Amai het was nog vroeg precies. Ik ga het eens in de mot houden.De 4 hier heeft ook een beperkte periode "gereduceerd vermogen" in bepaalde omstandigheden.
Hij geeft het ook wel aan dan, denk dat het zelfs in de HUD staat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Amai het was nog vroeg precies. Ik ga het eens in de mot houden.De 4 hier heeft ook een beperkte periode "gereduceerd vermogen" in bepaalde omstandigheden.
Hij geeft het ook wel aan dan, denk dat het zelfs in de HUD staat.
Dat je niet vol vermogen hebt dat klopt.Amai het was nog vroeg precies. Ik ga het eens in de mot houden.
Ja ik weet het niet of dat nu aan mijn referentiekader ligt, maar het voelde toch wel erg traag aan. Nu twijfel ik of hij gewoon in electric mode stond en door de kickdown wat laat reageerde + dan nog eens koude motor. Het was allesinds verschieten en wederom een bewijs dat snelle wagens veiliger zijn!Dat je niet vol vermogen hebt dat klopt.
Maar je zal vermoed ik toch de helft van uw ICE vermogen ter beschikking hebben, lijkt me toch ook nog voldoende om iet of wat in te halen
Of had je echt amper vermogen?
Opletten in het verkeer eh man!Ja ik weet het niet of dat nu aan mijn referentiekader ligt, maar het voelde toch wel erg traag aan. Nu twijfel ik of hij gewoon in electric mode stond en door de kickdown wat laat reageerde + dan nog eens koude motor. Het was allesinds verschieten en wederom een bewijs dat snelle wagens veiliger zijn!
Doe ik nooit. De tegenligger was de Johnny aan het uithangen en dat had ik te laat gezien. Ken je zo van die zotten die geen greintje vertragen ook al zien ze dat je eigenlijk een inschattingsfout maakte? Zo eentje was het.Opletten in het verkeer eh man!
Niet den Johnny willen uithangen
Eerder een bewijs dat een auto die voor jou beslist niet veiliger is. Gas = gas, en dan moet de auto niet neuten dat het blok nog te koud is. Of gaan BMW's daar direct van stuk?wederom een bewijs dat snelle wagens veiliger zijn!
Akkoord ik vind dat ook onnozel. Maar bon, +-250pk beschikbaar hebben in beperkte modus is nu ook niet 'te weinig' - maar ik vind dat ze dat allemaal mogen toepassen totdat er een kickdown gedaan wordt, dan moet het gewoon 100% vermogen zijn zonder gezever.Eerder een bewijs dat een auto die voor jou beslist niet veiliger is. Gas = gas, en dan moet de auto niet neuten dat het blok nog te koud is. Of gaan BMW's daar direct van stuk?
Ik reed elektrisch manneke, het was ne traktor die 30 reed.Met koude motor inhalen, niet kunnen en dan met vinger wijzen naar tegenligger, dat hij den John is.
Ook als ze nadien zeggen "ah ge hebt eens kickdown gedaan met koude motor. Dus geen garantie"?Akkoord ik vind dat ook onnozel. Maar bon, +-250pk beschikbaar hebben in beperkte modus is nu ook niet 'te weinig' - maar ik vind dat ze dat allemaal mogen toepassen totdat er een kickdown gedaan wordt, dan moet het gewoon 100% vermogen zijn zonder gezever.
Ja maar dat is toch enorm zwak. In een noodsituatie moeten er geen beperkingen zijn op vermogen. Nu doe je alsof een kickdown met koude motor opeens rampzalig is.Ook als ze nadien zeggen "ah ge hebt eens kickdown gedaan met koude motor. Dus geen garantie"?
Natuurlijk is dat niet erg om te doen. Maar ze dekken zich daarmee in he.Ja maar dat is toch enorm zwak. In een noodsituatie moeten er geen beperkingen zijn op vermogen. Nu doe je alsof een kickdown met koude motor opeens rampzalig is.
Ik kan het moeilijk geloven dat ze garantie zomaar kunnen laten vervallen door eens plankgas te geven. Kickdown is niet te vergelijken met launch control.Natuurlijk is dat niet erg om te doen. Maar ze dekken zich daarmee in he.
Uw golf zal ook niet veel garantie meer hebben als je af en toe eens launch control gebruikt hebt. Terwijl dat ook geen kwaad kan voor de motor.
Het is idd een discussie over niks, maar van uit koude motor een kickdown met vol vermogen is belastender voor uw motor dan een launch control he (die werkt enkel bij warme motor).Ik kan het moeilijk geloven dat ze garantie zomaar kunnen laten vervallen door eens plankgas te geven. Kickdown is niet te vergelijken met launch control.
Maar bon, het is ook een discussie over niks eigenlijk, ik leef nog en ben er voorbij geraakt, ik wou gewoon weten of gereduceerd vermogen normaal is of dat mijn wagen naar de garage moet
Haha, nee hoor. Zalige motor met genoeg cilindersWie weet hebben ze buiten een elektrische kofferklep er ook minder vermogen ingestoken omdat het niet beschikbaar was!
Ben je zeker dat je wel een B58 hebt? Misdrijf ligt er gewoon een B48 in omdat ze de B58 niet konden leveren
Het laatste van uw zorgen bij launch control is de motor he, die maakt het geen hol uit, de rest van de aandrijflijn daarentegen!Het is idd een discussie over niks, maar van uit koude motor een kickdown met vol vermogen is belastender voor uw motor dan een launch control he (die werkt enkel bij warme motor).
Ik vermoed dat jouw definitie van noodsituatie (waarbij je met pk's alles moet oplossen) niet hetzelfde is als van de fabrikant (die eerder gaat focussen op betrouwbare remmen en kreukelzones en dergelijke).Ja maar dat is toch enorm zwak. In een noodsituatie moeten er geen beperkingen zijn op vermogen. Nu doe je alsof een kickdown met koude motor opeens rampzalig is.
Het gaat mij over het niet volledig beschikbaar stellen van het vermogen zoals je de auto kent. Net zoals je de remafstanden en het stuurgedrag van je eigen auto kan inschatten moet je dat ook kunnen met het vermogen.Ik vermoed dat jouw definitie van noodsituatie (waarbij je met pk's alles moet oplossen) niet hetzelfde is als van de fabrikant (die eerder gaat focussen op betrouwbare remmen en kreukelzones en dergelijke).