Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

The expanse : kan niet wachten tot S6. Geweldige reeks.

Bridgerton : na 1 aflevering afgezet. Wat een kakserie :poop:. Allemaal mooie, uit een boekje weggelopen personages + shitty verhaaltje waar ik nu al kan zeggen hoe het afloopt. En hoe PC kan je in godsnaam zijn? De helft van de lords in het oude heeft Aziatische of Afrikaanse roots, hell de queen is zelfs zwart.

Over oude series gesproken: blijkbaar staat Prison Break op Netflix?
Eigenlijk wel zin om dat eerste seizoen nog eens te checken. Destijds vond ik dat zo goed. Twee heb ik nog gezien maar was meh, al de rest nooit de moeite voor genomen.

Ge leest wel meer dat mensen seizoen 2 niet goed vonden, maar kheb dat nooit gesnapt. Seizoen 2 vond ik echt ENORM goed tot en met de voorlaatste ep. Toen was het voor mij gedaan (voorlaatste ep was een perfect moment om af te sluiten) en seizoen 3 vond ik echt dramatisch. Seizoen 4 was weer "iets beter" maar ook weer zwaar too little, too late.

Ah, kan zijn dat ik het dan op Disney heb zien verschijnen. Misschien dat ik het toch nog eens op zet uit nostalgie :)

Is pas vanaf 23/02 op Disney+ . Staat voorlopig gewoon nog op Prime.

For All Mankind S1 uitgekeken. Begon traag maar vond het toch een goede serie. Ben ook zeer benieuwd naar wat ze met seizoen 2 in petto hebben later deze maand.

Cobra Kai seizoen 3. I want more :love:
Niet verwacht dat ik het zo goed zou vinden. Het is geen hoogstaande cinema maar puur entertainment ten top!

The Pembrokeshire Murders.

Niet zo intens als Line Of Duty, wat een geweldige serie is, maar toch spannend tot het einde.

Gisteren Night Stalker gezien. Zat echt goed in elkaar. Het onderwerp interesseert me ook wel moet ik eerlijk zeggen.

En gisteren ook begonnen aan Peaky Blinders met de vriendin. De eerste 3 afleveringen gezien en je voelt dat dit heel goed gaat worden.

Gisteren Night Stalker gezien. Zat echt goed in elkaar. Het onderwerp interesseert me ook wel moet ik eerlijk zeggen.

En gisteren ook begonnen aan Peaky Blinders met de vriendin. De eerste 3 afleveringen gezien en je voelt dat dit heel goed gaat worden.
Een andere, aanrader in het genre zijn de Ted Bundy tapes :

Gisteren Red Light gezien.
Weinig verrrassende Vlaamse reeks over het prostitutiemilieu.

Gisteren de twaalf op één dag uitgezien. Prachtige prestatie van de Pauw :love:
Top serie, alleen het einde vond ik wat jammer

ik had een open einde leuker gevonden om ook zo een beetje te simuleren wat de jury uiteindelijk voelt. Toch die twijfel over heel de zaak zo wat laten hangen

Best entertainend en knap werk van Kaley Cuoco.

Start enorm sterk maar verliest gaandeweg wel serieus wat stoom.

Beter dan het eerste seizoen. Ook weer niets echt hoogstaands ofzo maar kijkt wel aangenaam weg.

Nu bezig met Sweet Home. Goeie karakterisatie in eerste afleveringen en ben wel benieuwd naar wat nog komen gaat.

Hierna staat How to With John Wilson & Beforeigners op't programma.

The Boys op Amazon Prime. Wat een heerlijk foute serie, geen schroom! Ook wel zalige prestatie van Karl Urban. Ik wist dat hij veelzijdig was, maar nu doet hij er toch nog een laagje bovenop :D

Terug
Bovenaan