Auto Welke wagen heb jij? Post your pics!

Porsche is aan het experimenteren met synthetische brandstof welke zo goed als CO2 neutraal zou moeten zijn. Misschien wordt het wel mogelijk om op deze manier toch met ICE te blijven rijden.

Zijn ze daar nog mee bezig? Ik heb daar ooit 1-2 jaar geleden iets over gelezen, maar niets meer over gehoord. Zou ideaal zijn voor de oudere auto's.
 
Maar de merken gaan stoppen met de ontwikkeling als de EU niet op voorhand aangeeft akkoord te gaan he. Waarom zouden ze geld pompen in iets te ontwikkelen dat ze niet mogen gebruiken...
Dat denk ik niet. Voor sportwagenmerken is dit een reden om toch wagens met ICE te blijven verkopen, wat toch het grootste deel van hun cliënteel wilt. Als dit een manier is om een uitzondering te krijgen zal de EU dit misschien wel aanvaarden. Tenslotte merken zoals Lamborghini, Ferrari, Koenigsegg,....zijn allemaal merken met klanten die veel geld hebben. Laat het net die groep zijn dat veel druk en invloed kan uitoefenen.
 
Dat denk ik niet. Voor sportwagenmerken is dit een reden om toch wagens met ICE te blijven verkopen, wat toch het grootste deel van hun cliënteel wilt. Als dit een manier is om een uitzondering te krijgen zal de EU dit misschien wel aanvaarden. Tenslotte merken zoals Lamborghini, Ferrari, Koenigsegg,....zijn allemaal merken met klanten die veel geld hebben. Laat het net die groep zijn dat veel druk en invloed kan uitoefenen.
Maar al die merken krijgen sowieso uitzonderingen ;)
 
En volgens mij zijn de "normale" 911's nu ook al uitgerust met een turbo. Volledig atmosferisch is voorbij. :(
Ok ja met uitzondering van de GT3 (RS).
Ik denk dat je nu een illusie van veel autoliefhebbers die niks van motoren kent doorprikt :p

Maar ja elke 911 buiten de GT hebben een turbo. Ze hebben zelfs TWEE turbo’s!
 
Ondertussen wel ontdekt dat "dode hoek" een veel groter probleem is bij 2-zit cabrio's dan bij eender welke auto die ik al gehad heb. De linkse oprit in Mechelen Noord is nogal spannend...
 
Ondertussen wel ontdekt dat "dode hoek" een veel groter probleem is bij 2-zit cabrio's dan bij eender welke auto die ik al gehad heb. De linkse oprit in Mechelen Noord is nogal spannend...
Ik dacht dat dit geweten was? :p
Dat heb je met een MX-5 ook gewoon.

En je kan altijd een camionette-spiegel installeren eh. :p
 
Zag ik daar nu echt een i8 met vleugelspoiler? :D
Haha inderdaad, eigenaar is wel een toffe pé, maar die ziet ze ook vliegen. Toen wij daar op die kaai redenen (tegen het water) reed iedereen rustig achter elkaar. Zie je die i8 ineens 45° graden op dat schuin stuk iedereen voorbij steken. Die vrouw schaamde haar eigen kapot :D
 
Terug
Bovenaan