Bernie.be
Well-known member
Als ik de omschrijving van die serie lees vraag ik me af of dat echt de moeite is om daar drie seizoenen van te maken?After life. Wat een topper! Echt prachtig.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik de omschrijving van die serie lees vraag ik me af of dat echt de moeite is om daar drie seizoenen van te maken?After life. Wat een topper! Echt prachtig.
Nee, ik heb inderdaad een beetje te rap conclusies getrokken maar dat kwam omdat hij 9/10 als score gaf.Lees ik toch niet in zijn post?
Gezien en goed bevondenNee, omdat het best aangenaam wegkijkt. En mijn forumnaam komt erin voor als een extreemrechts clubke dat duidelijk is gemodelleerd naar Schild & Vrienden.De hoofdrolspeler heeft bij momenten wel wat weg van Dries Van Langenhove.
![]()

Sowieso al een punt extra voor de vrouwen. Dat had BB ook niet echt, op Lydia na.Nee, ik heb inderdaad een beetje te rap conclusies getrokken maar dat kwam omdat hij 9/10 als score gaf.
3 seizoenen was net genoeg. Niet teveel en niet te weinig.Als ik de omschrijving van die serie lees vraag ik me af of dat echt de moeite is om daar drie seizoenen van te maken?
03/03 komt het nieuwe seizoen op PrimeStar Trek Picard beginnen kijken en dat bevalt me wel!
Echt eh! Ik heb ook niet van in het begin gekeken en ook maar nadat 2 seizoenen al uit waren er aan begonnen.Dan toch gezwicht voor Cobra Kai en damn, waarom heb ik daar zo lang op gewacht? Ik ben een sucker voor eighties nostalgia.

Moet je eerst Yellowstone gezien hebben of staat deze serie op zichzelf ?1883top cast, verhaal, cinematografisch, mooie actrices
Staat los van elkaar, niet?Moet je eerst Yellowstone gezien hebben of staat deze serie op zichzelf ?
CorrectStaat los van elkaar, niet?
Zit ergens halverwege S3 van Succession.
Maar Connor moet toch zowat het meest overbodige personage in een serie ooit zijn tot nu toe?
Hij zal waarschijnlijk ooit nog wel eens iets crazy doen maar tot nu toe past die totaal niet in het verhaal.