Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice!Half februari komt seizoen 8 van Homeland op Netflix.Kijk ernaar uit.

Volgens mij is dat er net af, of als het er nu nog op staat is het er binnenkort af. Dat verhuist naar Disney+Over oude series gesproken: blijkbaar staat Prison Break op Netflix?
Eigenlijk wel zin om dat eerste seizoen nog eens te checken. Destijds vond ik dat zo goed. Twee heb ik nog gezien maar was meh, al de rest nooit de moeite voor genomen.
It was all downhill na dat eerste seizoen. 2de seizoen was al meh maar ge zijt dan plot committed dus ge kijkt toch... seizoen 3 was zo mogelijk nog slechter. Als ik mij niet vergis was het 3de seizoen het jaar van de beruchte writers strike in Holywood en daar is het eigenlijk finaal in de soep gedraaid (net als een hele reeks andere TV series overigens).Over oude series gesproken: blijkbaar staat Prison Break op Netflix?
Eigenlijk wel zin om dat eerste seizoen nog eens te checken. Destijds vond ik dat zo goed. Twee heb ik nog gezien maar was meh, al de rest nooit de moeite voor genomen.
Ah, kan zijn dat ik het dan op Disney heb zien verschijnen. Misschien dat ik het toch nog eens op zet uit nostalgieVolgens mij is dat er net af, of als het er nu nog op staat is het er binnenkort af. Dat verhuist naar Disney+
Ik deel je mening wat die seizoenen betreft, nooit de moeite gedaan voor seizoen 3 en 4.

Ik heb het gevoel dat men persé een zware plottwist wou dan het 'happy end', iets wat ik normaal zou toejuichen, maar niet op deze manier.S4?Laatste was Cobra Kai, moet seizoen 4 nog eens terug herzien van in het begin.
S3 ... daar ben ik halverwege gebleven

Ja, S4 en S5 zijn idd vrij slecht, maar S6 Vond ik dan wel weer erg goed. Toch een hoger niveau dan the walking dead.Ik heb gisteren seizoen 3 van Fear The Walking Dead uitgekeken. Het was niet slecht, verstand op 0 en genieten van de actie. Maar ik ga het daarbij houden want seizoen 4 is blijkbaar een reboot en krijgt (samen met 5 en 6) slechte reviews.
Heb je het ondertussen al afgekeken? Hoe vond je het?Laatste seizoen van "The Leftovers" begonnen. Waar dat seizoen 1 niet helemaal mijn aandacht had, is dit halverwege seizoen 2 beginnen omdraaien. Wtf is happening![]()
Heb je het ondertussen al afgekeken? Hoe vond je het?
Net Cobra Kai uitgekeken, in het begin is het wat wennen, maar halverwege seizoen 1 was ik volledig mee
Ik vond het echt nog wel leuk![]()