Porsche is aan het experimenteren met synthetische brandstof welke zo goed als CO2 neutraal zou moeten zijn. Misschien wordt het wel mogelijk om op deze manier toch met ICE te blijven rijden.Vrees sneller al.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Porsche is aan het experimenteren met synthetische brandstof welke zo goed als CO2 neutraal zou moeten zijn. Misschien wordt het wel mogelijk om op deze manier toch met ICE te blijven rijden.Vrees sneller al.
Tegen dat de EU daarmee akkoord is, is het al lang veel te laat...Porsche is aan het experimenteren met synthetische brandstof welke zo goed als CO2 neutraal zou moeten zijn. Misschien wordt het wel mogelijk om op deze manier toch met ICE te blijven rijden.
Porsche is aan het experimenteren met synthetische brandstof welke zo goed als CO2 neutraal zou moeten zijn. Misschien wordt het wel mogelijk om op deze manier toch met ICE te blijven rijden.
Er zijn best veel bedrijven die bezig zijn met CO2 neutrale brandstof. Er heeft onlangs een Aston Martin uit 1936 de premio nuvolari op zo'n brandstof gereden.Zijn ze daar nog mee bezig? Ik heb daar ooit 1-2 jaar geleden iets over gelezen, maar niets meer over gehoord. Zou ideaal zijn voor de oudere auto's.
Goh, ik weet het niet. Het is nog lang geen 2035.Tegen dat de EU daarmee akkoord is, is het al lang veel te laat...
Maar de merken gaan stoppen met de ontwikkeling als de EU niet op voorhand aangeeft akkoord te gaan he. Waarom zouden ze geld pompen in iets te ontwikkelen dat ze niet mogen gebruiken...Goh, ik weet het niet. Het is nog lang geen 2035.
Dat denk ik niet. Voor sportwagenmerken is dit een reden om toch wagens met ICE te blijven verkopen, wat toch het grootste deel van hun cliënteel wilt. Als dit een manier is om een uitzondering te krijgen zal de EU dit misschien wel aanvaarden. Tenslotte merken zoals Lamborghini, Ferrari, Koenigsegg,....zijn allemaal merken met klanten die veel geld hebben. Laat het net die groep zijn dat veel druk en invloed kan uitoefenen.Maar de merken gaan stoppen met de ontwikkeling als de EU niet op voorhand aangeeft akkoord te gaan he. Waarom zouden ze geld pompen in iets te ontwikkelen dat ze niet mogen gebruiken...
Maar al die merken krijgen sowieso uitzonderingenDat denk ik niet. Voor sportwagenmerken is dit een reden om toch wagens met ICE te blijven verkopen, wat toch het grootste deel van hun cliënteel wilt. Als dit een manier is om een uitzondering te krijgen zal de EU dit misschien wel aanvaarden. Tenslotte merken zoals Lamborghini, Ferrari, Koenigsegg,....zijn allemaal merken met klanten die veel geld hebben. Laat het net die groep zijn dat veel druk en invloed kan uitoefenen.
Ik denk dat je nu een illusie van veel autoliefhebbers die niks van motoren kent doorpriktEn volgens mij zijn de "normale" 911's nu ook al uitgerust met een turbo. Volledig atmosferisch is voorbij.
Ok ja met uitzondering van de GT3 (RS).
Amai, dan hebben die 2 turbogaten ofwa? :OIk denk dat je nu een illusie van veel autoliefhebbers die niks van motoren kent doorprikt
Maar ja elke 911 buiten de GT hebben een turbo. Ze hebben zelfs TWEE turbo’s!
Ondertussen wel ontdekt dat "dode hoek" een veel groter probleem is bij 2-zit cabrio's dan bij eender welke auto die ik al gehad heb. De linkse oprit in Mechelen Noord is nogal spannend.
Het probleem is dat je niet over uw schouders kan kijken. Dus je kan enkel af gaan op uw spiegels. En dan helpt het niet dat je natuurlijk geen "camionette-spiegels" hebt...Hangt dat niet volledig samen met de vorm/positie van uw spiegel?
Dat lost ge op door uw kap open te doen.Het probleem is dat je niet over uw schouders kan kijken. Dus je kan enkel af gaan op uw spiegels. En dan helpt het niet dat je natuurlijk geen "camionette-spiegels" hebt...
Om half 7 nietDat lost ge op door uw kap open te doen.
twas schoon weer
Ik dacht dat dit geweten was?Ondertussen wel ontdekt dat "dode hoek" een veel groter probleem is bij 2-zit cabrio's dan bij eender welke auto die ik al gehad heb. De linkse oprit in Mechelen Noord is nogal spannend...
Haha inderdaad, eigenaar is wel een toffe pé, maar die ziet ze ook vliegen. Toen wij daar op die kaai redenen (tegen het water) reed iedereen rustig achter elkaar. Zie je die i8 ineens 45° graden op dat schuin stuk iedereen voorbij steken. Die vrouw schaamde haar eigen kapotZag ik daar nu echt een i8 met vleugelspoiler?