Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Ik vond de eerste aflevering die nieuwe reeks op Eén, Chantal, best leuk.
Het is een spin off van Eigen Kweek. Veel volk van Bevergem dat er in meedoet.
Heb er mij goed mee geamuseerd. Opnieuw zo'n serie met veel herkenbare situaties natuurlijk maar wel met goeie acteurs.

Benieuwd naar de volgende afleveringen :)

The Last Kingdom eindelijk uitgekeken. Vond het goed einde van een zalige reeks.

Nu starten met Better Call Saul.

Soms ben ik stiekem blij dat ik zo weinig tijd heb om series te bekijken en er dus nog vele pareltjes staan te wachten.
Hier nog enkele afleveringen te gaan van TLK. Wat een serie:bow:

Is dat een prequel? Of staat dat gewoon los vd us versie?
Staat ook niet op netflix denk ik
Dat is de originele versie. Daarna is de US ermee begonnen, met behulp van Ricky Gervais. Die speelt de "Michael Scott" in de Uk versie. De eerste aflevering was volgens mij zelfs identiek.

Staat idd niet meer op Netflix

Beetje laat, maar ben ‘The office’ beginnen kijken.
Schitterend tot nu toe.
Ik ben soms beschaamd in Michael Scotts plaats. 🤣
Hier ook pas afgelopen jaar naar beginnen kijken en met periodes tussen. Nog 2 seizoenen te gaan, maar echt geniale serie.
Spijtig dat de UK versie niet op een streaming service staat

Waarom? Die is geniaal!
Ik vond het toen een pijnlijk slechte kopie van Ricky Gervais zijn versie, maar ik hoorde achteraf dat ze op den duur volledig hun eigen ding doen.
In een slechte kopie wou ik toen mijn tijd niet steken, ik zag het nut niet in van die remake.

Ik vond het toen een pijnlijk slechte kopie van Ricky Gervais zijn versie, maar ik hoorde achteraf dat ze op den duur volledig hun eigen ding doen.
In een slechte kopie wou ik toen mijn tijd niet steken, ik zag het nut niet in van die remake.
Ah, ik dacht dat je de UK niet kon zien daardoor. Maar de US gaat idd zijn eigen weg. Zeker niet laten tegenhouden

Dat was één van de redenen waarom je best de UK versie eerst ziet. Het zijn maar weinig afleveringen, dus zou ze toch kijken.

En alleen al voor The Oggmonster de moeite om te zien :laugh:
c3239aed-0cd2-4dc7-8cc5-6f6953d36788_text.gif

Qua Britse humor blijft Green Wing wel mijn favoriet, maar heb het gevoel dat die hier niet zo bekend is. Nog fans? Dat heeft toch echt enkele van de grappigste personages ooit imo 😂

Qua Britse humor blijft Green Wing wel mijn favoriet, maar heb het gevoel dat die hier niet zo bekend is. Nog fans? Dat heeft toch echt enkele van de grappigste personages ooit imo 😂
Al veel keren aan willen beginnen maar om de een of andere redenen is dat nog altijd niet gelukt.

Severance (8,7/10 op IMDB)

Te zien via Apple TV+.

Ik heb nog maar 1 aflevering gezien, maar ben al volledig enthousiast. Heb er goede “Black Mirror” vibes bij. Dus als er nog mensen zijn die fan zijn van Black Mirror, dan ik deze alvast aanraden.

Terug
Bovenaan