Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Star Trek Picard beginnen kijken en dat bevalt me wel!
03/03 komt het nieuwe seizoen op Prime

Begonnen aan Star Wars: The Bad Batch

Totnutoe nogal een 'meh' gevoel

Hawkeye uitgekeken - 7.5/10

Er zaten wel leuke gimmicks in maar Kate Bishop was verschrikkelijk irritant.
9/10 voor de musical

Dan toch gezwicht voor Cobra Kai en damn, waarom heb ik daar zo lang op gewacht? Ik ben een sucker voor eighties nostalgia.
Echt eh! Ik heb ook niet van in het begin gekeken en ook maar nadat 2 seizoenen al uit waren er aan begonnen.
Soms is het wel een beetje cheesy maar dat hoort gewoon bij het concept 😋

The Expanse S1 (Prime) (n)

Na een derde poging, weer eens afgehaakt (na aflevering 7 of zo geloof ik). Hoewel ik een fan ben van het genre, geen enkele goesting meer om voort te zien. Volgens mij gewoon te veel verhaallijnen door elkaar en de personages spreken me precies niet echt aan. Nu maar definitief uit mijn watch list verwijderd. Spijtig.

The Silent Sea S1 (Netflix) (y)

2 afleveringen ver, en hier ben ik wel direct mee. Benieuwd naar het verdere verloop.

The silent sea : geen hoogvlieger. De eerste afleveringen zijn nog interessant, maar daarna is het business as usual.

Dexter new blood : De oude vibe was toch wel wat terug imo. Ik vrees wel voor de komende seizoenen. Zeer benieuwd hoe ze het gaan aanpakken.

Zit ergens halverwege S3 van Succession.
Maar Connor moet toch zowat het meest overbodige personage in een serie ooit zijn tot nu toe?
Hij zal waarschijnlijk ooit nog wel eens iets crazy doen maar tot nu toe past die totaal niet in het verhaal.

eerste aflevering van Succession gezien, maar helaas met iets teveel afleidingen. Het pakte me niet volledig maar besef dat het waarschijnlijk mijn eigen fout is en zal het een 2e kans geven.

Zit ergens halverwege S3 van Succession.
Maar Connor moet toch zowat het meest overbodige personage in een serie ooit zijn tot nu toe?
Hij zal waarschijnlijk ooit nog wel eens iets crazy doen maar tot nu toe past die totaal niet in het verhaal.
Voor mij past Connor er wel in omdat hij een subtiel contrast biedt met zijn half-broers en -zus. Connor is door het rijke milieu waarin hij opgegroeid is een wereldvreemde idioot en de punchline van veel grappen, voor een groot deel is hij dus comic relief. Maar ik denk dat hij ook het enige dichte familielid is dat als een 'goed' persoon kan beschouwd worden (vaak wordt vermeld dat Connor zijn broers of zus bezig hield als Logan geen tijd kon of wou maken). Ik weet niet meer of het in de serie zo expliciet gezegd werd, maar ik denk dat Connor veel minder tijd doorgebracht heeft met Logan dan de anderen, waardoor ook nog eens benadrukt wordt wat een slechte invloed Logan eigenlijk op de persoonlijkheid van de andere kinderen heeft, die elkaar continu probeerden een mes in de rug te steken en tegelijk papa trots willen maken en hem willen opvolgen. Connor staat daar allemaal buiten en net daarom respecteren de anderen hem niet, maar is hij niet zo'n shitty persoon als de rest.

Zou me niet verbazen als hij in het volgende seizoen meer op de voorgrond gaat komen, maar who knows!

Archive 81: 6,5/10
Viel beter mee dan verwacht maar uiteindelijk hadden ze de serie in de helft van het aantal episodes kunnen doen zonder dat er aan kwaliteit wordt ingeboet en nu gaan ze het nog gaan uitsmeren in een 2de seizoen.

1883: 8/10
Erg genoten van de eerste 5 episodes en ik kijk alvast uit naar de volgende episodes.

Yellowjackets : 8,5/10

Ben echt benieuwd naar een 2de seizoen, deze serie heeft toch wel redelijk wat Lost vibes.

Terug
Bovenaan