Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Ik heb 'De Kraak' volledig afgekeken. Een Vlaamse reeks over een groep criminelen die de bank in Frankfurt wil overvallen. Fijn reeks tussendoor. De chemie tussen de acteurs is heel fijn om te beleven. Tijmen Govaerts kende ik niet, maar hij groeit echt in de reeks. Gène Bervoets ook wel een klasseacteur. Manuel Broekman wordt vaak als de klootzak gecast en dat gaat hem wel goed af. Ook hier een daar een mooie plotwending.

Ik ben op Streamz nu ook 'Het proces dat niemand wou' rond Bart de Pauw aan het kijken. In het begin zat ik ook in het kamp dat 'zo een reactie op wat smsjes' overdreven vond. Dat is meer een meer gekanteld naar het andere kamp. Met deze reeks wordt dit bevestigd. Die kerel bleef maar sturen en het lijkt me heel moeilijk voor jonge, beginnende actrices om hiermee om te gaan. Die man heeft duidelijk hulp nodig, maar er een Weinstein van maken is ook weer heel fel overdreven.

Arcane : 9/10

Het verhaal, characters, tekenstijl, muziek,.... alles is zo goed als bijna perfect!
De aandacht voor detail in de tekenstijl is echt prachtig als je er op let!
De theme song is catchy!
Ik kijk alvast uit naar seizoen 2.

Onlangs de originele Cowboy Bebop uitgekeken en nu 4 episodes ver in de nieuwe reeks.

Door de matige reacties en het feit dat het al gecanceld werd, vreesde ik er wat voor. Maar eigenlijk vind ik het tot hier toe echt nice. Casting bevalt me (vooral Spike) en 't ziet er allemaal goed uit. Het heeft toch wat een eigen stijl los van de anime. Het kan me eigenlijk niet zo schelen dat het wat anders verloopt, en dat een aantal details aangepast zijn. Alleen jammer dat Ed er niet in meedoet. Aan de scores te zien valt de finale precies wat tegen, maar dat zullen we dan wel zien.

Billie vs Benjamin op Streamz. Linkse trut en rechtse zak worden een koppel. Zou een komische reeks zijn, dus de bestaande clichés zullen wel worden uitvergroot maar ik ben benieuwd. Veel seksscènes ook, blijkbaar. :unsure:

De Dag (Streamz) - 9/10

Wauw, topserie. En zeker het opzet om beurtelings een aflevering uit het perspectief van politie en daders te laten zien, schept een enorme sfeer. Je leeft als kijker echt mee omdat je niet direct ziet wat er "aan de andere kant" gebeurt.

Laatst bewerkt:
De Dag (Streamz) - 9/10

Wauw, topserie. En zeker het opzet om beurtelings een aflevering uit het perspectief van politie en daders te laten zien, schept een enorme sfeer. Je leeft als kijker echt mee omdat je niet direct ziet wat er "aan de andere kant" gebeurt.
akkoord voor mij ook zowat het beste wat Vlaamse fictie ooit heeft voortgebracht.

Billie vs Benjamin op Streamz. Linkse trut en rechtse zak worden een koppel. Zou een komische reeks zijn, dus de bestaande clichés zullen wel worden uitvergroot maar ik ben benieuwd. Veel seksscènes ook, blijkbaar. :unsure:

Ook gezien. Studio Tarara was toch pakken beter. Het kijkt op zich goed weg maar miste tich iets. Tommy toch de ster van de show.

After Life, seizoen 3: mooie afsluiter. Heb erg genoten van deze serie.
Vond het seizoen niet top maar laatste aflevering maakt veel goed. Mooie afsluiter van een mooie serie.

Met de vriendin Dertigers s04 aan 't bingen. Vind het eigenlijk een heerlijk luchtige serie, eindigt altijd op een cliffhanger. Leuk plot.

Ook gezien. Studio Tarara was toch pakken beter. Het kijkt op zich goed weg maar miste tich iets. Tommy toch de ster van de show.
Studio Tarara was dan ook een stuk ambitieuzer en ook wat minder luchtig (ondanks de humor) dan Billie vs. Benjamin. Ik heb die laatste aflevering net gezien en ook al vond ik het einde wat rommelig heb ik wel genoten van de serie.

Studio Tarara was dan ook een stuk ambitieuzer en ook wat minder luchtig (ondanks de humor) dan Billie vs. Benjamin. Ik heb die laatste aflevering net gezien en ook al vond ik het einde wat rommelig heb ik wel genoten van de serie.

Ik vond het inderdaad iets te luchtig. Keek makkelijk weg maar niets memorabel aan. Blijft niet hangen voor mij.

Terug
Bovenaan