Auto Welke wagen heb jij? Post your pics!

Het gaat mij over het niet volledig beschikbaar stellen van het vermogen zoals je de auto kent. Net zoals je de remafstanden en het stuurgedrag van je eigen auto kan inschatten moet je dat ook kunnen met het vermogen.

Op een koude motor geeft die bij mij ook een gereduceerd vermogen.

Maar de auto waarschuwt uw er wel voor.
Dan komt er een tekst te staan met “beperkt vermogen beschikbaar” en blijft er een driehoekje branden, als waarschuwing. Wanneer dat het in orde is, gaat het driehoekje weg.
 
Volgende keer afremmen en weer achter de tractor invoegen. Veiliger dan versnellen en voor een ander zijn neus in te voegen.
 
En dan eindigen in de gracht zeker. Durf echt niet in de brievenbus kijken, ben volgens mij na die tour mijn rijbewijs kwijt. Heb die ferrari en lambo's zo hard afgejaagd :D
Ge hebt wel ne luide Dyson seg :p

Het valt me altijd op hoeveel "sportsedans" er verkocht worden tov echte sportwagens. Het is nu niet dat al die M's, AMG's en RS'en zo goedkoop zijn, maar toch rijden er daar zoveel meer van rond. Die Ferrari blijft imo wel iets speciaal hebben.
 
Het valt me altijd op hoeveel "sportsedans" er verkocht worden tov echte sportwagens. Het is nu niet dat al die M's, AMG's en RS'en zo goedkoop zijn, maar toch rijden er daar zoveel meer van rond.
Omdat die auto's gewoon meer value for money hebben. Je hebt ene sportwagen en een daily in één.
En van die AMG's en RS'en, niet onderschatten hoeveel er rondrijden als lichte vracht :D
 
Ge hebt wel ne luide Dyson seg :p

Het valt me altijd op hoeveel "sportsedans" er verkocht worden tov echte sportwagens. Het is nu niet dat al die M's, AMG's en RS'en zo goedkoop zijn, maar toch rijden er daar zoveel meer van rond. Die Ferrari blijft imo wel iets speciaal hebben.
In sport plus maakt die echt wel lawaai hoor. Toen hij goed warm stond verschoot ik echt van die knalletjes.

De verkoopwaarde van zo'n M en AMG waren echt laag kreeg ik te horen. Eentje had een M3 en die zei dat hij na 3 jaar echt bijna niets ervan terugkreeg. Zelfde geldt ook met die ene met zijn CLS 63 AMG. Beide gingen hun wagen gewoon volledig oprijden.
 
Ge hebt wel ne luide Dyson seg :p

Het valt me altijd op hoeveel "sportsedans" er verkocht worden tov echte sportwagens. Het is nu niet dat al die M's, AMG's en RS'en zo goedkoop zijn, maar toch rijden er daar zoveel meer van rond. Die Ferrari blijft imo wel iets speciaal hebben.
terwijl een autofreak veel sneller naar een sportsedan grijpt dan... nee, ik moet het anders zeggen.
De eigenaar van een sportsedan is in 7/10 gevallen een liefhebber. De eigenaar van een sportwagen is in 5/10 gevallen een vrouw (vaakst in een Porsche) en in 3/10 gevallen een dikke oude man die niet weet wat doen met zijn geld.

Als er al 2/10 echt liefhebber is zal het veel zijn.
 
terwijl een autofreak veel sneller naar een sportsedan grijpt dan... nee, ik moet het anders zeggen.
De eigenaar van een sportsedan is in 7/10 gevallen een liefhebber. De eigenaar van een sportwagen is in 5/10 gevallen een vrouw (vaakst in een Porsche) en in 3/10 gevallen een dikke oude man die niet weet wat doen met zijn geld.

Als er al 2/10 echt liefhebber is zal het veel zijn.
Die ervaring heb ik nu net helemaal niet. De meeste mensen die ik ken met een sportsedan vinden het vooral belangrijk hoe luid hij is en hoe duur zijn velgen zijn.
Terwijl de meeste mensen die ik ken met een sportwagen, net veel meer bezig zijn met de onderliggende techniek etc. Of de historiek van het merk.

Enkel bij Lambo heb je een nogal "specifieke" doelgroep ook ...
 
Die vrouwen met die Porsche zijn ook ergens liefhebbers, techniek etc… weten ze misschien niet veel.
Liefhebbers van de naam Porsche zeker. Hoeveel ervan zouden effectief weten welk model ze hebben...
Daarbij, de meeste zullen wel eerder een Macan of Cayenne hebben.
 
Ik bedoelde wel eerder een 911, maarja.Wie maak ik iets wijs, gebt gelijk ikbenben das statussymbool.Ik vind zo’n Macan of Cayenne nu is echt niet Porsche waardig.
 
Ik bedoelde wel eerder een 911, maarja.Wie maak ik iets wijs, gebt gelijk ikbenben das statussymbool.Ik vind zo’n Macan of Cayenne nu is echt niet Porsche waardig.
Weet ik, durf wedden dat het grootste deel het verschil niet kent tussen een Carrera en een Turbo.
 
Je kan ook gewoon liefhebber zijn van een auto zonder heel de historiek of andere details te kennen hé.
Ik ken mensen die een dure auto hebben omdat ze die auto gewoon heel mooi vinden.
Niets mis mee, iedereen koopt toch gewoon wat ze willen?

En waarom zou een Macan of Cayenne geen Porsche waardig zijn? Wat is dan de definitie van Porsche?
 
  • Leuk
Waarderingen: C43
Zijn beiden gewoon steengoede wagens, geen idee waarom die niet Porsche waardig zouden zijn. Stop met in het verleden te leven, zelfs Ferrari heeft nu een SUV:p
 
Omdat suv niks voor een sportwagen merk is, nu moeten alle merken dat ineens hebben zoals Lotus, Vind persoonlijk een Caynne of Macan ook een belachelijk lelijke auto, sommige vinden alleen een 911 een echte Porsche, maar die mening deel ik niet een Boxster ofzo vind ik ook hele leuke wagen.
 
Omdat suv niks voor een sportwagen merk is, nu moeten alle merken dat ineens hebben zoals Lotus, Vind persoonlijk een Caynne of Macan ook een belachelijk lelijke auto, sommige vinden alleen een 911 een echte Porsche, maar die mening deel ik niet een Boxster ofzo vind ik ook hele leuke wagen.
Porsche is dan ook geen uitsluitend sportwagen merk meer.

En raar om die grens dan arbitrair op een Boxster te leggen gewoon omdat jij dat een leuke wagen vindt.
 
Je kan ook gewoon liefhebber zijn van een auto zonder heel de historiek of andere details te kennen hé.
Ik ken mensen die een dure auto hebben omdat ze die auto gewoon heel mooi vinden.
Niets mis mee, iedereen koopt toch gewoon wat ze willen?

En waarom zou een Macan of Cayenne geen Porsche waardig zijn? Wat is dan de definitie van Porsche?
Uiteraard, maar Porsche is ook een prestige merk en wordt door sommigen vooral gekocht omdat het de naam Porsche heeft.
Als je hem zou kopen enkel voor de naam en niet mooi vind dan ben je totaal verkeerd bezig :p

Ik vind ze wel Porsche waardig, het zijn gewoon geen sportwagens.
 
Terug
Bovenaan