Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Ik geloof van niet. Toch niet voorbij zien komen.
Dan zit ik mis. Schitterend stukje in ieder geval. Hoe dikwijls zou dat al nagedaan zijn in disco's, danscafe's, fuifzalen,... overal ten lande? :)

Ook al meermaals helemaal dubbel gelegen met de bloopers van de sketch met die 2 Wendy Van Wanten fans en hun thermos zaad.

Laatst bewerkt:
1899 uitgekeken gisteren. De verwachtingen waren hoog, want Dark vond ik zeer sterk. Zeker het eerste seizoen staat nog altijd op eenzame hoogte. Zo goed wordt 1899 helaas toch nooit. Het is wel weer een leuke puzzel die gelegd wordt en ik heb er met plezier naar gekeken. Maar een indruk nalaten zoals Dark dat deed is er toch echt niet bij.

De ingang naar een tweede seizoen is met die laatste twist gemaakt. Als het er komt ga ik het wel bekijken.
Ook uitgekeken. Het is zeker niet slecht, maar ik vond het toch ook niet uitzonderlijk goed ofzo.
Er zitten ook nog een hoop "zwarte gaten" in de plot.
Waarom wordt die ene vrouw haar hand zwart na het aanraken van die materie? Wat gebeurt daar nu mee?

Waar komt die materie uberhaupt vandaan?

Ze hebben wel wat gek gecast. Want haar man en zoon lijken superhard op elkaar, dus ik had direct door dat dat ofwel vader en zoon was, ofwel dezelfde persoon in een andere tijds-dimensie ofzo.

Ook uitgekeken. Het is zeker niet slecht, maar ik vond het toch ook niet uitzonderlijk goed ofzo.
Waarom wordt die ene vrouw haar hand zwart na het aanraken van die materie? Wat gebeurt daar nu mee?

Ze hebben wel wat gek gecast. Want haar man en zoon lijken superhard op elkaar, dus ik had direct door dat dat ofwel vader en zoon was, ofwel dezelfde persoon in een andere tijds-dimensie ofzo.

Voor zover ik begrepen heb
was die zwarte materie een soort van virus dat losgelaten werd op de simulatie door Daniel.

Ik vond het eigenlijk zeer goed.

toen ze voor de eerste x de prometheus op gaan vond ik wel dat ze een goede sfeer hebben gecreeerd.
Ik kreeg er best kippenvel van,

En dan de plot twist op het einde vond ik ook wel goed, al kon je gedurende de laatste aflevering wel al zoiets raden.

Ik hoop gewoon dat ze een mooi afgerond verhaal maken zoals bij Dark, en niets uitmelken dan zie in dit wel goedkomen
[\spoiler]

Eerste aflevering van The Midnight Club. Ik ben niet bekend met het bronmateriaal, maar ik ben wel geintrigeerd!
Midnight Mass vond ik ook heel goed.

Eerste aflevering van The Midnight Club. Ik ben niet bekend met het bronmateriaal, maar ik ben wel geintrigeerd!
Midnight Mass vond ik ook heel goed.
2e seizoen is gecancelled, dus ik zou het helaas niet aanraden...
1e seizoen is ook stukken lager niveau dan Midnight Mass, Haunting of Hill House/Bly Manor.

Nu, dat is enkel mijn mening uiteraard ;)

White Lotus S2:

(Nog) Niet op het niveau van het eerste seizoen maar toch weer heel vermakelijk! Verdient wel wat meer aandacht :)
Zit aan S02E05. Ik vind het weer heerlijk. Er gebeurt niet zo bijster veel maar er is constant een onderhuidse spanning aanwezig en alles past gewoon. De setting, de muziek, cinematografie, het artwork. Buiten Armond van S01 op elk vlak zelfs nog een verbetering. Ik zou zeggen ga dat zien, maar heb hier in mijn vriendenkring nog maar bitter weinig volk mee kunnen overtuigen 😁

Laatst bewerkt:
Ik ga wachten met The White Lotus tot alles uit is. Doe ik met de meeste series tegenwoordig. Vind het verschrikkelijk weken te moeten wachten op een handvol afleveringen.

Ondertussen halverwege Mr.Inbetween S03, ik val in herhaling maar wat een ongelooflijk meesterwerk is dat aan het worden. Elke aflevering voelt zo rauw en echt aan. Met niets te vergelijken. Zou het enorm jammer vinden mocht deze gecancelled worden dus hoop op extra kijkers :)

Ik ga wachten met The White Lotus tot alles uit is. Doe ik met de meeste series tegenwoordig. Vind het verschrikkelijk weken te moeten wachten op een handvol afleveringen.
De laatste aflevering van dit seizoen komt nu zondag (maandag op Streamz) dus je gaat niet lang meer moeten wachten ;)

Terug
Bovenaan