Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uitgekeken, niets nieuws onder de zon, voorspelbaar, maar wel zeer goed uitgevoerd. Naar het einde toe begon het een beetje te verwateren wel, maar toch dik genoten van deze reeks.Zijn daar ook aan begonnen, en ongeveer halfweg. Het is hetzelfde verhaal, met hetzelfde soort personages als in al 100 andere films en series, maar inderdaad zeer goed uitgevoerd en ongemeen spannend.
Maar zelden dat we nog eens zo gebrand zijn om de volgende aflevering van een reeks te bekijken.
Klinkt goedZonder Afspraak... niveau FC De Kampioenen...
.War werk je?Rough Diamonds op Netflix , ik werk al 30 jaar in de diamantwijk dus voor mij was dit heel belkend
Topserie .
Empire centerWar werk je?

Hoeveel % van uw collega's zouden hun moeder verkopen voor geld ?ik werk al 30 jaar in de diamantwijk dus voor mij was dit heel belkend![]()
ik zit dan ook ni in"den" diamant , ik maak juwelen met de handjes , dus men moeder zit nog steeds thuis .Hoeveel % van uw collega's zouden hun moeder verkopen voor geld ?
Goudsmid?ik zit dan ook ni in"den" diamant , ik maak juwelen met de handjes , dus men moeder zit nog steeds thuis .
yepGoudsmid?