Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha! Mijn vrouw is die serie ook aan het volgen. Enfin. Ze volgde het. Nu is het Jane the Virgin. Ik lees gewoon mijn boek en denk er het mijne van.Hier al 3 dagen met de vrouw 'Virgin River ' aan 't meekijken.
Doe het niet !![]()
Ligt het aan mij of komt dit wel vaker voor bij Apple+ series? Slow horses vond ik ook zeer sterk beginnen en wat afzwakken, Severance was in het midden ook iets minder vond ik maar in het algemeen zeer sterk, Ted Lasso seizoen 1 vond ik ook zoveel beter dan Seizoen 2Jawel...maar bedoelde dat het niet het vuurwerk of de magie van de start gaat geven...top sowieso...so wie so.
Het wordt alleen maar erger.Hier al 3 dagen met de vrouw 'Virgin River ' aan 't meekijken.
Doe het niet !![]()
Even wat series doorgejaagd. 6 weken vakantie doen wat met een mens en het is te warm om buiten te zitten.
The Boys S4: Is gooooood! had wat schrik op verval, maar toch weer bijzonder amusant en goed seizoen al bij al.
Mja , ik snap dit wel. Dit is meer "utopische" sci-fi waar de goeien altijd winnen. Star Trek zal waarschijnlijk ook je ding niet zijn.The Orville afl 1-4: Veel positiefs gelezen, maar raak er niet echt in. 2de aflevering was vollenbak plotarmor en dan zijde mij eigenlijk kwijt als serie. Vanaf dan kan je voor mij geen spanning meer opbouwen want ik weet toch dat of er nu 5 man of 50 man staat te schieten, dat het opvulling is en echt geen bijdrage levert.
Mja , ik snap dit wel. Dit is meer "utopische" sci-fi waar de goeien altijd winnen. Star Trek zal waarschijnlijk ook je ding niet zijn.
Misschien The Expanse proberen ?
Brassic S1: Uit het niets tegen gekomen en geen spijt van. Doet niets wat nog niet gedaan is, maar verveelt geen moment. En S2 zou nog beter moeten zijn dus hier kijk ik wel naar uit.

Anime is over het algemeen wel vaak character driven. Maar ik heb dat persoonlijk nooit saai gevonden bij de series de je hier aanhaalt. Vindland Saga is daar dan nog een perfect voorbeeld van, ik heb de manga gelezen (Voor zover hij uit is) en het gaat echt over Thorfinn zijn karakter en hoe hij veranderd door de mensen rondom hem en de ervaringen die hij heeft.Attack on Titan S4 deel 2: AOT is iets waar ik altijd enorm naar uitkijk, maar ze zijn mij een beetje kwijt. Heb mij echt door dit deel moeten sleuren. De serie is te ver weg gegaan van zijn oorsprong en elke aflevering begon meer van het zelfde aan te voelen. Waar ik AOT net in het begin zo sterk in vond uitblinken trapt nu in de val waar vele andere animes schuldig aan zijn en dat is die overdreven emoties spelen tussen goed en kwaad en als kijker weet je eigenlijk al 5 afleveringen waar het naartoe gaat. Spanning weg, fast forward plzz. Ik dacht dat dit ook het einde was, maar er moet blijkbaar nog een deel komen. ga het afzien, maar vind het zo spijtig dat dit het geworden is. Overal lees ik "be prepared to be amazed", maar ik vond het echt slecht.
Vinland Saga S1: Anime die sterk begon, maar naar het einde toe toch ook soms lang aansleept. nergens is het echt slecht, maar waarom die Japaners er zo van houden om alles zo uit te rekken blijft mij een misterie. Character development I get, maar zij hebben de kunst als geen ander om het saai te laten overkomen. Heel veel anime zijn in dat bedje ziek, maar ik denk dat het binnen hun cultuur populair is.
Ja tis dat, het is persoonlijk, sommigen vonden het laatste deel uitstekend, anderen vinden het jammer dat de scope van het verhaal daardoor volledig verandert ( ik ook ).Attack on Titan vond ik goed zolang het mysterie bleef. Van zodra dat weg was, vond ik er eigenlijk ook niets meer aan. Ben er dan ook mee gestopt ook omdat ik niet meer kon volgen met seizoenen die in stukken gekapt werden en wist niet meer waar ik zat.
Niet persé, als je problemen hebt met de inhoud dan ga je die in de manga ook hebben. Als het om het voicework of de pacing gaat dan zou de manga eventueel wel beter kunnen zijn voor je. Beide hebben ook vrij goede art, Vinland saga zelfs uitstekend vind ik.Dat om de 5 minuten bleiten en die eerste cop out ergens eind s1 was hier al genoeg om direct op te geven. Manga is veronderstel ik wel beter?
We should become friends.Eindelijk iemand gevonden die ook (iets van) Brassic gezien heeft.
Ik heb elk seizoen gezien en ik vond ze allemaal vermakelijk. Joseph Gilgun (Vinny) is ook gewoon een meester.
Anime is over het algemeen wel vaak character driven. Maar ik heb dat persoonlijk nooit saai gevonden bij de series de je hier aanhaalt. Vindland Saga is daar dan nog een perfect voorbeeld van, ik heb de manga gelezen (Voor zover hij uit is) en het gaat echt over Thorfinn zijn karakter en hoe hij veranderd door de mensen rondom hem en de ervaringen die hij heeft.
Attack on Titan veranderd zo rond 3 part 2 / S4 part 1 inderdaad fel qua waar het verhaal over gaat. Sommige vinden dat positief, anderen niet, dat lijkt me gewoon persoonlijk. Objectief slecht denk ik niet dat je het kan vinden, als je het vergelijkt met anime in het algemeen, maar uiteraard of je het leuk vind om te kijken is iets anders.