoon in U-mode en verbruik is belachelijk laag voor zo'n wagen. 11l/100 en volgens mij kon ik er nog meer uitkrijgen als ik altijd niet als ne zot vanuit de peage vertrok.

Ge moet mij niet vertellen dat Porsche ne kwalitatieve wagen is. Ik heb nog steeds m'n 997 S die 8 jaar heeft stilgestaan die ik terug wil inschrijven komende lente. Maar draai de contactsleutel om en em start nog steeds direct. Ik ben daar geregeld mee naar Oostenrijk en terug gereden zonder problemen.

Ok ja, nu heb ik wel geleerd dat er toch een aantal pitfalls zijn met die motorisatie die ik moet aanpakken, maar bij elke auto met die leeftijd zal er wel iets zijn. Het is de bedoeling om die auto nog héél lang te houden.

Het leuke is gewoon dat ge bij Porsche massaal veel keuze hebt. En de focus mag dan op comfort liggen, maar ik ben toch blij dat ze blijven inzetten op hun meer "hardcore" varianten zoals de 911 GT3 (RS) en Cayman GT4.

En ja noem me old fashioned en kleingeestig, maar de 911 blijft nog steeds de échte Porsche voor mij persoonlijk. Zoveel geschiedenis dat die kever heeft ...
 
Ge moet mij niet vertellen dat Porsche ne kwalitatieve wagen is. Ik heb nog steeds m'n 997 S die 8 jaar heeft stilgestaan die ik terug wil inschrijven komende lente. Maar draai de contactsleutel om en em start nog steeds direct. Ik ben daar geregeld mee naar Oostenrijk en terug gereden zonder problemen.

Ok ja, nu heb ik wel geleerd dat er toch een aantal pitfalls zijn met die motorisatie die ik moet aanpakken, maar bij elke auto met die leeftijd zal er wel iets zijn. Het is de bedoeling om die auto nog héél lang te houden.

Het leuke is gewoon dat ge bij Porsche massaal veel keuze hebt. En de focus mag dan op comfort liggen, maar ik ben toch blij dat ze blijven inzetten op hun meer "hardcore" varianten zoals de 911 GT3 (RS) en Cayman GT4.

En ja noem me old fashioned en kleingeestig, maar de 911 blijft nog steeds de échte Porsche voor mij persoonlijk. Zoveel geschiedenis dat die kever heeft ...
Volledig akkoord mee. Normaal was de bedoeling om een gt3 rs nog in huis te nemen hier. Echter na een bezoekje te brengen sloeg het wat tegen. De 991 versie was iets meer hardcore dan de standaard gt3 maar nog ok imo. Echter deze is te trackbased helaas voor mij. GT4 RS dan weer ziet er bangelijk uit, maar ergens te matchbox.
 
Volledig akkoord mee. Normaal was de bedoeling om een gt3 rs nog in huis te nemen hier. Echter na een bezoekje te brengen sloeg het wat tegen. De 991 versie was iets meer hardcore dan de standaard gt3 maar nog ok imo. Echter deze is te trackbased helaas voor mij. GT4 RS dan weer ziet er bangelijk uit, maar ergens te matchbox.

Een gewone GT3 zal al op het randje zijn voor onze Belgische wegen hier. Ooit gaat dat hier nog staan als de kinderen uit het huis zijn en ik m'n vrouw heb kunnen overtuigen dat die lelijke strijkplank toch wel z'n nut heeft.

Hopelijk verdwijnen dergelijke auto's niet van het toneel na 2035.
 
Een gewone GT3 zal al op het randje zijn voor onze Belgische wegen hier. Ooit gaat dat hier nog staan als de kinderen uit het huis zijn en ik m'n vrouw heb kunnen overtuigen dat die lelijke strijkplank toch wel z'n nut heeft.

Hopelijk verdwijnen dergelijke auto's niet van het toneel na 2035.
Vrees sneller al.
 
Een gewone GT3 zal al op het randje zijn voor onze Belgische wegen hier. Ooit gaat dat hier nog staan als de kinderen uit het huis zijn en ik m'n vrouw heb kunnen overtuigen dat die lelijke strijkplank toch wel z'n nut heeft.

Hopelijk verdwijnen dergelijke auto's niet van het toneel na 2035.
Porsche heeft zichzelf in de voet geschoten door zo te groeien, enkel de "kleine" merken moeten niet voldoen aan uitstoot, en daar zit voor al lang niet meer bij...
Ze gaan heel de vloot elektrisch maken zodat ze überhaupt nog een 911 kunnen maken, dan zal dat geen gt3 zijn he, maar eerder hybrides gok ik
 
Porsche heeft zichzelf in de voet geschoten door zo te groeien, enkel de "kleine" merken moeten niet voldoen aan uitstoot, en daar zit voor al lang niet meer bij...
Ze gaan heel de vloot elektrisch maken zodat ze überhaupt nog een 911 kunnen maken, dan zal dat geen gt3 zijn he, maar eerder hybrides gok ik

Ja hoor, er zijn blijkbaar al hybride 911's als mules aan't rondrijden. De BMW M's gaan er ook aan geloven. De nieuwe M5 wordt hybride. Waarschijnlijk dezelfde combinate als de XM.
 
Terug
Bovenaan