Paramount+, of the high seas I guess.Via wat te bekijken?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Paramount+, of the high seas I guess.Via wat te bekijken?
Umbrella S1 , 5/10...hmmm raar?Love, Death & Robots S2 - 6/10
The Umbrella Academy S1 - 5/10
Love, Death & Robots S3 - 6/10
Arcane: League of Legends S1 - 7,5/10
Brooklyn Nine-Nine S2 - 7/10
Stranger Things S4 - 7,5/10
Ted Lasso S1 - 9/10
Umbrella Academy zegt mij ook niet veel maar Doom Patrol vind ik daarentegen wel vrij goed.Ik vond dat echt zo overschat als iets. Het kan wel zijn dat ik die soort humor echt niet trek, want Doom Patrol vond ik bijvoorbeeld ook maar meh.
Het einde van seizoen 1 deed me ook afvragen waarom ik al die moeite had gedaan om dat seizoen te bekijken. Echt een anticlimax voor mij. Dat en de acteerprestaties die me niet konden overtuigen, buiten Aidan Gallagher dan.
Episode 7 is een meesterwerk. Holy. Shit.Ik heb deze ook recent gezien, heel goed. Soms precies Uncut Gems in de keuken.
Aflevering 7 is één van de beste dingen die ik in lange tijd gezien heb, echt indrukwekkend.

Toevallig ook net helemaal uitgekeken, op DVD weliswaar.Sinds de heruitzendingen ben ik bezig met Flikken te zien.
Ik vind dat fantastisch goed om een Belgische politieserie te zijn.
De Pasmans (of dingske) vind ik dat goed doen.
Better Call Saul, top!Better Call Saul S6 - 9.5
Na enkele seizoenen kwam dit voor mij op hetzelfde niveau als Breaking Bad. Gewoonweg geniaal, niks op aan te merken buiten dat ik het einde maar zo-zo vond, maar ik kan wel niet zeggen wat ik dan een beter einde had gevonden. En wat een cast.
Only Murders in the Building S1 - 7
Goh... Niet slecht, maar het deed me niet veel. Met name de personages boeien mij niet echt. Ben nu wel seizoen 2 aan het kijken dus vond het net interessant genoeg om verder te kijken.
Black Bird - 8.5
Aangenaam verrast, op 2 avonden uitgekeken. Goeie acteerprestaties en tof dat Michael Roskam hier aan mee gewerkt heeft.