nTFs
Well-known member
Gedownload van Usenet.Waar op gekeken? Want op netflix staat het nog niet. Tot eind 2022 niet zo te lezen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gedownload van Usenet.Waar op gekeken? Want op netflix staat het nog niet. Tot eind 2022 niet zo te lezen
Kijkt inderdaad aangenaam weg. Seizoen 3 ook net beginnen zien en het niveau wordt aangehouden.After Life, seizoen 1: alles nog eens opnieuw kijken vooraleer ik aan seizoen 3 begin. Heerlijk dit.
Blijft het zo goed de volgende seizoenen?akkoord voor mij ook zowat het beste wat Vlaamse fictie ooit heeft voortgebracht.De Dag (Streamz) - 9/10
Wauw, topserie. En zeker het opzet om beurtelings een aflevering uit het perspectief van politie en daders te laten zien, schept een enorme sfeer. Je leeft als kijker echt mee omdat je niet direct ziet wat er "aan de andere kant" gebeurt.
Billie vs Benjamin op Streamz. Linkse trut en rechtse zak worden een koppel. Zou een komische reeks zijn, dus de bestaande clichés zullen wel worden uitvergroot maar ik ben benieuwd. Veel seksscènes ook, blijkbaar.![]()
Vond het seizoen niet top maar laatste aflevering maakt veel goed. Mooie afsluiter van een mooie serie.After Life, seizoen 3: mooie afsluiter. Heb erg genoten van deze serie.
Het wordt beter! Zeer consistent van niveau, maar zeker de finale van zowel s2 als s3 zijn bij het beste van wat ik al heb gezien.Beetje bezeten van Succession momenteel.
S1 bijna gedaanBlijft het zo goed de volgende seizoenen?
Studio Tarara was dan ook een stuk ambitieuzer en ook wat minder luchtig (ondanks de humor) dan Billie vs. Benjamin. Ik heb die laatste aflevering net gezien en ook al vond ik het einde wat rommelig heb ik wel genoten van de serie.Ook gezien. Studio Tarara was toch pakken beter. Het kijkt op zich goed weg maar miste tich iets. Tommy toch de ster van de show.
Dang, can't wait. Gisteren S1 uitgekeken en holy fuckHet wordt beter! Zeer consistent van niveau, maar zeker de finale van zowel s2 als s3 zijn bij het beste van wat ik al heb gezien.

Studio Tarara was dan ook een stuk ambitieuzer en ook wat minder luchtig (ondanks de humor) dan Billie vs. Benjamin. Ik heb die laatste aflevering net gezien en ook al vond ik het einde wat rommelig heb ik wel genoten van de serie.