Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik begrijp wat je wilt zeggen. Maar voor de hand liggend of voorspelbaar vind ik het niet.Het concept van meer "realistische superhelden" vind ik super, maar het beperkt zich nogal sterk door het bij relatief brave satire te houden. En de waarde van satire, is in dit tijdperk nogal sterk gedaald.
Moesten de personages zoals Butcher of Homelander dan ook meer geloofwaardig overkomen dan zou ik nog blijven kijken maar het is allemaal zo voor de hand liggend geschreven met parallellen te trekken dat al van begin s2 niets meer echt verrassend was, buiten hier en daar een komisch moment.
De vrouw wou dit zien en hoewel in het wel entertainend vind, lijkt het me toch wel een beetje een klassiek high school drama met Addams sausje bij momenten. De prima donna die eigenlijk een kwetsbaar personage is, de competing love interests, de buitenbeentjes die elkaar vinden, de tegenpolen die dan toch elkaar appreciëren, ...Wednesday
Tof gedaan en met 8 seizoenen op een week erdoor. Ook wel deel nostalgie van de addams family van vroeger die keigoed was.
Déjà Vu (Streamz/Play4)
De serie gaat over een moeder die haar dochter probeert te redden. Ze kan daarvoor in het verleden terug gaan om fouten recht te zetten, maar er zijn zovele fouten dat ze steeds verder terug moet gaan. Wat ze ook probeert, echt succesvol is het niet. Ik weet niet of dat de les is die we moeten trekken dat het lot onvermijdelijk is. Het zijn amper 6 afleveringen (en Play4 jaagt ze er nu snel door), dus het valt goed te bingen.
Het is een interessant concept en verslavend om te zien hoe de moeder het probeert te fixen. We moeten er bij nemen dat het gezin vol barsten zit (anders was het verhaal snel over).
Er was ook iets grappig:
Let's go urban van Sihame El Kaouakibi is daarin te zien, het is uiteraard opgenomen voor de val van de vzw. Het is niet letterlijk benoemd dus denk dat de serie er uiteindelijk niet veel last van heeft, denk dat je het gebouw al moet herkennen voor je de link maakt.

Het heeft wat "soap opera" features en de focus ligt op een gezin dus het is ver weg van die 2 programma's. Steins;gate is goed, doch compleet andersKlinkt als Erased of Steins;Gate, maar dan minder goed![]()

Dit is wel waar ja, ik had ook soms zoiets van ' eh?' , maar goed. Tis entertainment, niet hoogstaand.De vrouw wou dit zien en hoewel in het wel entertainend vind, lijkt het me toch wel een beetje een klassiek high school drama met Addams sausje bij momenten. De prima donna die eigenlijk een kwetsbaar personage is, de competing love interests, de buitenbeentjes die elkaar vinden, de tegenpolen die dan toch elkaar appreciëren, ...
Bij momenten een vreemde combinatie met het concept van The Addams Family.
Zeker doenDoor Jared zal ik weldegelijk ooit eens beginnen aan de Amerikaanse versie van The Office.
Ik heb de hele reeks denk ik al een keer of 8 gezien.Net ook uitgekeken, op 2 dagen.Wednesday
Tof gedaan en met 8 seizoenen op een week erdoor. Ook wel deel nostalgie van de addams family van vroeger die keigoed was.

Jammer dat de specials er niet tussen staan zoals:In De Gloria staat nog eens op VRT Max (https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/in-de-gloria).![]()
Yes, daar zitten enkele van de beste sketches bij, waaronder ook die van Tony Simoni als ik mij niet vergis :') (is lang geleden)Jammer dat de specials er niet tussen staan zoals:
Tony StrontbakkesYes, daar zitten enkele van de beste sketches bij, waaronder ook die van Tony Simoni als ik mij niet vergis :') (is lang geleden)
Zat deze niet gewoon in een reguliere aflevering?Jammer dat de specials er niet tussen staan zoals:
Ik geloof van niet. Toch niet voorbij zien komen.Zat deze niet gewoon in een reguliere aflevering?